Achizitie publica - Servicii informare si publicitate ?Reab.,moderniz.si echip.Ambulatoriului Sp.Jud.de Urgenta Tg Jiu"
Detaliu pentru invitatia numarul 289711
CONSILIUL JUDETEAN GORJ
Cod de identificare fiscala: 4956057
Adresa: STRADA VICTORIEI, NR.2-4, Targu Jiu
Telefon: 0253214006
Fax: 0253212023
Denumire invitatie: Servicii informare si publicitate ?Reab., moderniz.si echip.Ambulatoriului Sp.Jud.de Urgenta Tg Jiu"
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de informare si publicitate (servicii de vizibilitate) pentru proiectul ?REABILITAREA, MODERNIZAREA SI ECHIPAREA AMBULATORIULUI SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA TARGU-JIU?, COD SMIS 12082, in baza contractului de finantare nr.1222 din 23.02.2011, in cadrul Programul Operational Regional 2007-2013
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 18.04.2011 17:07
Data limita de depunere a ofertelor: 29.04.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Judetean Gorj, municipiul Targu-Jiu, str.Victoriei, nr.2-4, et.2
Data si ora deschiderii ofertelor: 29.04.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Gorj, municipiul Targu-Jiu, str.Victoriei, nr.2-4, et.2, judetul Gorj
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Regionale
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 10, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Declaratie privind situatia personala a operatorului economic-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Certificate constatatoare privind îndeplinirea obligatiilorde plata catre stat si cele locale, -Copie dupa Certificat emis de O.R.C-Certificat constatator-Ultimul bilant contabil-Fisa de informatii generale-Lista cu principalele prestari de serviciiînsotita de declaratie-Formulareprivind experienta similara din care sa rezulte îndeplinirea a cel putin unui contract de servicii similare pentru fiecare lot-Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului si lista cu personalul de specialitate-CV-urile personalului nominalizat in lista
Din SEAP. Gar.part.: L1-100 lei;L2?10 lei; L3?25 lei; L5?60 lei; Gar.buna exec.: 10% din val.contr.fara TVA.Val.cum.pt.categ.de serv.din PAAP 2011 de.echiv.a 15.000 euro (cf. Notei atasate)