Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii pentru asigurarea activitatilor de instruire necesare desfasurarii programelor de formare profesionala


Detaliu pentru invitatia numarul 319953
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Galati
Numar invitatie: 319953/06.02.2012
Denumire contract: Servicii pentru asigurarea activitatilor de instruire necesare desfasurarii programelor de formare profesionala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca GalatiCod fiscal: 11361990, Adresa: str. Domneasca nr.191, Galati, Telefon: 0236412262, Fax: 0236415151
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Domneasca nr.191, Galati, Romania, cod postal: 800172, telefon: +40 236412262, fax: +40 236415151, persoana de contact: Carmen Hantatuc
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul AJOFM Galati, str. Domneasca nr.191, et.1, sala de consiliu.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii pentru asigurarea activitatilor de instruire necesare desfasurarii programelor de formare profesionala
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii pentru asigurarea activitatilor de instruire necesare desfasurarii programelor de formare profesionala organizate de catre autoritatea contractanta in cadrul proiectului ?Fii competent pe piata muncii.Dezvoltarea competentelor profesionale pentru reintegrarea somerilor in viata activa in jud.Galati.?
II.1.6) CPV: 80530000-8 - Servicii de formare profesionala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 95, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 1000 lei.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art.86 din HG. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Perioada de valabilitate: 60 de zile calendaristice de la termenul limita de depunere a ofertelor, inclusiv.Contul de garantii: RO42TREZ 3065005XXX004533 deschis la Trezoreria Galati.Cod fiscal: 11361990. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata odata cu depunerea ofertei, intr-un plic separat.Neprezentarea garantiei de participare conduce la respingerea ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita: -Declaratie privind eligibilitatea-completarea formularului Declaratie privind eligibilitatea-formularul 1 din Sectiunea III - original.Incadrarea in situatia prevazuta de art 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006- completarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006- formularul 2din Sectiunea III ? original- Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice privind plata datoriilor la Bugetul consolidat , care trebuie sa ateste situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta - original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale referitor laplata datoriilor la bugetul local, care trebuie sa ateste situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta? original sau copielegalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" confom Ordin ANRMAP nr. 314/12.10.2010- completarea formularului 3din Sectiunea III ? original-Declaratia privind calitatea de participant la procedura- completarea formularului nr.4din Sectiunea III ? original-Declaratie conform art.69^1 din OUG 34/2006- completarea formularului 5din Sectiunea III ? originalPersoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Carmen Hantatuc director executiv si Vasile Virtosu director executiv adjunct.Aceasta declaratie se solicita si subcontractantului si tertului sustinator si ofertantului asociat. -pentru persoane juridice/fizice romane se solicita: - Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului, in termen de valabilitate? in original, sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? care trebuie sa contina minim urmatoarele informatii: - date identificare- durata de functionare declarata- activitatea principala- activitatea secundara- capital social- asociati/actionari- administratori/persoane imputernicite- fapte aflate sub incidenta art.21 lit.e)-h) din Legea nr.26/1990- Actul constitutiv de infiintare in cazulasociatiilor , fundatiilor sau institutiilor publice? in original, sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul.-pentru persoane juridice /fizice straine Se solicita : Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/ fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.-traduse si legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani, Informatii privind situatia economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -lista cu principalele prestari de servicii similare, -declaratie privind personalul implicat in derularea contractului, - declaratie privind dotarea tehnica de care dispune ofertantul, -declaratie privind disponibilitatea de a furniza formatorii solicitati de autoritatea contractanta, -declaratie pe proprie raspundere a ofertantului ca este autorizat ca furnizor de formare profesionala a adultilor, Informatii privind subcontractantii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe Seap atasata prezentei invitatii sau de la sediul AJOFM Galati
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.02.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 03.02.2012 13:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer