Achizitie publica - Servicii paza
Detaliu pentru invitatia numarul 322794
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322794/26.03.2012
Denumire contract: Servicii paza
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPolitia Locala a municipiului BistritaCod fiscal: 28037158, Adresa: Piata Centrala nr. 2, Bistrita, Telefon: 0263239376, Fax: 0263224706
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PIATA CENTRALA NR.6, BISTRITA, Romania, cod postal: 420040, telefon: +40 263224706, fax: +40 263231046, persoana de contact: Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: POLITIA LOCALA A MUNICIPIULUI BISTRITA, PIATA CENTRALA NR. 2, CAMERA NR. 8
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii paza
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de paza a obiectivelor , bunurilor si valorilor la obiectivele municipiului Bistritasitransport valori.
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 273, 925 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :3654 lei . Cont RO70TREZ1015006XXX007474, Politia Locala a municipiului Bistrita, , deschis la Trezoreriamunicipiului Bistrita.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile , incepand cu data limita de primire aofertei.Garantia de participare se constituie prin 1)virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari , care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, 2) prin depunerea la casieria Politiei Locale a municipiului Bistrita, Piata Centrala nr. 2: a)a unuiordin de plata sau a unei file CEC , cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelorb)a unei sume in numerar .Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Conditii de retinere a garantiei de participare: Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;Cuantumul ce se va retine din garantia de participare in conditiile art. 278 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 este de 1827 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Completare Formular 3Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarileulterioare; Completare Formular 7 Se vor atasa: Pentru persoanele juridice/fizice romane1.Certificatdeatestarefiscalaprivind datoriilelabugetulgeneral consolidat de stat din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2.Certificat de taxe si impozite privind datoriile la bugetele locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Pentru persoanele juridice/fizice straineSe vor prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana.Nota: In cazul esalonarilor si amanarilor la plata, conform prevederilor legale, se vor prezenta toate documentele emise din care sa rezultein mod distinct plata la zi a esalonarilor conform graficului aprobat, precum si plata la zi a obligatiunilor curente.Cerinta nr.3Certificat de participare la proceduracu ofertaindependenta;Completare Formularnr. 4 .Cerinta nr.4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; Completare Formular 6Incadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Dl.FrandesFlorin Nicolae-Director execuriv Politia Locala a municipiului Bistrita ;Dna. Galben Valeria-Sef Birou Contabilitate;Dna.Szilagyi Magdalena ?Consilier;Dl. Gabrian Ovidiu-Sef Serviciu ;D-na Andreies Cristina - ConsilierJuridic ;D-na Sangeorzan Dorina - Consilier JuridicD-na Varjan Cornelia- Inspector , Serviciul Achizitii publice Primaria BistritaD-na Ciupe Emilia- Consilier , Serviciul Achizitii publice Primaria BistritaDl. Georgiu Cristian-Sef BirouCerinta nr. 5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura completare formular nr.5 Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data limita de primire a ofertelor (emis in maximum 30 de zile inainte de data limita de primire a ofertelor ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are caobiectul de activitate principal sau secundar serviciul solicitat prin prezenta documentatie de atribuire.Documentele se vor depune in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea doc. in original/copie legalizata, inaintea transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru verificarea conformitatii acestuia.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind experienta similara in ultimii 3 ani de la data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte derularea cel putin a unui contract avand ca obiect prestarea de servicii de paza , indiferent daca beneficiarul este o entitate publica sau privata, Cerinta nr.2.Informatii privind echipamentele tehnice si dotarile specificeconform Caietului de sarcini. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de dotarile necesare prevazute in caietul de sarcinipentru indeplinirea serviciului de paza si transport valori din prezenta procedura., Cerinta nr. 3Informatii privind personalul de specialitate care va presta serviciile ce fac obiectul contractului, Cerinta nr.4Autorizari specifice: Licenta de functionare emis de Inspectoratul General al Politiei Romane, Cerinta 5Informatii privind functionarea dispeceratului de monitorizare Cerinta nr. 1Certificarea sistemului de management al calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.03.2012 09:47