Achizitie publica - Servicii pentru analizarea impactului ajutorului de stat in cadrul viitorului program de cooperare transfrontaliera intre Ungaria si Romania si a incidentei ajutorului stat in cadrul obiectivelor tematice ale noilor propuneri de regulamente europene
Detaliu pentru invitatia numarul 354186
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354186/01.10.2013
Denumire contract: Servicii pentru analizarea impactului ajutorului de stat in cadrul viitorului program de cooperare transfrontaliera intre Ungaria si Romania si a incidentei ajutorului stat in cadrul obiectivelor tematice ale noilor propuneri de regulamente europene
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Dezvoltarii Regionale si Administratiei PubliceCod fiscal: 26369185, Adresa: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 372111485, Fax: +40 0372111445
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050741, telefon: +40 372111432, fax: +40 0372111445, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul MDRAP, Apolodor, nr 17, Latura Nord, Sector 5, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii pentru analizarea impactului ajutorului de stat in cadrul viitorului program de cooperare transfrontaliera intre Ungaria si Romania si a incidentei ajutorului stat in cadrul obiectivelor tematice ale noilor propuneri de regulamente europene
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: studii de piata
II.1.6) CPV: 79300000-7 - Studii de piata si cercetare economica; sondaje si statistici (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 193, 830.65 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 3800 lei. Perioada de valabilitate 90 zile calendaristice incepand cu termenul limita de primire a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: in conformitate cu art 86 si 87 din H.G.925/2006.In cazul constituirii prin Scrisoare de garantie bancara? formular11 . Date pentru constituirea garantiei de participare: Trezoreria Municipiului Bucuresti RO03TREZ7005005XXX004475, CUI 26369185. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Garantia de participare se va restitui in conformitate cu art.88 din H.G. 925/2006.Echivalenta pentru o garanie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul declarat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Se constituie conform prevederilor art. 90 din HG 925/2006: un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, transmis autoritatii contractante in maxim 7 zile de la semnarea contractului de ambele parti si care devine anexa la acesta. formular 12
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Formular 4;b) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Formular 5;c) Declaratii privind calitatea de participant la procedura Formular 10 ;d) Declaratie pe proprie raspundere ca ofertantul/candidatul/subcontractantul/tertul sustinator nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/ organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari sau asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comercialecu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - formular 14;Persoane cu functie de decizie: ? Sevil Shhaideh, secretar de stat;? Banu Constatin Marius; secretar de stat;? Matache Iulian-Ghiocel, secretar de stat;? Marian Niculescu, secretar general;? Burduja Claudiu, secretar general adjunct;? Boldea Cristian Robert, secretar general adjunct;? Rusnac Melania, director general, Directia Generala Management Financiar, Resurse Umane si Achizitii? Vasile Ionela, director general, Directia Generala Avizare, Contencios, Relatia cu Parlamentul si Dialog Social? Mihaela Voinea, Coordonator, Directia Achizitii Publice? Friptu Gabriel Laurentiu, Director general, Direc?ia Generala Programe Europene, ? Coporan Iuliana-Camelia, Director general adjunct, Direc?ia Genrala Programe Europene, ? Surcel Cornelia Doina, Director general adjunct, Direc?ia Genrala Programe Europene, ? Surdeanu Catalin Virgiuliu, Director, Directia AM POR;? Idu Pompilia, ?ef birou, Biroul Evaluare Program, ? Laurentiu Caprian, sef serviciu, Serviciul Contractare axe prioritare, ? ?igau Bogdan, ?ef serviciu, Serviciul Asisten?a tehnica ?i rela?ia cu organismele intermediare? Radu Luiza Nicoleta, sef serviciu, Serviciul planificare? Hertzog iulia Stela, Director, Directia AM Programe Cooperare Teritoriala Europeana? Glavan Ioana Cristina, sef serviciu, Serviciul AM RO-BG? Cristea Oana Veronica, sef serviciu, Serviciul AM RO-SE? Popescu Daniela Antoaneta, sef serviciu, Serviciul AM RO-UA-MD? Dobrota Carmen Elena, Director, Directia pentru dezvoltarea capacitatii administrative? Vladoi Janina Mirela, sef birou, Biroul Verificare la fa?a locului? Baly Roxana Elena, ?ef serviciu, Serviciul management financiar? Zezeanu Luminita, Director, Direc?ia autorizare programe? Voicu Gina Adela, ?ef serviciu, Serviciul autorizare programul opera?ional regional? Enescu-Florica Gheorghe-Leonard, ?ef serviciu, Serviciul verificare achizitii publice si conflict de interese POR? Muresan Irina Oana, sef serviciu, Serviciul autorizare programe de cooperare teritoriala europeana? Costea Corina, Director, Direc?ia pla?i ?i contabilitate? Voicu Daniel, ?ef serviciu, Serviciul Pla?i programe? Epure Iuliana, ?ef serviciu, Serviciul Contabilitate programe? Chiriacescu Cristina, ?ef serviciu, Serviciul gestionarea sistemului unic de management al informatiilor pentru programul operational? Paraschivescu Nicoleta, ?ef birou, Biroul Control Financiar Preventiv Programe? Stoica Roxana, sef serviciu, Serviciul urmarire si recuperare creante nereguli? Tudorache Diana Gabriela, director, Direc?ia control prim nivel? Muceanu Theodora, sef serviciu, Serviciul Verificare cheltuieli FEDR ?i IPA? Enache Marieta, ?ef serviciu, Serviciul Verificare cheltuieli ENPI? Baicoianu Lucia Ioana, director, Directia Monitorizare? Nicolaescu Daniel Valentin, sef serviciu, Serviciul monitorizare POR? Calotita Gina Alexandra, sef serviciu, Serviciul Monitorizare Programe de Cooperare Teritoriala Europeana? Teodorovici Bogdanel Madalin, Director, Directia constatare si stabilire nereguli? Vasiliu Marius Mihai, sef serviciu, Serviciul Constatare si Stabilire Nereguli POR? Radutiu Mihai, sef serviciu, Serviciul Constatare ?i Stabilire Nereguli Programe Cooperare? Tanasoff George valeriu, sef serviciu, Serviciul constatare ?i stabilire nereguli PODCA? Racovita Jalova Voinea Maria Magdalena, sef serviciu, Unitatea autoritati nationale pentru programe europene? Ghergut Mihaela Tamara, sef serviciu, Unitatea gestionare nereguli fonduri europene.? Bobarnac Laura Liliana, Sef serviciu, Serviciul Autoritatea Comunade Management pentru Programul Operational Comun, ,Bazinul Marii Negre 2007 - 2013"e) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 - formular 17;f) Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor din care sa reiasa ca nu are datorii scadente; Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor din care sa reiasa ca nu are datorii scadente. Certificatele se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; a) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul se va prezenta in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.Pentru persoane fizice/juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoane fizice sau juridice, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Documentele trebuie sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale - cifra de afaceri medie anuala (globala) pentru ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) sa fie cel cel putin egala cu 380.000 lei. Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: DECLARATIE PRIVIND LISTA SUBCONTRACTANTILORsi partea / partile din contract care sunt indeplinite de acestia(daca este cazul)., Cerinta minima privind echipa de experti: Lider de echipa: o Calificari si abilitati: studii superioare, finalizate prin diploma de licenta sau echivalent, competente de management si coordonare, competente de limba engleza la un nivel adecvat pentru indeplinirea contractului.o Experienta profesionala generala: 5 ani experienta profesionala in domeniul studiilor superioare absolvite.o Experienta profesionala specifica: participare in cadrul cel putin a unui contract /proiect la nivelul caruia sa fi derulat activitati similare celor ce fac obiectul prezentei proceduri.Minim 1 expert cheie: o Calificari si abilitati: studii superioare, finalizate prin diploma de licenta sau echivalent, (economice sau juridice), competente de limba engleza la un nivel adecvat pentru indeplinirea contractului.o Experienta generala profesionala: 3 ani experienta profesionala in domeniul studiilor superioare absolvite.o Experienta profesionala specifica: participare in cadrul a cel putin unui contract /proiect la nivelul caruia sa fi derulat activitati similare celor ce fac obiectul prezentei proceduri.CV - formular 15 si declaratie de diponibilitate formular 16, Declaratie referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii, Cerinta minima: Operatorii vor face dovada, prin prezentarea de orice documente/certificari, ca au prestat in ultimii 3 ani printr-un contract sau maxim 3 contracte, servicii similare obiectului prezentei proceduri, a caror valoare cumulata sa fie de minim 190.000, 00 lei. Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR.Forumar 7, Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana, Engleza
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
Data expedierii prezentei invitatii: 26.09.2013 15:36