Achizitie publica - SERVICII INTRETINERE,REVIZII TEHNICE CURENTE, GENERALE, REPARATII, EXPERTIZARI TEHNICE LA ASCENSOARE
Detaliu pentru invitatia numarul 309501
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA TARGOVISTE
Cod de identificare fiscala: 4206845
Adresa: Str. Tudor Vladimirescu , Nr. 48, Targoviste
Telefon: 0245212113
Fax: 0245210509
Denumire invitatie: SERVICII INTRETINERE, REVIZII TEHNICE CURENTE, GENERALE, REPARATII, EXPERTIZARI TEHNICE LA ASCENSOARE
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 50750000-7 - Servicii de intretinere a ascensoarelor (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: SERVICII DE INTRETINERE (INTERVENTII), REVIZII TEHNICE CURENTE, REVIZII GENERALE, REPARATII SI EXPERTIZARI TEHNICELAINSTALATIILE DE ASCENSOR
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 11.08.2011 14:57
Data limita de depunere a ofertelor: 24.08.2011 09:30
Adresa la care se transmit ofertele: Spitalul Judetean de Urgenta Targoviste , str. Tudor Vladimirescu nr.48 , secretariat
Data si ora deschiderii ofertelor: 24.08.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Judetean de Urgenta Targoviste , str. Tudor Vladimirescu nr.48 , sala de sedinte
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Valoare estimata: 225, 700 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratia de eligibilitate, Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.181, Certificat particip la licit cu oferta independenta, Declaratia privind calitatea de participant la procedura, Certificatul de inregistrare eliberat de ORC, Certificatul constatator emis de ORC, Fisa de informatii generale, Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere insotita de CV-urile personalului de conducere precum si a personalului responsabil pentru indeplinirea contractului
SEAPCuantum garantie de participare = 2257 leiModul de constituire al garantiei de participare este specificat in documentatia de atribuire.