Achizitie publica - SERVICII JURIDICE, DE CADASTRU SI DE EVALUARE PENTRU DOBANDIREA PRIN EXPROPRIERE A IMOBILELOR necesare realizarii lucrarii de interes judetean ?Accesibilitate si fluidizare trafic catre zona industriala Ploiesti Vest si platforma industriala Brazi ?
Detaliu pentru invitatia numarul 324790
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324790/23.04.2012
Denumire contract: SERVICII JURIDICE, DE CADASTRU SI DE EVALUARE PENTRU DOBANDIREA PRIN EXPROPRIERE A IMOBILELOR necesare realizarii lucrarii de interes judetean ?Accesibilitate si fluidizare trafic catre zona industriala Ploiesti Vest si platforma industriala Brazi ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN PRAHOVACod fiscal: 2842889, Adresa: b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 116, Ploiesti, Telefon: 0244.529602, Fax: 0244.511611
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Judetean Prahova, B-dul Republicii, nr 2-4, parter, camera 66 - Registratura, Ploiesti, Romania, cod postal: 100066, telefon: +40 244514545, int 176
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Prahova, B-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 424 - Secretariat , Ploiesti, Romania, telefon: +40 244407797, fax: +40 244407797, persoana de contact: Mihaela Berinde
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII JURIDICE, DE CADASTRU SI DE EVALUARE PENTRU DOBANDIREA PRIN EXPROPRIERE A IMOBILELOR necesare realizarii lucrarii de interes judetean ?Accesibilitate si fluidizare trafic catre zona industriala Ploiesti Vest si platforma industriala Brazi ?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii juridice, de cadastru si evaluare pentru dobandirea prin expropriere a unei suprafete de 1, 4 ha si 56 de parcele.
II.1.6) CPV: 79100000-5 - Servicii juridice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 110, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Forma de constituire a garantiei de participare: 1) un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; 2) ordin de plata in contul: RO72TREZ5215006XXX000119, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor; 3) depunerea sumei in numerar la casieria autoritatii contractante.In cazul constituririi garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul FM 14 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular. In cazul eliberarii garantiei de participare de catre o banca/societate de asigurari din strainatate, instrumentul de grantare va fi redactat intr-o formulare echivalenta cu modelul prezentat in Formularul FM 14 si se va prezenta in conditiile de mai sus, insotit de traducerea in limba romana (autorizata si legalizata). In acest caz se solicita prezentarea documentului de certificare emis de societatea bancara/de asigurari din Romania cu care banca/societatea de asigurari straina are relatii de corespondent, privind valabilitatea semnaturilor existente pe scrisoare de garantie bancara. In cazul depunerii unei oferte comune, garantia de participare poate fi constituita pe numele oricaruia dintre asociati. Pentru a beneficia de prevederile legii nr. 346/2004, toti membrii unei asocieri trebuie sa se incadreze in categoria IMM- urilor. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din H.G. nr. 925/2006. Ofertantilor le sunt aplicabile prevederile art 278 ^1, lit. din O.U.G. nr. 34/2006 c), respectiv retinerea din garantia departicipare a sumei de 1.100 lei in cazul respingerii contestatiei ca nefondata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea totala a contractului, faraTVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: 1) prin retineri succesive din sumele datorate ptr. plata facturilor partiale. In acest caz se vor avea in vedere prevederile HG nr. 1045/20011; 2) scrisoare de garantie bancara in cuantumul solicitat si valabila pana la expirarea perioadei de garantie de buna executie ; 3) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societete de asigurari. Garantia de buna executie va fi aplicata integral la valoarea totala a contractului si va fi eliberata astfel: 70% din valoarea garantiei in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptiela terminarealucrarilor de montaj indicatoare; restul de 30% din valoarea garantiei la expirarea perioadei de garantie de buna executie, pe baza procesului-verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Completarea ?i prezentarea Formularului FM2 disponibil in sec?iunea Formulare.Se va completa de catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator.2. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in alicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Completarea si prezentarea Formularului FM16 disponibil in sec?iunea Formulare.3. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Completarea ?i prezentarea Formularului FM3 disponibil in sec?iunea Formulare.Se va completa de catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator.4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691(evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Prezentarea Formularului FM 15.Se va completa de catre ofertant/ ofertant asociat/ tert sustinator/ subcontractant.Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante, in ceeea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, la nivelul cerintei privind declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, modificata si completata prin Legea nr. 279/2011, sunt: - Mircea Cosma ? Presedinte al Consiliului Judetean Prahova- Adrian Emanoil Semcu ? Vicepresedinte al Consiliului Judetean Prahova- Mihail Pavel ? Secretar al Judetului Prahova- Mihail Faca ? Administrator Public al judetului- Daniel Petre ? Director executiv adjunct ? Directia Economica- Marius Constantin Nicolae ? Director executiv ? Directia Absorbtie Fonduri Europene- Bratosin Gheorghe ? Sef Serviciu Achizitii Publice si Contracte.5. Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice.Prezentarea Certificatului de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? original sau copie legalizata.Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2011.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.6. Certificat eliberat de Autoritatile Publice Locale. Prezentarea Certificatului de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original sau copie legalizata.Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2011.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Documente edificatoare pentru dovedirea apartenentei la categoriile profesionale impuse de indeplinirea contractului de lucrari. Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca si cabinet/casa de avocatura, in conformitate cu prevederile legale (actul de infintare al cabinetului/casei de aocatura inregistrat de Baroul de avocatura pe raza caruia isi desfasoara activitatea, certificat de inregistrare sau echivalent).Pentru asociatii sau subcontractantii cabinetului/casei de avocatura care vor efectua serviciile de topografie si de cadastru se vor prezenta Certificatele constatatoare emise de ONRC cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aibe corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Certificatul constatator se va prezenta in copie, urmand ca ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate, documentul in original / copie legalizata.Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata sau legalizata a acestora in limba romana.In cazul depunerii unei oferte comune, cerintele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala medie anuala a ofertantului pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie egala sau mai mare cu valoarea de 220.000 lei .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Experienta similara - operatorul economic va intocmi si prezenta fisa de experienta similara, in care se va prezenta cel putin un contract a unui serviciu de natura si complexitatea celui supus prezentei proceduri (cu cele 3 componente: juridic, cadastru si evaluare), in valoare de minim 110.000 lei, sau mai multe contracte care au avut ca obiect servicii juridice, de cadastru si de evaluare, toate pentru acelasi obiectiv si care insumate sa aibe o valoare cel putin egala cu110.000 lei., 2. Declaratie referitoare la dotarile specifice, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii., 3. Declaratiei privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, 4. Angajamentul ofertantuluiprivind resursele umane ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei., 5. Informatii privind subcontractantii, 6. Informatii privind sustinerea de catre o alta persoana(tert sustinator)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se descarca dinS.E.A.P. Ea este atasata la prezenta Invitatie de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.04.2012 09:54