Achizitie publica - servicii organizare seminarii in regiunile Bucuresti-Ilfov si Muntenia Sud, pentru sectorul Constructii
Detaliu pentru invitatia numarul 327247
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327247/21.05.2012
Denumire contract: servicii organizare seminarii in regiunile Bucuresti-Ilfov si Muntenia Sud, pentru sectorul Constructii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National de Cercetare-Dezvoltare Pentru Protectia Muncii Al. DarabontCod fiscal: RO 1558391, Adresa: Bd. Ghencea nr. 35A sector 6, Bucuresti, Telefon: (021) 313.17.20, Fax: (021) 315.78.22
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sediul INCDPM din Bd. Ghencea nr. 35A sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 061692, telefon: +40 213131729, fax: +40 213157822 - SECRETARIAT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul INCDPM din Bd. Ghencea nr. 35A sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 061692 - Sala de protocol
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (securitate si sanatate in munca)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii organizare seminarii in regiunile Bucuresti-Ilfov si Muntenia Sud, pentru sectorul Constructii
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: organizare seminarii in Regiunile Bucuresti-Ilfov(locatie de desfasurare Bucuresti) si Muntenia Sud (locatie de desfasurare Sinaia) pentru sectorul Constructii
II.1.6) CPV: 79951000-5 - Servicii de organizare de seminarii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 160, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Formele acceptate pentru depunerea garantiei de participare sunt: - la casieria INCDPM- Virament bancar, in contul Cod IBAN: Lei: RO23RNCB0072049685020001 BCR Sucursala Sector 1Euro: RO84RNCB0072049685020358 BCR Sector 1- Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in originalCod fiscal RO1558391Valoarea garantiei de participare este de: 1600 lei si respectiv 800 lei pentru IMM-uri.Perioada de valabilitate a garantiei de participare constituita in una din formele de mai sus, va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Cuantumul garantiei de buna execuitie va fi de 10% din valoarea contractului fara TVA. Vor fi acceptate urmatoarele forme de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conform prevederilor art.90 alin.(1) din HG nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUG nr. 34/ 2006- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Declaratie pe propria raspundere in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 314/20.10.2010)- Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Declaratie privind conflictul de interese, conform art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 (Persoanele care detin functii de decizie in cadrul INCDPM Bucuresti, se regasesc pe site-ul autoritatii contractante, respectiv, www.inpm.ro si www.ssmcompetitivitate.inpm.ro)- Certificat fiscal eliberat de Administratia financiara teritoriala la care este arondat sediul persoanei fizice sau juridice - privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, care trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor si din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? copie cu mentiunea "conform cu originalul"- Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale - privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local, care trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor si din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? copie cu mentiunea "conform cu originalul"NOTA 1: Pentru persoane juridice straine: Ofertantul va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati competente din tara de origine a ofertantului sau din tara in care acesta este stabilit (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru demonstrarea faptului ca acesta nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 si ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si art.181, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratieautentica data in fata unui notar, valabila la data deschiderii ofertelor.Documentele vor fi prezentate si in traducerea legalizata a acestora in limba romana.NOTA 2: In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire din partea reprezentantul legal al operatorului economic pentru aceasta persoana.Toate documentele depuse vor avea, pe langa semnatura si stampila, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din Declaratiile furnizate de ofertanti. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori si obiectul de activitate al operatorului economic - nu mai vechi de 30 de zile, copie certificata "conform cu originalul"
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Declaratie privind Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani2. Fisa de informatii privind experienta similara3. Informatii privind Resursele umane4. Informatii privind subcontractantii/ asociatii (daca este cazul)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2012 15:00