Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII MEDICALE DE MEDICINA MUNCII


Detaliu pentru invitatia numarul 345787
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Iasi
Numar invitatie: 345787/24.04.2013
Denumire contract: SERVICII MEDICALE DE MEDICINA MUNCII
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului IasiCod fiscal: 9899076, Adresa: str. Vasile Lupu nr. 57 A, Iasi, Telefon: +40 232272122, Fax: +40 232240088
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Vasile Lupu nr. 57 A, Iasi, Romania, cod postal: 700309, telefon: +40 232272122, fax: +40 232240088, persoana de contact: Elvira Rotariu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII MEDICALE DE MEDICINA MUNCII
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de SERVICII MEDICALE DE MEDICINA MUNCII. Acestea se vor presta in conditiile solicitate in Caietul de sarcini. Plata se va face prin ordin de plata in termen de 45 zile de la data emiterii facturii.Valoarea estimata fara TVA: minim 130000 si maxim 169000 ron;Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri pana la 31.12.2013 (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari cf art. 6 alin. 3 din HG nr. 925/2006.
II.1.6) CPV: 85147000-1 - Servicii de medicina muncii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 130, 000 - 169, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de 1300 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare ? 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se depune in format electronic (scanata) in SEAP pana la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire: in conf. cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 cu modif. si complet. ulterioare : ? prin virament bancar in contul nr. RO93 TREZ 4065006XXX000469 deschis la Trezoreria Iasi sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, in favoarea autoritatii contractante, depus in original la sediul autoritatii contractante (garantia sa fie irevocabila, sa prevada plata: conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf. cu contractul garantat; sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate, din continut sa reiasa ca acopera si situatia prevazuta de art.278^1 din OUG 34/2006);? prin OP in contul autoritatii contractante cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; pe OP este obligatorie mentionarea procedurii pentru care se constituie. In ceea ce priveste garantia de participare constituita sub forma de OP, se va depune atat in SEAP, cit si o copie confirmata de banca/Trezorerie, la SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTEEchivalenta leu/euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Gar. de particip. se retine in cond. art. 87/HG 925/2006 si se constituie in conditiileart. 43^1din OUG 34/2006 coroborat cuart.2781 din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA, valabila pentru toata perioada de derulare a acestuia.Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform prevederilor art. 89 si 90 ale H.G. nr. 925/2006 actualizata, prin HG 834/2009 si HG 1045/2011. Aceasta va fitransmisa autoritatii contractante in maxim 5 zile de la semnarea contractului de ambele parti si care devine anexa la acesta.Garantia de buna executie se va restitui conform prevederilor cuprinse la art. 92 alin 1) din H.G. nr. 925/2006 actualizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaCompletare Formular Adin Sectiunea Formulare ? in originalIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCompletare Formular Bdin Sectiunea Formulare- in originalIncadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCompletare Formular B 1.1. din Sectiunea Formulare- in originalIn acest formular sunt nominalizate persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire. Ofertantul / Ofertantulasociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care se afla in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, va fi exclus din procedura.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul are subcontractanti si/sau terti sustinatori, formularul va fi prezentat si pentru acestia.Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Director General Ing. Florin Ion, Director General Adjunct Jr. Ticu Ioan, Sef Serviciu Financiar Contabil Buget Balahur Teodora, Compartiment Juridic cons. jur. Rusu Claudia, Sef Serviciu Achizitii Ing. Rotariu ElviraDeclaratie privind calitatea de participant la proceduraCompletare Formular C din Sectiunea Formulare ? in originalDeclaratie privind calitatea de participant la procedura cu oferta independenta cf Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010Completare Formular Ddin Sectiunea Formulare- in originalIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Certificate fiscaleCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre stat, inclusiv a celor locale, (original, copie legalizata, copie conform cu originalul) din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile scadente in luna anterioara in care se depune oferta , sau conform art.9 alin.1 din Ordinul 509/2011, operatorii economici pot prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu, emise de: - Directia Generala a Finantelor Publice;
- Directia de Taxe si Impozite Locale;In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului castigator i se va solicita prezentarea documentelor mentionate, in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentelor depuse in oferta. Persoane juridice romaneSe va prezenta Certificatul emis de Registrul Unic al Cabinetelor Medicale, din care sa reiasa clar ca ofertantul este autorizat sa exercite activitatea de medicina muncii precum si specialitatile medicale necesare evaluarii lucratorilor in cadrul derularii contractului (document in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular pentru partea din contract pe care o realizeaza.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau in copielegalizata .Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (ORC) de pe langa Tribunalul teritorial sa cuprinda informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, prezentat in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular pentru partea din contract pe care o realizeaza.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau in copielegalizata .Persoane fizice romaneAutorizatia de functionare (copie conform cu originalul) pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Persoane juridice /fizice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata, copie conform cu originalul), in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Originalul se va restitui in perioada ulterioara deschiderii ofertelor.In etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului castigator i se va solicita prezentarea documentelor mentionate, in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentelor depuse in oferta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa rezulte media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani, valoare egala sau mai mare decat valoarea estimata a procedurii. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara dovedita prin: - lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare si beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;
-de asemenea prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar din care sa reiasa prestarea de servicii similare cu obiectul contractului.- in cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a ofertantului, Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice necesare prestarii serviciilor specifice de medicina muncii, utilaje, echipament tehnic, mijloace de transport, laboratoare si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului., Declaratie care contine informatii privind personalul angajat (de specialitate si atestat), numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.Se va prezenta CV-urile persoanelor mentionate in declaratie pentru personalul angajat, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? documente, atestate, diplome, etc care sa confirme certificarea pregatirii pentru cadrele de conducere si a personalului responsabil cu prestarea serviciilor de medicina muncii., Declaratie privind partea din contract pe care ofertantul are, eventual, intentia sa o subcontracteze (completarea Formularului 12 G si a tabelului anexa). In cazul in care exista subcontractanti acestia vor prezenta urmatoarele documente: - Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura ? Formularul C- Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art. 69^1 din OUG 34/2006, modificata si completata ? Formular B.1.1, Informatii privind asociatii (daca este cazul): Acordul de asociere (Formularul 1A) Informatii privind asigurarea calitatii: prezentare certificat emis de un organism national sau international de certificare acreditat, care sa ateste ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardul SR EN ISO 9001 :2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.04.2013 09:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer