Achizitie publica - Servicii IT ? servicii de asistenta tehnica permanenta de specialitate pentru administrare servere si infrastructura retea, intretinere si reparatii hardware si software de baza pentru statii de lucru (inclusiv Incinta de Maxima Securitate Biologica), im
Detaliu pentru invitatia numarul 324025
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324025/11.04.2012
Denumire contract: Servicii IT ? serviciide asistenta tehnica permanenta de specialitate pentru administrare servere si infrastructura retea, intretinere si reparatii hardware si software de baza pentru statii de lucru (inclusiv Incinta de Maxima Securitate Biologica), imprimante si servicii de intretinere si dezvoltare a site-ului oficial (www.idah.ro)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul de Diagnostic si Sanatate AnimalaCod fiscal: 4316171, Adresa: Str. Dr. Staicovici nr. 63, sector 5, Bucuresti, Telefon: 4101299, Fax: 4113394
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Dr. Staicovici nr. 63, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050557, Secretariat, et. 2, telefon: +40 374322000, fax: +40 214113394, persoana de contact: Ec. Candea Adrian Sergiu, in atentia doamnei Cristina Cernea, Coordonator Compartiment Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Institutul de Diagnostic si Sanatate Animala, Str. Dr. Staicovici nr. 63, sector 5, Bucuresti, Romania, etaj 2, Sala de consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Activitati veterinare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii IT ? serviciide asistenta tehnica permanenta de specialitate pentru administrare servere si infrastructura retea, intretinere si reparatii hardware si software de baza pentru statii de lucru (inclusiv Incinta de Maxima Securitate Biologica), imprimante si servicii de intretinere si dezvoltare a site-ului oficial (www.idah.ro)
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 32
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de asistenta tehnica permanenta de specialitate pentru administrare servere si infrastructura retea, intretinere si reparatii hardware si software de baza pentru statiile de lucru (inclusiv Incinta de Maxima Securitate Biologica), imprimante si servicii de intretinere si dezvoltare a site-ului oficial (www.idah.ro)
II.1.6) CPV: 72511000-0 - Servicii de software de gestionare a retelelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 543, 172.24 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 10863.44 lei, reprezentand 2% din valoarea estimata a contractului fara TVA, valabila 90 de zile, de la termenul limita de primire a ofertelor. Se va constitui si prezenta in conformitate cu prevederileart. 86 alin 1) din HG. Nr. 925/2006.Garantia de participare se poate plati prin OP in contul de garantii IDSA ? RO 20 TREZ 705 5005 XXX 003665 deschis la trezoreria sectorului 5 ? Formular nr. 1Autoritatea Contractanta va avea dreptul de a retine garantia in cazurile prevazute la art. 87, alin. (1) din HG 925/2006 actualizata.In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge Contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului conform cu art. 2781 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.NOTA: Operatorii din categoria intreprinderiilor mici si mijlocii vor trebui sa fac dovada ca beneficiaza de reduceri cu 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire, prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004, pentru garantia de participare si garantia de executie.Neconstituirea garantiei de participare si neprezentarea acesteia impreuna cu oferta atrage dupa sine respingerea ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5 % din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie poate fi constituita in conformitate cu art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.1.scrisoare de garantie bancara prezentata in termen de 5 zile dupa semnarea contractului ? Formular nr. 22.societate de asigurari care emite aceasta garantie in conditiile legii3.OP in contul de garantie a IDSA ? RO 20 TREZ 705 5005 XXX 003665 deschis la trezoreria sectorului 5.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta urmatoarele: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea ? Formular nr. 3Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 ? Formular nr. 4Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006 ? Formular nr. 5; Persoanele ce detin functii de decizie: Director ? Conf. Univ. Dr. Nicolae Stefan, Director Adjunct Tehnic ? Dr. Florica Barbuceanu si Sef Serviciu Economico-Administrativ ? Ec. Ioan NitaDeclaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular nr. 6Certificat de participare cu oferta independenta ? Formular nr. 7Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul) valabil la data deschiderii ofertei, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;Certificat atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de ANAF (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul), care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat, precum si taxele locale in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit ofertantul;Toate aceste formulare vor trebui semnate de persoana autorizata sau imputernicita, cu numele in clar, semnatura si stampila societatii. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice straineModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie: Documentele care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Aceste documente vor fi traduse in limba romana si legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Lista principalelor servicii IT prestate in ultimii 3 ani. Se va completa formularul nr. 9Cerinta nr.2Pentru fiecare pozitie se vor prezenta documente de confirmare a prestarilor de servicii contrasemnate de beneficiarii respectivi ai contractelor. Se va completa formularul nr. 10Cerinta nr.3Lista principalelor dotari tehnice necesare pentru prestarea serviciilor si respectarea timpilor de interventie solicitati. Se va completa formularul nr. 11Cerinta nr. 4Informatii privind asigurarea cu personalul de specialitate. Se va completa formularul nr. 12 cu indicarea anilor de vechime in specialitate.Cerinta nr. 5Informatii privind personalul propus pentru prestarea serviciilor. Se va completa formularul nr. 13Cerinta nr. 6Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind disponibilitatea tehnicienilor propusi pentru acest proiect Cerinta nr. 11.Certificare ISO 9001:2008 (care sa acopere activitati de service din domeniul IT) , in termen de valabilitate.Cerinta nr. 2Certificare ISO 20000-1:2011 - Service Management; System (pentru domeniul IT) la nivel de societate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro sau sediul IDSA, compartiment Achizitii, etaj 2
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.04.2012 15:55