Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii internet pentru Societatea Romana de Radiodifuziune, Bucuresti si Studiourile Regionale de Radio din Cluj, Iasi, Timisoara, Tg.Mures, Sibiu, Sighet, Brasov, Craiova, Constanta, Resita


Detaliu pentru invitatia numarul 329190
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SOCIETATEA ROMANA DE RADIODIFUZIUNE
Numar invitatie: 329190/11.06.2012
Denumire contract: Servicii internet pentru Societatea Romana de Radiodifuziune, Bucuresti si Studiourile Regionale de Radio din Cluj, Iasi, Timisoara, Tg.Mures, Sibiu, Sighet, Brasov, Craiova, Constanta, Resita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA ROMANA DE RADIODIFUZIUNECod fiscal: RO8296093, Adresa: STR. GENERAL BERTHELOT, NR. 60-64, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 3031367, 3031222, 3031337, Fax: 3149944
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. GENERAL BERTHELOT, NR. 60-64, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010171, telefon: +40 213031484, fax: +40 213149944, persoana de contact: CONSTANTIN PUSCAS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Societatii Romane de Radiodifuziune, STR. GENERAL BERTHELOT, NR. 60-64, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010171, Serviciul Achizitii, telefon: +40 213031484
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Serviciu public de radiodifuziune)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii internet pentru Societatea Romana de Radiodifuziune, Bucuresti si Studiourile Regionale de Radio din Cluj, Iasi, Timisoara, Tg.Mures, Sibiu, Sighet, Brasov, Craiova, Constanta, Resita
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii internet pentru Societatea Romana de Radiodifuziune, Bucuresti si Studiourile Regionale de Radio din Cluj, Iasi, Timisoara, Tg.Mures, Sibiu, Sighet, Brasov, Craiova, Constanta, Resita
II.1.6) CPV: 72400000-4 - Servicii de internet (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 390, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare, pentru suma de 7.800 lei. Modul de constituire: scrisoare de garantie bancara pentru participare, conform Formularului G in favoarea autoritatii contractante, care se prezinta in ?original?. Garantia de participare se poate constitui: - prin virament bancar in contul SRR cod IBAN RO25 RNCB 0072 0208 0517 0001 BCR SECTOR 1 - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara (scrisoare de garantie bancara), sau de o societate de asigurari, conform art. 86 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. - prin depunerea la sediul autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor - prin depunere de numerar la casieria SRR. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: mai mare sau egala cu valabilitatea ofertei. Conform art. 278ยน alin. (1) lit.?b? ? In masura in care CNSC va respinge contestatia autoritatea contractanta va retine contestatarului din valoarea garantiei de participare suma de: 3.900 lei (1% din valoarea estimata). Pt. IMM garantia va fi redusa la jumatate. Pt. demonstr. incadrarii in categ. IMM ofertantul va prezenta obligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului legalprivind incadrarea in categ. IMM, completata conf. Formularului K. si va fi prezentata in original.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catre ambele parti. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, exclusiv TVA. Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform art 90 alin 1 din HG nr 925/2006, care devine anexa la contract, conform Formularului H, care devine anexa la contract. Garantia de buna executie se va constitui la jumatate, in situatia in care prestatorul se incadreaza in categoria IMM-urilor si face dovada in acest sens Formularul K.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaFormular ADeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 Formular BDeclaratie privind calitatea de participant la procedura Formular CCertificat de participant la procedura cu oferta independenta Formular DDeclaratie pe proprie raspundereconform prevederilor art.691 din OUG 34/2006 cu modificari si completari Formular EPersoanele responsabile cu organizarea derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Andras Istvan DEMETER, Constantin Burloiu, Gheorghe Sapcaliu, Dan Nistor, Andrei Boros, Alexandru Stanescu, Costina Gheorghiu, Florentin Stanica, Ruxandra Chirila, Certificat de atestare fiscala emis de ANAF, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele copie certificata ?conform cu originalul?.Certificat de atestare fiscala privind taxele si impozitele locale, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun copie certificata ?conform cu originalul?.Din certificate trebuie sa rezulte situatia datoriilor scadente de plata a impozitelor si taxelor catre stat, in luna anterioara celei in care se deschid ofertele. Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in copie cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului emis in luna anterioara datei deschiderii ofertelor;Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea de catre acesta a certificatului constatator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului, in original sau copie legalizata (daca nu a fost prezentat in aceasta forma).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale completare si prezentareCifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani de cel putin 780.000 lei, exclusiv TVA.curs RON/EURO 2008-3, 6827; 2009 ? 4, 2373; 2010-4, 2099; 2011-4, 2379Completare Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, cu nominalizarea contractelor avand ca obiect prestarea de servicii similare cu cele ale contractului care urmeaza sa fie atribuit, a caror valoare cumulata sa fie de minim 390.000 lei, exclusiv TVA.Pentru dovedirea celor declarate ofertantii vor depune documente relevante ale contractelor cu mentiunea ?conform cu originalul?, care contin informatii privind durata, obiectul, valoarea, etc., insotite eventual de documentul constatator.Completare si prezentare tabel anexalista, contract/document constatator, Cel putin o recomandare din partea altor beneficiari, pentru care ofertantul a prestat servicii similarePrezentare recomandare, Avand in vedere ca obiectul contractului este de furnizare a unor servicii de comunicatii IP pentru care trebuie sa se asigure o disponibilitate a functionarii comunicatiilor de 99, 55%/an se solicita prezentarea de catre ofertanti aunor certificate CCIE Routing&Switching sau echivalente si a unor certificate CCIE Service Provider sau echivalente (certificari pentru administrare de echipamente si prestare servicii IP).Prezentare certificate Certificat SR-EN ISO 9001 sau echivalent, prezentarea certificatului in copie, cu mentiunea ?conform cu originalul? Se va prezenta certificatul aflat in perioada de valabilitate a depunerii ofertelor, Certificat SR ? EN ISO 27001 sau echivalent Se va prezenta certificatul aflat in perioada de valabilitate a depunerii ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP sau de la sediul SRR str.Gral Berthelot nr 60-64 sector1 Bucuresti, Serviciul Achizitii tel 021/3031337 fax 021/3149944
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.06.2012 15:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer