Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII INTOCMIRE PLANURI PARCELARE PE SUPORT DIGITAL


Detaliu pentru invitatia numarul 320633
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Targu Jiu
Numar invitatie: 320633/22.02.2012
Denumire contract: SERVICII INTOCMIRE PLANURI PARCELARE PE SUPORT DIGITAL
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Municipiului Targu JiuCod fiscal: 4956065, Adresa: Bd. Constantin Brancusi, nr.19, Targu Jiu, Telefon: 0253 211661, Fax: 0253 214878
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Constantin Brancusi, nr.19, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210192, telefon: +40 253211661, fax: +40 253214878, persoana de contact: Ec. Ileana Vasile
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Targu Jiu, sala de sedinte etaj 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII INTOCMIRE PLANURI PARCELARE PE SUPORT DIGITAL
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de intocmire planuri parcelare pe suport digitalnecesare validarii dreptului de proprietate asupra terenurilor conform Ordinului ANCPEI nr. 621/2011 , massuratori topografici in sistem stereo a aprcelelor
II.1.6) CPV: 71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 403, 225 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
4.200 lei, perioada de valabilitate ? 60 zile de la data limita de depunere a ofertelorLichiditati la casieria primariei, virament bancar, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului constituita prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original,
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea Formularul 12A, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 Formularul 12B, Declaratie conform cu ORD 314/2010 al ANRMAP Formularul 12J, Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat in conformitate cu prevederile art. 13 din Legea nr. 279/2011 Formularul 12K - persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuiresunt : Primar: Dr. Ing. Florin Carciumaru , Director economic Ec. Narcisa Cristea , Director APL - Jr. Girogore Jianu , Coord. Comp Licitatii : Ec. Simion Cocolea , Sef Serv. Agricol : Ing. Ion Vijulan , Coord. Comp. Cadastru - ec. Minca Mihai si Insp. Comp. Licitatii - ec. Vasile Ileana , Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul de stat si bugetul local , situatia obligatiilor scadente trebuie sa fie in termen de valabilitate in luna anterioara celei in care se depune oferta.Declaratie pe propria raspundere privind indeplinirea acestei cerinteNota: in cazul in care a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat , se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acetor esalonari.Certificatele de atestare fiscala pentru bugetul local si de stat grevate de datorii vor conduce la eliminarea ofertei ca fiind innacptabila. Certificat constatator eliberat cu cel mult 30 zile inaintea deschiderii ofertelor, emis de oficiul registrului comertului din care sa rezulte obiectele de activitate de natura contractului ce urmeaza a fi atribuit precum si informatiile cu privire la prevederile art. 69?1 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizatCopii dupa autorizatia ANCPI / OCPI, Persoane juridice /fizice straine Documente edificatoare sa care dovedeasca o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine vor fi prezentate traduceri autorizate in limba romana.Documentele prezentate trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertei.Ofertantul clasat pe primul loc , inainte de trasnmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Nesolicitat
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii efectuata in ultimii 3 aniPrezentarea: unul sau mai multe contracte (maxim 3) cu o valoare de 30.000 lei fara T.V.A.In cazul contractelor in alta valuta, echivalenta leu / valuta va fi stabilita la cursul mediu anual comunicat de BNRaferenta anului / anilor pentru care se prezinta contractul de experienta similaraSe vor prezenta: copii ale contractelor, proces verbal de receptie, recomandare din partea beneficiarilor, Declaratie privind echipamentele tehnice, instalatii, Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatiiSe va prezenta declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului.Se vor prezenta copie/copii dupa autorizatia ANCPI / OCPI pentru personalul de specialitate declarat pentru indeplinirea contractului , CV - ul, declaratie / angajament de disponibilitate Nesolicitat
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.03.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.02.2012 15:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer