Achizitie publica - servicii machetare, confectionare, montare panouri publicitate outdoor ? proiect ?PACHET COMPLEX DE PROMOVARE A TURISMULUI CULTURAL: CENTRUL ISTORIC ORADEA ? ARHITECTURA, CULTURA, LEGENDA ? (contract nr. 1263 din 09.03.2011, Cod SMIS 17548
Detaliu pentru invitatia numarul 323089
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323089/30.03.2012
Denumire contract: servicii machetare, confectionare, montare panouri publicitate outdoor? proiect ?PACHET COMPLEX DE PROMOVARE A TURISMULUI CULTURAL: CENTRUL ISTORIC ORADEA ? ARHITECTURA, CULTURA, LEGENDA ? (contract nr. 1263 din 09.03.2011, Cod SMIS 17548
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ORADEACod fiscal: 4230487, Adresa: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Telefon: 0259.437000, 0259.436276, Fax: 0259.437000, 0259.436276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Romania, cod postal: 410100, telefon: +40 259437000, fax: +40 259409406, persoana de contact: biroul achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Romania- sala mica a primariei
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii machetare, confectionare, montare panouri publicitate outdoor? proiect ?PACHET COMPLEX DE PROMOVARE A TURISMULUI CULTURAL: CENTRUL ISTORIC ORADEA ? ARHITECTURA, CULTURA, LEGENDA ? (contract nr. 1263 din 09.03.2011, Cod SMIS 17548
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de machetare, confectionare, montare panouri publicitate outdoor? proiect ?PACHET COMPLEX DE PROMOVARE A TURISMULUI CULTURAL: CENTRUL ISTORIC ORADEA ? ARHITECTURA, CULTURA, LEGENDA ? (contract nr. 1263 din 09.03.2011, Cod SMIS 17548
II.1.6) CPV: 79342200-5 - Servicii de promovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 50, 420.17 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1000 leiGarantia de participare poate fi constituita in urmatoarele forme: b) Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante conform formularului anexat.b) ordin de plata insotit de un extras de cont, in contul RO02TREZ0765006XXX000160 deschis la Trezoreria Municipiului Oradea.Nota: Avand in vedere ca ordinul de plata este un instrument revocabil, pentru a se asigura ca banii exista in contul sau la momentul deschiderii ofertelor, autoritatea contractanta va considera valabil ordinul de plata doar daca acesta este insotit de un extras de cont.c)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari - asigurare de garantiid) achitarea sumei la casieria Primariei Oradea- Perioada de valabilitate a garantiei- 90 zile de la data limita de depunere aofertelor.
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara tva a contractului si se va putea constitui prin una din urmatoarele modalitati, devenind anexa la contractul incheiat :1. scrisoare de garantie bancara2. instrument de garantare emis in conditiile legii de o de o societate de asigurari-asigurare de garantii3. retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis va fi de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta- in baza ORDINULUI 314/2010 INTRAT IN VIGOARE LA 20.10.2010 Forma de prezentare: original;DECLARATIE privind calitatea de participant la procedura?Forma de prezentare: original;DECLARATIE privind situatia personala a ofertantului-Persoanele Cu Functii De Decizie Din Cadrul Autoritatii Contractante Sunt: Florica Chereches, Biro Rozalia, Dumitru Sim, Marge Adina, Borbei Eugenia, Bolos Marcel, Adriana Mihelea, Manuela Maghiar, Ionut Ciorba, Ioan Maghiar, Iuliana Kocsis, Claudia Ciarnau;Forma de prezentare: original;Certificate de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (eliberat de D.G.F.P) si la bugetul local (eliberat de directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea respectiva). Certificatele de atestare fiscala/certificatele privind plata impozitelor si taxelor la bugetul local, trebuie sa prezinte situatia obligatiilor exigibilein luna anterioara celei in care se depun ofertele, in sensul ca acestea trebuie sa ateste ca ofertantul nu aredatorii exigibile in luna anterioara termenului limita de depunere a ofertei.Forma de prezentare: copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul".;Aplicabilitatea in cadrul procedurii: In situatia in care din documentele solicitate la capitolul III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului, reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.180 art.181 sau de art. 69?1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractractului de achizitie publica. Sunt asimilati situatiei expuse mai sus ofertantii care au emise pe numele lor documente constatatoare inregistrate la ANRMAP, care atesta neindeplinirea obligatiilor contractuale in sensul prevederilor art 181 din OUG 34/2006 respectiv ale art.97^1 din HG nr.925/2006.In situatia in care cele declarate in cadrul CERTIFICATului de participare la licitatie cu oferta independenta, se dovedesc a fi neadevarate si/sau incomplete in orice privinta ofertantul in cauza va fi descalificat in baza punctului II.2 din certificatul in cauza.; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata-certificatul trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelor Forma de prezentare: copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul".;Aplicabilitatea in cadrul procedurii: In situatia in care din documentele solicitate in acest sens nu reiese ca ofertantul este autorizat pentru desfasurarea de activitati ce fac biectul achizitiei conditia referitoare la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) va fi considerata neindeplinita iar oferta inacceptabila in bza art 36 alin 1 lit b din HG 925/2006.Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5 alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate?. Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat.;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: datele de identificare si contact ale ofertantului, conturile de trezorerie si banca ce vor fi utilizate pe parcursul procedurii precum si cifra de afaceri neta medie anuala pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Dovada executariiin ultimii 3 ani calculati pana la data depunerii ofertelor, aminim 1 contract ?maxim 5 contracteavand ca si obiect prestarea de servicii similare cu cele ce fac obiectul prezentului contract respectiv servicii de machetare, confectionare, montare panouri publicitate outdoor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata prezentei pe seap la sectiunea documentatie si clarificari
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 30.03.2012 09:31