Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii pentru transportul auto al personalului din cadrul CEH-Electrocentrale Paroseni la si de la locul de munca.


Detaliu pentru invitatia numarul 345483
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: S.C. COMPLEXUL ENERGETIC HUNEDOARA S.A.
Numar invitatie: 345483/18.04.2013
Denumire contract: Servicii pentrutransportul auto al personalului din cadrul CEH-Electrocentrale Paroseni la si de la locul de munca.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.C. COMPLEXUL ENERGETIC HUNEDOARA S.A.Cod fiscal: RO30855230, Adresa: Vulcan, Str. Paroseni, Nr. 20, Vulcan, Telefon: +40 254236407/+40 254570790, Fax: +40 254236404/+40 254570481
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Vulcan, Str. Paroseni, Nr. 20, Vulcan, Romania, cod postal: 336520, telefon: +40 254236407/+40 254570790, fax: +40 254236404/+40 254570481, persoana de contact: Birou Achizitii Paroseni
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Complexului Energetic Hunedoara SA , din Vulcan , str Paroseni, nr 20, jud. Hunedoara, situat in cladire administrativa, etajul II.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii pentrutransportul auto al personalului din cadrul CEH-Electrocentrale Paroseni la si de la locul de munca.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Transportul salariatilor SC Complexul Energetic Hunedoara SA de la domiciliu la locul de munca si retur cu respectarea traseelor, a programului si cerintelor precizate in Caietul de sarcini nr 5999/22.03.2013
II.1.6) CPV: 60172000-4 - Inchiriere de autobuze si de autocare cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 99, 864 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei este de :1.997, 28 lei.Perioada de valabilitate a garantiei este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modalitatea deconstituire a garantiei se face in oricare dintre formele prevazute laart. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul constituirii prin instrument de garantare ofertantul va solicita bancii societatii de asigurari emitente a insera in mod expres situatiile prevazute la art 87 din HG 925/2006 si art 278.1 din OUG 34/2006.Daca instrumentul de garantare nu respecta aceste cerinte oferta depusa va fi respinsa fiind incidente prevederile art 33, lin.3, pct. b, din HG 925/2006.Ofertele neinsotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate.Restituirea garantiei de participare se va efectua in conditiile prevazute la art. 88 din HG925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea acesteia, insotita de o copie a documentului de constituire.Retinerea garantiei de participare in conditiile prevazutelaart. 278 1din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, este valabila pentru toate modalitatile de constituire a acesteia.
Garantie de buna executie
Se va constitui in conformitate cu prevederile art 89 alin(2) prin oricare dintre formele de la articolul 90 alin (1) ?(3) din HG nr 925/2006, tinand cont si de prevederile HG 1045/2011.Cuantumul garantiei de buna executie va inprocent de 10 % (5% pentru I.M.M.-uri) din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie va fi eliberata/ restituita in cel mult 14 zile de la finalizarea contractului, daca achizitorul nu a ridicat pana la aceea data pretentii asupra ei .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor: - prezentare Formular 12A - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atat pentru ofertant(i) cat si pentru tertul sustinator. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie.- prezentare Formular 12B - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atat pentru ofertant(i) cat si pentru tertul sustinator (in cazul tertului sustinator se va face dovada pentru neincadrarea in prev art 181lit. a), c1 ), d) si va completa formularul 12B corespunzator);
- prezentare Formular 3 - Certificat de participare cu oferta independenta. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie.- prezentare Formular 4 -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691din OUG nr. 34/2006, pentru ofertantul/ofertantul asociat/ subcontractantul/tert sustinatorIn vederea completarii declaratiei precizam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt : Daniel Andronache, Marcel Manga, Maria Ciobanu, Ioana Arvunescu, Vasile Giurgiu, Eduard Mija, Florian Sandru, Ovidiu Isai, Doru Visan, Dragos Diaconu, Gabriela Paciu, Bianca Modrea, Elisabeta Pogocsan, Nicolae Gradina, Cristina Pardos Schmidt, Mihaela Timisan, Iovan Dumitru, Liliana Lauran, Galatean Rodica, Bilgar Sorina, Cristina Moldovan, Gabriela Gavrila, Ioan Adrian Busoniu.- prezentare Formular 5 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura de achizitie. - Persoane fizice/juridice romane : Se va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al ofertantului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat.- Persoane fizice/juridice straine : Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedesca o forma de inregistrare/atestare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, fiind traduse in limba romana/traducere autorizata si legalizata. In caz de asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte documente edificatoare.Nota : Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea certificatului constatator emis de ORC in original/copie legalizataParticiparea la procedura este permisa tuturor operatorilor economici, indiferent de nationalitate, atat persoane fizice autorizate, cat si persoane juridice. Toate documentele solicitate in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare vor fi in limba romana. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 : Lista a prestarilor de servicii in ultimii 3(trei) ani , continand valori, perioade de prestare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, insotita de recomandari/documente constatatoare/alte documente edificatoare din partea beneficiarilor inscris in lista.Cerinta minima de calificareeste ca ofertantulsa fi indeplinit in ultimii 3 ani unul sau mai multe contracte avand ca obiect prestare servicii similare, cu o valoare cumulata de minim 80.000 lei pentru care se vor prezenta recomandari/documente constatatoare/alte documente edificatoare din partea beneficiarilor.Se va prezenta o declaratie din care sa reiese ca daca este declarat castigator isi va obtine autorizatia de la Autoritatea Rutiera Romana pentru transport de persoane-licenta de transport., Cerinta nr. 2 Informatii privind asigurarea cu personal de specialitateOfertantii vor face dovada ca detin personalul corespunzator prestarii serviciului.Pentru conducatorii auto se vor prezenta copii dupa atestatele profesionale ale acestora.Cerinta minima de calificare : Ofertantii vor face dovada ca au cel putin conducatorii auto necesari asigurarii transportului de persoane precizat in anexa 1 la caietul de sarcini., Cerinta nr.3Dotarea tehnicaOfertantii vor prezenta oligatoriu lista cu dotarea tehnica pe care se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinarea contractului., Cerinta nr 4Daca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului care va fi indeplinit de catre subcontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2013 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.04.2013 12:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer