Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - servicii intretinere si reparatii, deranjamente ,supraveghere ascensoare


Detaliu pentru invitatia numarul 328434
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Universitatea de Medicina si Farmacie "Carol Davila"
Numar invitatie: 328434/31.05.2012
Denumire contract: servicii intretinere si reparatii, deranjamente , supraveghere ascensoare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Medicina si Farmacie "Carol Davila"Cod fiscal: 4192910, Adresa: str. Dionisie Lupu nr. 37, sector 1, Bucuresti, Telefon: 021/3180724, Fax: 021/3180724
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Dionisie Lupu nr. 37, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 020021, telefon: +40 213180724, fax: +40 213180724, persoana de contact: Mirela Georgescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Dionisie Lupu nr. 37, sector 1, Bucuresti, Romania, birou aprovizionare
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii intretinere si reparatii, deranjamente , supraveghere ascensoare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii intretinere si reparatii, deranjamente , supraveghere ascensoare
II.1.6) CPV: 50750000-7 - Servicii de intretinere a ascensoarelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 550, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 11.000 lei . Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare :90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertei.Contul UMF ?Carol Davila? in care se depune garantia de participare: RO30TREZ7015005XXX000144, deschis la Trezoreria Sectorului 1 ? Cod Fiscal 4192910.Garantia de participare se constituie in una din formele prevazute la art.86 al.(1) din HG 925/2006;Ofertele care , la deschidere, nu sunt insotite de documentele deconstituire a garantiei pentru participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire , vor fi respinse si declarte inacceptabile.Conditii de retinere a garantiei de participareAutoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantulpierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta se afla in oricare dintre situatiile prevazute la art.87 alin(1) din HG 925/2006 si art.278 1 din OUG 34/2006;Conditii de restituire a garantiei de participareGarantia de participare se restituie de autoritatea contractanta in conditiile art.88 din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :10% din valoareafara TVA contractului. Modul de constituire a garantiei de buna executie: prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formular nr.10) ori de o societate de asigurari, sau prin virament bancar (Ordin de plata) in contulRO30TREZ7015005XXX000144, deschis la Trezoreria Sectorului 1 ? Cod Fiscal 4192910.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1- Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriicompletarea Formularului nr.1- Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica;
- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si ompletarile ulterioare Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea si prezentarea Formularului2.Documente de confirmare1 . Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata catre bugetul de stat, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Incadrarea inuna sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Cerinta nr.3Certificat de participare la proceduracu oferta independentaCerinta nr.4Declaratia privind calitatea de participant la proceduraCerinta nr.5Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69.1 din OUG 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea si prezentarea Formularului3Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletareasi prezentarea Formularului4Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea si prezentarea Formularului11- Persoanele cu functie de conducere in ceea ce privesteorganizarea, derularea si finalizareaprocedurii din cadrul UMF sunt: Rector Academician Ioanel Sinescu;l Director General Administrativ Dr.Ing.Dan Pahoni, Sef Serv.Ec.Lenuta Boboescu, Sef Birou Inventariere si Intretinere Aparatura Ing. Ion Sandu. Cerinta nr. 1Certificatul constatator eliberat de Oficiul National Registrul ComertuluiModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumente de confirmare: Certificat constatator emis de ONRC de pe langa Tribunalul teritorial, prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis cu maximum 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor) din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivuluioperator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cadrul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primulloc va prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.Cerinta nr. 2. Autorizatie de avizare din partea ISCIR. mosdalitati de indeplinire. Autorizatie de avizare din partea ISCIR pentru reparare, intretinere si revizie generala ascensoare electrice si hidraulice de persoane si marfuri pana la 8000 kg. PT R2 - 2010
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale- Ofertantul vafurniza informatii referitoare la situatia economico-financiara, prin completarea Formularului nr. 5., Capacitate economica- Copia ultimului bilant inregistrat si avizat de organele competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 aniCompletarea formularului C2 Asigurare standard de calitatecertificat de conformitate cu cerintele standardului de calitateSR EN ISO 9001:2008, managementul sanatatii si securitatii ocupationale.Declaratie pe proprie raspundereprivind respectarea obligatiilor referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, Reglementari in domeniul ascensoarelorCertificat implementare si mentinere a sistemului de asigurare a calitatii aprobat conform cerintelor Directivei Europene95/16/ EC ( Anexa XII, Modul E ) si standardelor SR EN 81-1 si SR EN 81-2 - ascensoare, Protectia mediuluiStandard de protectia mediului SR EN ISO 14001:2005( ISO14001:2004 )
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.06.2012 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2012 14:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer