Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII PAZA SI CONTROL ACCES


Detaliu pentru invitatia numarul 244918
Autoritate contractanta
AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA
Cod de identificare fiscala: 16517187
Adresa: Bd. Carol I nr. 17, Bucuresti
Telefon: 021 3054974
Fax: 021 3150305
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: SERVICII PAZA SI CONTROL ACCES
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: SERVICII DE PAZA SI CONTROL ACCES
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 03.05.2010 14:28)
Data publicarii: 23.03.2010 09:43
Data limita de depunere a ofertelor: 08.04.2010 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: BD. CAROL I, NR. 17 SECT.2 BUCURESTI
Data si ora deschiderii ofertelor: 08.04.2010 12:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA BD. CAROL I, NR.17, SECT.2 BUCURESTI
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 140, 091 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Încadrarea în situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006.2 Documente care demonstreaza neîncadrarea în prevederile art. 1813.Certificat de atestare fiscala4.Certificatul constatator 5.Certificatul de înregistrare eliberat de ORC 6.Documentul de autorizare a prestarii serviciilor de paza si protectie, emis de autoritatea competenta7. Fisa de informatii generale - formularulF048. Bilantul contabil la 31.12.2009 , daca este depus sau în caz contrar cel din 31.12.20089. Personalul sa detina atestate obtinute în conformitate cu Legea nr. 333/200310. Declaratii pe propria raspundere sau certificat medical a fiecarui agent desemnat pentru acest obiectiv, însusite de angajator sub semnatura11. Listacu principalele contracte încheiate în ultimii 3 ani si a cel putin 2 doua recomandari din partea unor beneficiari / clienti12. Declaratie pe propria raspundere a fiecarei persoane angajate ca nu a avut antecedente penale
www.e-licitatie.ro, atasata invitatiei
Motive anulare:
Altele
Observatii: Conform Deciziei CNSC nr 1826/C8/2064 din 22.04.2010.In baza art 278 alin 6) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare , CNSC dispune anularea procedurii de achizitie.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer