Achizitie publica - Servicii obtinere avize necesare aprobarii documentatiei ?Reactualizare PATJ Iasi?
Detaliu pentru invitatia numarul 272507
JUDETUL IASI
Cod de identificare fiscala: 4540712
Adresa: Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Iasi
Telefon: 0232/235.100
Fax: 0232/214.425, 210.336;
Denumire invitatie: Servicii obtinere avize necesare aprobarii documentatiei ?Reactualizare PATJ Iasi?
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 71410000-5 - Servicii de urbanism (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Contract de achizitie publica de servicii de obtinere avize necesare aprobarii documentatiei?Reactualizare Plan de Amenajare a Teritoriului Judetean Iasi?. Finantat din bugetul local.
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 16.11.2010 15:07
Data limita de depunere a ofertelor: 29.11.2010 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: CONSILIUL JUDETEAN IASI, cod fiscal 4540712Bd. Stefan cel Mare si Sfant, nr. 69, IasiCod postal: 700075
Data si ora deschiderii ofertelor: 29.11.2010 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CONSILIUL JUDETEAN IASI, cod fiscal 4540712Bd. Stefan cel Mare si Sfant, nr. 69Iasi Cod postal: 700075
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Valoare estimata: 23, 991.94 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- Neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 si 181 din OUG nr.34/2006, - Ofertantul va avea obligatia sa asigure minim urmatoarele categorii de personal: 1 urbanist si 1 Inginer retele edilitare, conform documentatiei de atribuire.
SEAP sau sediul autoritatii contractante