Achizitie publica - ?Servicii necesare implementarii cerintelor pentru inspectia de calitate LPIS, conform Reg.(CE) 1122/2009, art.6 pentru Campania 2013
Detaliu pentru invitatia numarul 354369
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354369/03.10.2013
Denumire contract: ?Servicii necesare implementarii cerintelor pentru inspectia de calitate LPIS, conform Reg.(CE) 1122/2009, art.6 pentru Campania 2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURACod fiscal: 16517187, Adresa: Bd. Carol I nr. 17, Bucuresti, Telefon: 021 3054974, Fax: 021 3150305
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Carol I nr. 17, Bucuresti, Romania, cod postal: 030161, telefon: +40 213054976, fax: +40 213054835, persoana de contact: Serviciul Achizitii, e-mail: [email protected]
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bd. Carol I nr. 17, Bucuresti, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Servicii necesare implementarii cerintelor pentru inspectia de calitate LPIS, conform Reg.(CE) 1122/2009, art.6 pentru Campania 2013
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Avand in vedere cerintele articolului 6 din Reg.CE nr.1122/2009 este necesara realizarea unei verificari suplimentare anuale a calitatii LPIS (Land Parcel Identification System), conformRegulamentului (CE) nr. 1122/2009 pentru Campania de plati aferenta anului 2013.Se solicita prestarea urmatoarelor categorii de servicii: 1. Serviciile de dezvoltare pentru adaptarea (actualizarea) softului existent2. Servicii de instruire, control de calitate si raportare finalaScopul acestei este acela de a: - adapta softul existent care sa permita prelucrarea datelor si exportul lor in formatele solicitate de documentele de lucru JRC;
-defini/actualiza metodologia de lucru si pregatirea materialelor necesare pentru instruirea personalului;
-instrui personalul APIA pentru activitatile necesare pentru realizarea verificarilor si interpretarilor necesare in vederea implementarii cerintelor pentruinspectia de calitate LPIS (Land Parcel Identification System), conformRegulamentului (CE) nr. 1122/2009 pentru Campania de plati aferenta anului 2013-realiza un control de calitate pentru datele prelucrate de APIA;
-pregati datele pe formatele solicitate prin documentele JRC, care se regasesc la pagina http: //marswiki.jrc.ec.europa.eu/wikicap/index.php/LPISQA_3.a_Downloads cu actualizarile ulterioare, in vederea transmiterii rapoartelor la Comisia Europeana in formatele solicitate.Scopul serviciilor de instruire, control de calitate si raportare finala este de a defini si actualiza metodologia de lucru si pregatirea materialelor necesare pentru instruirea personalului APIA pentru activitatile necesare pentru realizarea verificarilor si interpretarilor necesare in vederea implementarii cerintelor pentruinspectia de calitate LPIS.In vederea consultarii codului sursa, programul informatic poate fi pus la dispozitiapotentialilor ofertanti, pana la deschiderea ofertelor, pe baza de cerere scrisa si angajament de confidentialitate, la sediul autoritatii contractante.
II.1.6) CPV: 72262000-9 - Servicii de dezvoltare software (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 155, 860 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3.117, 20 lei sau alte valute, la echivalenta lei/alte valute afisata de BNR la data publicarii Invitatiei de participare, perioada de valabilitate: 60 de zile de la datalimita de primire a ofertelorGarantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in cond.leg. de o soc.bancara ori de o soc.de asig., conf.art. 86, alin.(1)din HG 925/2006, cu modif.si complet.ulterioare.Daca garantia de participare se constituie sub forma de Scrisoare de garantie bancara, este de preferat ca aceasta sa fie emisa de catre o banca din Romania, sau care are corespondent in Romania si se va intocmi conf.form.F.09 din sect.form. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Se poate constitui si prin OP. In acest caz, dovada achitarii garant.se va face prin prezent.OP, cu condit.conf.acestuia de catre banca pana la data si ora dep.ofertelor. Contul in lei in care va fi virata suma este RO29TREZ7005005XXX001097, deschis la Activ.de Trez. si Contab.Pub. a Mun. Bucuresti, cod fiscal APIA 16517187. Garant.de partic. se poate constitui si prin dep. la casieria autoritatii contractantea sumei in numerar.Indif. de tipulinstrumentului degarantarecare se va depune si indif.de genul soc. ales pentru emiterea garantiei, respectiv societate bancara sau o societate de asigurari, documentul va respecta precizarile din formularul F.09.Daca scris. de garant. de particip. este emisa de o banca din strainatate, se va prezenta insotita de traducere autorizata si legalizata in limba romana.Nota: In conf.cu prev.Art. 2781*)alin.(1) lit. a) din OUG 34/2006 cu modif. si complet.ult. daca ofert. depune o contetatiesi CNSC respinge contestatia, aut. contract. va retine contestatorului din garant.de particip. in raport cu valoarea estimata a contractului, respectiv 1.558, 60 lei.Dovada constituirii garant.de particip. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor: 1.Declaratie privind eligibilitatea. Se va completa si prezenta Formularul F02 - Declaratie de eligibilitate, din Sectiunea Formulare. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage dupa sine excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte si de catre fiecare tert sustinator in parte si va fi valabila la data limita de depunere a ofertelor.2. Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social. Din Certificatul fiscal trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte.3. Certificat fiscal eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social. Din Certificatul fiscal trebuie sa reiasaca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte.4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. Se va completa si prezenta Formularul F03 din sectiunea Formulare. Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat si de fiecare tert sustinator in parte in parte, daca este cazul, valabila la data limita de depunere a ofertelor. Tertul sustinator va completa declaratia in conformitate cu formularul F031 pentru tertul sustinator din sectiunea formulare.5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Se va completa si prezenta Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu modelul prevazut in Formularul F06 din Sectiunea Formulare. Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant/ ofertant asociat in parte.6. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta Formularul F07 in conformitate cu modelul prevazut in Sectiunea Formulare. Formularul va fi completat de catre participantul la procedura, indiferent de calitatea in care participa (ofertant/ofertant asociat, subcontractant, tert sustinator). Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Gheorghe Dorel Benu, Melinda Kerekes, Alexandru Constantinescu, Traian Crainic, Adriana Radu, Birca Constantin, Cristina Gavrila, Dumitra Mihaila, Elena Deaconu, Adrian Hiru, Roxana Pandaru.Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat, tert sustinator si de fiecare subcontractant in parte.7. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va completa Declaratia privind calitatea de participant la procedura Formular F12. Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat, tert sustinator in parte.Nota : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)Nota : Pentru persoanele juridice straine: a. Operatorul economic participant are obligatia de a prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in masura in care astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara de rezidenta.b. Operatorul economic participant va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.c. Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.In masura in care procedura de emitere a certificatelor fiscale nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data limita de depunere a ofertelor, operatorii economici participanti pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art.11 alin.4) din HG 925/2006. Declaratia va fi insotita de o Anexa in care se va mentiona succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte, in conformitate cu prevederile art.11 alin.4) din HG 925/2006. . Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial. Certificatul constatator: - informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor ;
- din cuprinsul acestuia trebuie sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar activitati similare cu cele solicitate in cadrul acestei proceduri de achizitie publica, - va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila ;Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata in situatia in care a prezentat acest document in copie.Nota: Pentru persoanele juridice straine: Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.Documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare ofertant/ofertant asociatin parte.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Experienta similara.Experienta similara se va demonstra prin prezentarea unei liste a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani calculati de la depunerea ofertelor, (continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati). Din lista trebuie sa rezulte ca ofertantul a prestat servicii similare celor care fac obiectul prezentei achizitii la nivelul a cel putin unui contract. Lista va fi insotita decertificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiar care sa confirme prestarea de servicii similare pentru contractul/contractele prezentat/e in lista. Si care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile contractuale asumate precum si faptul ca serviciile au fost prestate si receptionate in termenul convenit.Nu se solicita niveluri minime ale valorii contractului care face obiectul experientei similare.Pentru certificatele/documentele prezentate ca experienta similara se va prezenta o scurta descriere clara aproiectului/proiectelor pentru care aplicatia software a fost folosita.Certificatele/documentele vor fi prezentate in copie conforma cu originalulNota: Cerinta privind capacitatea tehnica si profesionala poate fi indeplinita, prin cumul, de intreg grupul de asociati.In cazulin care ofertantul e sustinut pentru capacitatea tehnica, cerinta privind experienta solicitata va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator. (conform Anexei nr.2* din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie). Se va completa si prezenta Formularul F05 din sectiunea Formulare, Cerinta nr. 2Resurse umane: Pentru indeplinirea contractului se solicita se solicita ca ofertantul sa dispuna (ca angajat propriu sau ca persoana al carui angajament de disponibilitate a fost obtinut) de cel putin un expert care sa fi participat la realizarea unui soft similar cu cel care face obiectul prezentului contract.?Pentru expertul/expertii propus/propusi se vaprezentaCV/CV-uri din care sa reiasa informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si experienta specifica acumulata.?Ofertantulva prezenta pentru expertul/expertii propus/propusi , documente care sa ateste experienta prezentata in CV-urile acestuia/acestora.In cazul in care expertii propusi pentru indeplinirea contractului nu sunt angajati ai ofertantului, se va prezenta o declaratie de disponibilitate a acestora prin care se angajeaza sa participe la proiectul care face obiectul prezentului contract;, Informatii privind subcontractantii (dupa caz).- Se va prezenta lista cuprinzand subcontractantii (completare formular D din sectiunea formulare).Ofertantul declarat castigator va prezenta, la momentul semnarii contractului de servicii, contractele de subcontractare incheiate cu subcontractantii declarati in oferta, Informatii privind asociatii (dupa caz).- Se va prezenta lista asociatilor.Ofertantului declarat castigator i se va solicita, la momentul semnarii contractului de servicii, contractul (conventia) de asociere, care seintocmeste in conformitate cu formularul F16.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.10.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.10.2013 13:45