Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii organizare eveniment ?ZILELE TOAMNEI LA COTNARI?, in cadrul proiectului ?Promovarea produselor turistice specifice zonei Cotnari, judetul Iasi?


Detaliu pentru invitatia numarul 342771
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Cotnari (Primaria Cotnari)
Numar invitatie: 342771/15.02.2013
Denumire contract: Servicii organizare eveniment ?ZILELE TOAMNEI LA COTNARI?, in cadrul proiectului ?Promovarea produselor turistice specifice zonei Cotnari, judetul Iasi?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Cotnari (Primaria Cotnari)Cod fiscal: 4541220, Adresa: com Cotnari jud.Iasi, Cotnari, Telefon: +40 0232730290, Fax: +40 0232730290
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com Cotnari jud.Iasi, Cotnari, Romania, cod postal: 707120, telefon: +40 0232730290, fax: +40 0232730290, persoana de contact: Primaria Comunei Cotnari
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Primariei Comunei Cotnari, localitatea Cotnari, comuna Cotnari, judetul Iasi, cod postal 707120.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii organizare eveniment ?ZILELE TOAMNEI LA COTNARI?, in cadrul proiectului ?Promovarea produselor turistice specifice zonei Cotnari, judetul Iasi?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii organizare eveniment ?ZILELE TOAMNEI LA COTNARI?, in cadrul proiectului ?Promovarea produselor turistice specifice zonei Cotnari, judetul Iasi?Descrierea programului evenimentului conform contractului de finantare: ? Prima zi, orele 17.00 ? deschiderea ? concert muzica populara si foc de artificii;? Ziua 2 ? programe de alocutiuni in scolile comunei, concert folcloric;? Ziua 3 ? itinerar drumul vinului Cotnari - Hirlau si vizitare obiective turistice (partea I), concursuri de istorie si cultura generala, concert folcloric;? Ziua 4 - itinerar drumul vinului Cotnari - Hirlau si vizitare obiective turistice (partea II), concert folcloric;? Ziua 5 - itinerar drumul vinului Cotnari - Hirlau si vizitare obiective turistice (partea III), concert folcloric;? Ziua 6 - activitati de culesulstrugurilor, concurs de zdobit struguri, premierea participantilor la concurs, concert folcloric;? Ziua 7, orele 17.00 ? inchiderea: foc de artificii, foc de tabara, concert folcloric.
II.1.6) CPV: 79952000-2 - Servicii pentru evenimente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 242, 644 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie: 4.800 lei.Se constituie prin: - scrisoare de garantie sau orice alt instrument de garantare, in favoarea autoritatii contractante, emis/a in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari asigurari in conditiile specificate la art. 86 si 87 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- prin depunere de numerar la casieria autoritatii contractante.- ordin de plata in contul Autoritatii Contractante ? comuna Cotnari, cont RO74TREZ4095006XXX000625, confirmata (certificata) de banca emitenta.- fila CEC in favoarea Autoritatii Contractante, confirmata(certificata) de banca emitenta.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va retine contestatorului parte din garantia de participare, in conditiile art.278 indice 1 din OUG nr.34/2006, in situatia in care CNSC respinge contestatia.Dovada constituirii garantiei de participare se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta si va insoti oferta.Restituirea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art. 88 din HG 925/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se constituie: - un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract- prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.- retineri succesive din sumele datorate pentru fact. partiale; in acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la Trezoreria Statului la dispozitia AC. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, AC urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.AC va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Restituirea GBE se va face cf prev. art. 92, alin (2) din HG 925/2006 actualizata
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUGnr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul nr. 1)Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul nr. 2)- Certificat de taxe si impozite locale privind taxele si impozitele locale emis de autoritatile locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va prezenta document original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul.- Certificat de atestare fiscala privind obligatiile catre bugetul de stat, emise Directia Generala a Finantelor Publice din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioada celei in care se depun ofertele. Se va prezenta document original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante, valabile la data limita de depunere aofertelor.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la alin. (1) sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerinta nr. 3Ofertantul trebuie sa isi defineasca calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, conform Formular nr. 3 din sectiunea Formulare2. Acord de asociere/ Declaratie privind subcontractantii(daca este cazul)In cazul in care oferta este depusa de o asociere declaratia mai sus precizata va fi depusa de fiecare asociat si va fi insotita si de acordul de asociere.La semnarea contractului de achizitie, ofertantul castigator va prezenta acordul de asociere legalizat.Cerinta nr. 4Sa nu se incadreze in nici una din situatiile prevazute la art. 69 ind.1 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind.1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr. 4)Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Primar ? Vasile Baeanu-Viceprimar - Constantin Malauti- Director economic - Pintilie Ciprian- Secretar - Mandache Dumitrela- Unitatea de implementare a proiectului: Butnariu Ion, Guguianu Ion si Nechita Iulia- Inspector achizitii publice - Zaharia Mihaela Roxana- Consilieri locali: Cretu Vasile, Ezaru Dumitru, Bogdan Stefan, Pamfil Mariana, Sumanaru Dumitru, Malauti Constantin, Antoci Vasile, Steclaru Mihai, Chiriac Dumitru, Ciobanu Nicolae, Besleaga Petru, Pralea Dorel, Stihi Niculita, Malaute Constantin, Raduti VasileCerinta nr. 5Sa participe la procedura in concordanta cu regulile de concurentaModalitatea de indeplinireCertificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (Formular nr.5) Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si sa aiba obiectul de activitate in conformitate cu obiectul prezentei proceduriModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: a. Pentru persoane fizice/juridice romane: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Documentul va fi valabil la data depunerii ofertelor.Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, operatorul economic a carei oferta s-a clasat pe primul loc, va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in original/copie legalizata pentru conformitatea documentului depus in oferta, in situatia in care a fost prezentat in forma copie ?conform cu originalul?.- Autorizatie din partea inspectoratului teritorial de munca pe raza caruia isi desfasoara activitatea pentru manipularea de materii explozive (in conformit. cu Art. 2 din Legea 126/1995 privind regimul materiilor explozive(republicata 2011).b. Pentru persoane fizice/juridice straine: In cazul persoanelor fizice/juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente tarii respective.Pentru persoane juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globale intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani sau pe perioada de infiintare daca aceasta este mai mica de 3 ani, pentru care exista un exercitiu financiar incheiat, trebuie sa fie egalasau mai mare de 480.000 lei;
- Pentru echivalenta lei/valutase va avea in vedere cursul mediu anual comunicat de BNR.- Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii (Art. 16, alin (2), Legea nr. 346/2004)- Capacitatea economica si financiara a ofertantului/ candidatului poate fi sustinuta in conformitate cu prevederile art. 186 din OUG 34/2006 actualizata. In acest sens se va completa Angajament tert ? sustinator financiar.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta generala-o lista a serviciilor realizatein ultimii 3 ani, Informatii privind experienta specifica- Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta similara in prestarea serviciilor ce fac obiectul contractului.- Valoarea prestata si receptionata a contractului prezentat ca similar trebuie sa fie de minim 242.000lei fara TVA., Informatii privind personalul de specialitate de care dispune ofertantul sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant pentru indeplinirea contractului.Ofertantul va face dovada ca pentru derularea contractului in bune conditii vor lucra persoane cu pregatirea solicitata de autoritatea contractanta. Vor fi nominalizate persoane pentru fiecare din posturile de mai jos si pentru fiecare vor fi depuse documentele solicitate.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului, Decl. privind personalul de specialitate de care dispune ofertantul sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant pentru indeplinirea contractului., Ofertantul va prezenta ca si personal responsabil minim: 1.Manager de proiect (Coordonator proiect)-studii superioare de lunga durata- Experienta generala de minim 3 ani si participarea la minim 1 contract similarpe aceeasi pozitie, 2. Promoter evenimente/prezentator/moderatorExperienta profesionala: ? Participarea la minim 1 contract similar/ experienta specifica 3 ani, 3. Personal auxiliar: - Personal tehnic pentru montare / amenajare scena?SunetistExperienta profesionala: ? Participarea la minim 1 contract similar/ experienta specifica 1 an, 4. Personal specializat focuri de artificii ( artificier/pirotehnician)- trebuie sa faca dovada calitatii de artificier, respectiv de pirotehnician autorizat, Cerinta nr. 4Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii de resurse tehnice necesare indeplinirii contractului ? mijloace de transport, echipamente sonorizare si iluminare, echipamente pentru montare scena, etc.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
2. Propuneri de activitati suplimentare privind impactul evenimentului asupra publicului
30
Descriere:
Durata de mobilizare pentru organizarea evenimentului
10
Descriere: Reprezinta insumarea duratelor maxime de parcurgere a tuturor etapelor necesare pentru organizarea evenimentului specific. Durata va fi exprimata in zile calendaristice.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.03.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.03.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 15.02.2013 08:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer