Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii medicale de medicina muncii si efectuarea controlului medical periodic in anul 2013 pentru salariatii Serviciilor Camerei Deputatilor


Detaliu pentru invitatia numarul 344480
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CAMERA DEPUTATILOR
Numar invitatie: 344480/29.03.2013
Denumire contract: Servicii medicale de medicina muncii si efectuarea controlului medical periodic in anul 2013 pentru salariatii Serviciilor Camerei Deputatilor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCAMERA DEPUTATILORCod fiscal: 4265795, Adresa: STRADA IZVOR 2-4 SECTOR 5, Bucuresti, Telefon: +40 0214141619, Fax: +40 0214141963
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA IZVOR nr.2-4, SECTOR 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050563, telefon: +40 0214141620, fax: +40 0214141955, persoana de contact: REGISTRATURA - Intrarea B4S1
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Camerei Deputatilor din str. Izvor nr.2-4, Sector 5, Bucuresti, Camera 7090
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii medicale de medicina muncii si efectuarea controlului medical periodic in anul 2013 pentru salariatii Serviciilor Camerei Deputatilor
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii medicale de medicina muncii si efectuarea controlului medical periodic in anul 2013 pentru salariatii Serviciilor Camerei Deputatilor
II.1.6) CPV: 85100000-0 - Servicii de sanatate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 91, 158 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: a) 1.393, 34 lei pt LOTUL 1;b) 429, 82 lei pt LOTUL 2.Perioada de valabilitate a garant pentru part: 65 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garant de part irev se poate constitui: prin dep. de numerar la casieria CD (in baza unei solicit scrise), prin vir bancar in contul CD deschis la TOMB RO76TREZ7005005XXX000154 sau printr-un instr de garant emis in cond legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, care se prezinta in original. Garant se anexeaza in exteriorul plicului ce contine oferta. In cazul in care garant se constituie prin vir bancar, OP confirmat de banca se va anexa plicului ce contine oferta. Daca ofertantul se incadreaza in categoria IMM, potrivit Legii 346/2004, cu modif si complet ult, beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garant de part (696, 67 lei pt LOT 1 si 214, 91 lei pt LOT 2). In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta ?Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM?. Echivalenta pentru o garant de part depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Daca garant se constituie printr-un instr de garantare, acesta trebuie sa prevada, pe langa cele stipulate in mod expres la art.87 din HG nr.925/2006 cu modif si compl ult si posib ca autoritatea contr. sa poata retine suma cf.art.278`1, alin.(1) din OUG 34/2006 cu modif si compl ult. Nerespectarea obligatiei de a prezenta garant. de part asa cum a fost mentionata mai sus, atrage dupa sine respingerea ofertei conf. art.33 alin.(3), lit.b) din HG 925/2006, cu modif si complet ult. Retinerea garant de part se va face potriv art.87 din HG 925/2006 cu modif si compl ult si potrivit art.278`1 din OUG 34/2006, cu modif si complet ult. Dovada constit garant de part treb sa fie prezentata cel tarziu la data si ora stab ptr desch ofert.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului de achizitie publica se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in cuantum de 5% din valoarea totala a contractului, fara TVA), cu termen de valabilitate 31.12.2013. Autoritatea contractanta nu se prevaleaza de prevederile H.G. nr.1045/19.10.2011.Garantia de buna executie a contractului de achizitie publica se poate constitui: prin dep. de numerar la casieria CD (in baza unei solicit scrise), printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Autorit contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contract, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, completata in conformitate cu modelul (Formularul 2) prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, completata in conformitate cu modelul (Formularul 3) prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69'1, completata in conformitate cu modelul (Formularul 4) prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, la nivelul cerintei privind declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69'1 din O.U.G. nr.34/2006 sunt: Cristian Adrian Panciu, Ileana Maria Luncan, Gina Bara, Alexandra Oprea, Otilia Poenar Ciochina, Sorin Marian Badescu, Aida Bajanaru, Sergiu Lungu, Mirela Nistoroiu, Octavian Popa, Renatte Margaritescu, Dragos Conovaru, Luminita Dobrinescu, Catalin Toma.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu modelul (Formularul 5) prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.*In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. -Persoane juridice/fizice romane: Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala cu extras din documentale de constituire ale societatii sau cererile de inscriere mentiuni de la Registrul Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include asigurarea de servicii medicale ce fac obiectul prezentei achizitii. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea pentru conformitate a Certificatului ORC in original/copie legalizata.-Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.04.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.03.2013 10:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer