Achizitie publica - Servicii pentru asigurarea activitatilor de instruire necesare desfasurarii in bune conditii a programelor de formare profesionala organizate de AJOFM Caras-Severin conform planului de formare profesionala pentru anul 2012
Detaliu pentru invitatia numarul 320337
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320337/17.02.2012
Denumire contract: Servicii pentru asigurarea activitatilor de instruire necesare desfasurarii in bune conditii a programelor de formare profesionala organizate de AJOFM Caras-Severin conform planului de formare profesionala pentru anul 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA CARAS-SEVERINCod fiscal: 11381407, Adresa: Romania, judetul Caras-Severin, localitate Resita, strada Traian Lalescu, Nr. 17, Resita, Telefon: 0255-213064, Fax: 0255-212160; 0255-214095
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Romania, judetul Caras-Severin, localitate Resita, strada Traian Lalescu, Nr. 17, Resita, Romania, cod postal: 320050, telefon: +40 255213064, fax: +40 255212160, persoana de contact: Lili Linta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Romania, judetul Caras-Severin, localitate Resita, strada Traian Lalescu, Nr. 17, Resita, Romania, cod postal: 320050
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii pentru asigurarea activitatilor de instruire necesare desfasurarii in bune conditii a programelor de formare profesionala organizate de AJOFM Caras-Severin conform planului de formare profesionala pentru anul 2012
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii pentru asigurarea activitatilor de instruire necesare desfasurarii in bune conditii a programelor de formare profesionala organizate de AJOFM Caras-Severin conform planului de formare profesionala pentru anul 2012
II.1.6) CPV: 80530000-8 - Servicii de formare profesionala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 836, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDeclaratiea privind calitatea de participant la procedura - Operatorul economic (lider, asociat, subcontractor)trebuie sa completeze Formularul 10-Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratii privind eligibilitatea - Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Cerinta minima obligatorie de calificare consta in prezentarea de catre operatorul economic (lider, asociat) a documentelor de mai jos1.Prezentarea formularului 3-original ?Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excudera ofertantului din procedura aplicata pentru aribuirea contractului de achizitie publica. Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de catre buget.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata .In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG 34/2006, acesta va fi excus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatePersoane juridice romane - Cerinta minima obligatorie de calificare consta in prezentarea documentelor prezentate mai jos1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ?original sau copie legalizata emis cu cel mult 30 zile inainte de data de deschidere, din care sa rezulte: a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice (cod CAEN 8559);b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare , administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.2.Declaratie pe propria raspundere a furnizorului de servicii de instruire ca este furnizor de formare profesionala a adultilor autorizat, in conformitate cu OG 129/2000 republicata-Formularul 73.Certificat de inregistrare ?copie4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formularul FAlti Solicitat - 1. Certificat de inregistrare fiscala -copie legalizata. Se aplica pentru pfertantii care nu sunt inregistrati la Registrul Comertului conforn legii; 2. Certificat fiscal eliberat de Administratia financiara teritoriala la care este arondat sediul persoanei fizice sau juridice ?original 3.Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale privind plata datoriilor la bugetul local in termen de valabilitate Din care sa reiasa ca nu inregistreaza datorii la bugetul de stat sau la bugetele locale si sa fie valabile la data deschiderii ofertelorPersoane juridice /fizice straine - 1. Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica .Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia poate fi obtinuta la sediul AJOFM Caras Severin sau de pe SEAP. Clarificari cu privire la documentatie se pot solicita pana la data de 27.02.2012
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.03.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.03.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.02.2012 09:12