Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii iradiere TLD-uri pentru calibrarea anuala


Detaliu pentru invitatia numarul 344644
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Numar invitatie: 344644/02.04.2013
Denumire contract: Servicii iradiere TLD-uri pentru calibrarea anuala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.Cod fiscal: 10874881, Adresa: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +4 0212038281, Fax: +4 0212031315
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Polona nr. 65, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010494, telefon: +40 212038269, fax: +40 212031315, punct de contact: Departament Achizitii, In atentia: Marius Marcuta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Polona nr. 65, Sector 1, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii iradiere TLD-uri pentru calibrarea anuala
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii pentru iradiere TLD-uri pentru calibrarea anuala
II.1.6) CPV: 50433000-9 - Servicii de calibrare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 112, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006, actualizata.Garantia de participare este 2.240 Lei sau echivalent in euro la cursul de schimb licitat de BNR publicat pe site-ul www.bnr.ro dupa ora 14 din data publicarii in SEAP a invitatiei de participare si va avea o valabilitate de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: - scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante Formular III.1.1.a, in original;
-ordin de plata in contul autoritatii contractante, vizat de banca ofertantului, in copie, RO94RNCB0072049718520001, BCR sect. 1- orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in originalOfertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 au dreptul de a constitui garantie bancara in cuantum redus cu 50%.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.1. ÷III.1.1.5, dupa caz.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conformitate cu art. 87 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care un ofertant depune contestatie la CNSC, si aceasta contestatie este respinsa ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare depusa, suma stabilita in art 278¹ din OUG nr 34 / 20006 cu completarile si modificarile ulterioare, respectiv 1.120 Lei.Autoritatea contractanta va restitui fiecarui ofertant garantia de participare la procedura, in conformitate cu art. 88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
1. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA, in conformitate cu art. 89 din OUG 925/2006, actualizata.2. Garantia de buna executie se constituie sub forma de scrisoare de garantie bancara de buna executie, Formular III.1.1.b sau prin alt instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.3. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la la Trezorerie conform art. 90 alin. 3) din HG 925/2006 actualizata. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va dispune ca banca sa instiinteze contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.4. Ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004, au dreptul de a constitui garantie bancara de buna executie in cuantum redus cu 50%.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.1÷ III.1.1.5, dupa caz
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificari si completari -Se completeaza Formularul III.2.1.a.1 si se depune in original.Nota: Formularul se va completa, daca este cazul, si de fiecare asociat in parte / de tertul sustinator.Nu se va completa de catre subcontractant.2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificari si completari -Se completeaza si se depune in original Formularul III.2.1.a.2 - Declaratie pe propria raspundere privind modul de indeplinire a obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat.Declaratia trebuie sa se refere la situatia platilor la o data ce nu poate fi mai inainte de 30 de zile de la data depunerii ofertelor.Nota: Formularul se va completa, daca este cazul, si de fiecare asociat in parte / tertul sustinator.Nu se va completa de catre subcontractant.3) Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 -Se completeaza Formularul III.2.1.a.3. si se depune in original.Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.4) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006 (conflictul de interese) din OUG 34/2006 actualizata - Declaratie pe propria raspundere, dupa caz, a Ofertantului/ a Ofertantului asociat/ a Tertului sustinator ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute de art. 69¹, din OUG34/2006, in raport cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.Se completeaza Formularul III.2.1.a.4, si se depune in original.Precizam ca persoanele cu functii de decizielegate de aceasta achizitiei din cadrul Autoritatii contractante sunt: - Director General ? Dumitru Dina cu inlocuitorul sau Mircea Metes;
- Director Economic ? Ec. Elena Negulici cu inlocuitorul sau Mihai-Dan Gheorghievici, - Sef Departament Achizitii? Cristina Nazarevsky cu inlocuitoarea sa Dana Banea, - Comisie evaluare: Marius ? Mihail Marcuta, Elena Ionescu, Emilia Gabrian;Ion Ripea; Lucian Seciu, Constantin Stefanica, Vasilica Olaru, ? membri, Catalin Filip ? membru de rezerva5) Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Se completeaza Formularul III.2.1.a.5 si se depune in original.Nota: Formularul se va completa, daca este cazul, si de fiecare asociat in parte / tertul sustinator. 1.a). Pentru persoane juridice/ fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - Sau 1.b). Pentru persoane juridice/ fizice straine: Document care dovedeste o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalPentru a fi luat in considerare, documentul/ certificatul- va contine informatii din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar prestarea serviciilor ofertate- se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, - datele vor fi reale/actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor- va fi insotit de traducere autorizata in limba romana, daca este emis intr-o limba straina.Nota: a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei prin prezentarea certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) pe numele Ofertantului asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.b) Documentele privind capacitatea de exercitarea a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.c) In situatia in care operatorul economic clasat pe primul loc a prezentat copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a certificatului, acestuia i se va solicitasa prezinte documentele in original sau copie legalizata inainte de emiterea raportului final al procedurii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Autorizatia CNCAN pentru laboratorul de iradiere, eliberata de CNCAN, in conformitate cu Legea nr. 111/1996 privind desfasurarea in siguranta, reglementarea, autorizarea si controlul activitatilor nucleare republicata, art. 8., 2.Certificat BRML pentru sursele etalon in conformitate cu Legea nr. 111/1996 privind desfasurarea in siguranta, reglementarea, autorizarea si controlul activitatilor nucleare republicata, art. 23 alin.(2)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana, Engleza
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.04.2013 11:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer