Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII INTERACTIVE DE INFORMARE JUDICIARA IN LIMBA ROMANA


Detaliu pentru invitatia numarul 325867
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CURTEA DE APEL CLUJ
Numar invitatie: 325867/07.05.2012
Denumire contract: SERVICII INTERACTIVE DE INFORMARE JUDICIARA IN LIMBA ROMANA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCURTEA DE APEL CLUJCod fiscal: 17705260, Adresa: Cluj-Napoca, str.Anina, nr.19/24, Cluj-Napoca, Telefon: 0264446725, Fax: 0264592322
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Judetul Cluj, Cluj-Napoca, Piata Stefan cel Mare nr. 1, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400133, telefon: +40 264446725, fax: +40 264592322, cam. 223 secretariat, pentru clarificari si detalii persoana de contact: Medrea Bogdan.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CURTEA DE APEL CLUJ - la sediul social, Cluj-Napoca, Piata Stefan cel Mare nr. 1, cam.233 Sala de consiliu.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII INTERACTIVE DE INFORMARE JUDICIARA IN LIMBA ROMANA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Aplicatie informatica automata interactiva de informare judiciara, in limba romana, cu furnizare de informatii specifice obiectului de activitate a autoritatii contractante, numai pentru dosarele afalte in curs de judecata, pe rolul instantelor, precum si in cazul celor care au fost solutionate irevocabil timp de 1 an de la data ramanerii irevocabile a hotararii. Cerinte conform Fisei de date si Caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 72212512-1 - Servicii de dezvoltare de software de raspuns vocal interactiv (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 101, 612.16 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 0.5% din valoarea contractului fara T.V.A.Garantia de participarese constituie prin scrisoare de garantie bancara, sau conform cu prevederile art.86 alin(1) din HG nr. 925/2006, exceptand depunerea la caseria autoritatii. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv de 60 de zile.In cazul unei asocieri, garantia de participare va fi emisa in numele asocierii si in favoarea autoritatii contractante. FORMULARULnr. 14
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrareain dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006.FORMULARUL nr. 3Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale sau echivalent in original sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, din care sa reiasa ca, ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, modificat prin OUG nr. 76/2010. FORMULARUL nr. 4Informatii general - FORMULARULnr.5Declaratie privind calitatea de participant la procedura si declaratie privind participarea la procedura in concordanta cu regulile de concurenta - declaratie privind calitatea de participant la procedura conform FORMULARUL nr. 6 , in original. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, se va completa FORMULARUL nr. 8 - Acord de asociere.Declaratie privind participarea la procedura in concordanta cu regulile de concurenta FORMULARUL nr. 7 in original.Evitarea conflictului de interese - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 alin. 1(evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarileprin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare FORMULARUL nr. 9, in original, semnat si stampilat.Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt nominalizate in formularul sus-mentionat.Nota : se pot prezenta si orice alte documente doveditoare, echivalente in conditiile art. 182 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Cerintele sunt obligatorii in vederea calificarii ofertantuluiCertificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Pentru persoanele fizice/juridice straine se solicita ca cerinta obligatorie - documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta docuemnte edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica sau fizica. Docuemntele vor fi prezentate in traducere legalizata.Toate documentele enumerate vor fi prezentate in original sau copie conforma cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare ultimilor 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006 modificata si completata. Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul in care pentru exercitiul financiar 2011 bilantul si anexele nu au fost inregistrate de organele competente, ofertantul va prezenta bilantul contabil, anexele la acesta si balanta de verificare contabila intocmita la 31.12.2011, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau de cenzorii societatii dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative, a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea.Toate certificatele/documentele respective trebuie sa fie prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul.Ofertantii
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani;2.Cel putin o recomandare din partea altor beneficiari persoane juridice; (original)3.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si competentasi al cadrelor de conducere si competenta; CV persoana care se va ocupa de derularea contractului.4.Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, insotita de documentejustificative care sa ateste existenta echipamentelor;5.Experienta similara- autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligatorie incheierea si indeplinirea a cel putin unui contract care a avut ca obiect furnizarea de servicii similare;Nota: Cerintele privind experienta similara se vor considera indeplinite in masura in care operatorul economic poate face dovada tuturor elementelor solicitate prin documente suport corespunzatoare. 1. SR ISO 27001:2005 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor (copie legalizata sau copie conform cu original ).2. ISO 9001.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.05.2012 15:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.05.2012 08:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer