Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii intretinere (reparare, incarcare) stingatoare


Detaliu pentru invitatia numarul 355947
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Numar invitatie: 355947/21.11.2013
Denumire contract: Servicii intretinere (reparare, incarcare) stingatoare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.Cod fiscal: 10874881, Adresa: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +4 0212038281, Fax: +4 0212031315
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Cimpului, nr. 1, jud. Arges, Mioveni, Romania, cod postal: 115400, telefon: +40 248207700, fax: +40 248262499, Punct de contact: Serviciul Achizitii, persoana de contact: Catalin FILIP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala FCN Pitesti - Str. Cimpului, nr. 1, jud. Arges, Mioveni
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii intretinere (reparare, incarcare) stingatoare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii intretinere (reparare, incarcare) stingatoare inclusiv piese de schimb necesare realizarii reparatiilor, pentru o perioada de 24 luni.
II.1.6) CPV: 50413200-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de stingere a incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 15, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 310 lei si va avea o valabilitate de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare poate fi constituita si in valuta, la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor, cu 5 zile.Conform cu art. 86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: virament bancar in contul autoritatii contractante: RO79BRDE030SV46184830300 ? BRD Mioveni, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (in original) care va prevedea daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat.(Pentru scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, se va completa Formular III.1.1.a)Ofertantii ce se incadreaza in categoria IMM conform OUG 27/2006 si Legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, au dreptul de a constitui garantia bancara in cuantum redus cu 50%. Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.1.Autoritatea contractanta va restitui, fiecarui ofertant participant la procedura, garantia de participarela procedura, in conformitate cu prevederile art. 88 din HG 925 / 2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 - Se va completa Formularul III.2.1.a.1Nota: Formularul se va completa, daca este cazul, si de fiecare asociat in parte / de tertul sustinatorNu se va completa de catre subcontractant.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Se va completa Formularul III.2.1.a.2. si se vor anexa: a) pentru persoane juridice/fizice romane- certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;
- certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.b) pentru persoane juridice / fizice straine- documente care sa ateste ca ofertantul si-a achitat obligatiile fata de bugetul de stat si cel local din tara sa, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau ?copie conform cu originalul?.Nota: Formularul se va completa, daca este cazul, si de fiecare asociat in parte / tertul sustinator .- se refera la situatiile de la lit. a, c1 si d , art. 181 din OUG 34/2006Nu se va completa de catre subcontractant.3. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 - Se va completa FormularulIII.2.1.a.3Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.4. Declaratie pe propria raspundere dupa caz, a Ofertantului/ a Ofertantului asociat/ a Tertului sustinator ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute de art. 69^1, din OUG 34/2006, in raport cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante. Se va prezenta si de subcontractanti.Se va completa Formularul III.2.1.a.4In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director FCN ? Gheorghe AndreiSef Directie Economica ? Constantin MoiceanuInlocuitor de drept Director FCN ? Sorin PopescuInlocuitor de drept Sef Directie Economica ? Vasilica HotescuComisia de evaluare: Emilia Gabrian, Laurentiu Parnuta, Eusebiu Catalin Filip - membri, Lucia Paun, Roxana Stanciugel - membri de rezerva5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Se va completa Formularul III.2.1.a.5.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte. 1. a) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - pentru persoane juridice/fizice romanesau1. b) Document care dovedeste o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional - pentru persoane juridice/fizice strainePentru a fi luat in considerare, documentul/certificatul- codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC trebuie sa aiba corespondent in obiectul contractului, - se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, - va contine informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor- va fi insotit de traducere autorizata in limba romana, daca este emis intr-o limba straina.NOTAIn situatia in care operatorul economic clasat pe primul loc a prezentat copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a certificatului, acestuia i se va solicita prezentarea documentului in original sau copie legalizata inainte de emiterea raportului final al procedurii.2. Certificat/Autorizatie care dovedeste ca ofertantul indeplineste cerintele legislatiei in domeniul apararii impotriva incendiilor ? Legea 307/2006, Ordin MAI 163/2007 (pentru aprobarea Normelor generale de aparare impotriva incendiilor) si Prescriptia ISCIR PT C 5-2003: - Certificat de atestare pentru prestarea serviciilor de verificare, reparare si incarcare a stingatoarelor de incendiu, sau- Autorizatie pentru desfasurarea activitatilor de verificare, reincarcare si reparare a stingatoarelor de incendiu, emise de IGSU-CNSIP.3. Autorizatie eliberata de ISCIR/CNCIR privind verificarea tehnica periodica si repararea buteliilor destinate stingerii incendiilor - Se vor prezenta in copie cu mentiunea ?conform cu originalul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.12.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.12.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.11.2013 15:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer