Achizitie publica - Servicii pentru asigurarea supravegherii executiei lucrarilor de constructii (dirigentie de santier ) in cadrul proiectului Restaurarea si Consolidarea Conacului Pana Filipescu, Filipestii de Targ, Jud. Prahova.
Detaliu pentru invitatia numarul 334863
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334863/04.09.2012
Denumire contract: Servicii pentru asigurarea supravegherii executiei lucrarilor de constructii (dirigentie de santier ) in cadrul proiectului Restaurarea si Consolidarea Conacului Pana Filipescu, Filipestii de Targ, Jud. Prahova.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN PRAHOVACod fiscal: 2842889, Adresa: b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 116, Ploiesti, Telefon: +40 244529602, Fax: +40 244511611
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 420, Ploiesti, Romania, cod postal: 100066, telefon: +40 244514545/279, fax: +40 244407797, persoana de contact: CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii pentru asigurarea supravegherii executiei lucrarilor de constructii (dirigentie de santier ) in cadrul proiectului Restaurarea si Consolidarea Conacului Pana Filipescu, Filipestii de Targ, Jud. Prahova.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 1. Supravegherea executiei lucrarilor conform prevederilor legislatiei romane in vigoare.2. Urmarirea tehnico-economica a executiei contractului de lucrari si acordarea de sprijin pentru Unitatea de Implementare a Proiectului cu privire la executia lucrarilor.3. Comunicarea si raportarea in cadrul contractului.
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 173, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-Cuantumul garantiei de participare: 3.000, 00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire: a)un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari-se va completa Formularul nr.13 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular;2)ordin de plata in contul: RO72TREZ5215006XXX000119;3)numerar depus la casieria C.J.Prahova. Garantia de participare se va depune in original la sediul autoritatii contractante pana la termenul limita de primire a ofertelor si va fi incarcata si in SEAP.Dovada constituirii garantiei de participare se face conform prevederilor art. 17 alin.(3) si (4) din HG nr. 1660/2006 si a art. 86(6)din HG nr. 925/2006.In cazul eliberarii garantiei de participare de o banca/societate de asigurari din strainatate, instrumentul de grantare va fi redactat intr-o formulare echivalenta cu modelul din Formularul nr. 13 si se va prezenta in conditiile de mai sus, insotit de traducerea in limba romana (autorizata si legalizata).In cazul depunerii unei oferte comune, garantia de participare poate fi constituita pe numele oricaruia dintre asociati.Pentru a beneficia de prevederile Lg.346/2004, toti membrii unei asocieri trebuie sa se incadreze in categoria IMM- urilor. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din HG nr.925/2006.In cazul in care C.N.S.C. respinge contestatia unui ofertant, Autoritatea contaratanta isi rezerva dreptul de a retine contestatorului din garantia de participare suma rezultata din aplicarea prevederilor articolului 278 1 alin.(1) lit.a)din OUG nr.34/2006, respectiv 1.730, 00 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului, fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: 1) prin retineri succesive din sumele datorate ptr. plata facturilor partiale. In acest caz se vor avea in vedere prevederile HG nr.1045/2011; 2)scrisoare de garantie bancara in cuantumul solicitat si valabila pana la expirarea perioadei de garantie de buna executie;3)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societete de asigurari. Garantia de buna executie va fi aplicata integral la valoarea totala a contractului si va fi eliberata astfel: 70% din valoarea garantiei in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea executiei lucrarii; restul de 30% din valoarea garantiei la expirarea perioadei de garantie de buna executie, pe baza procesului-verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - se va completa si prezenta Formularul nr.1 - Declaratie privind eligibilitatea ( disponibil in sectiunea formulare), de catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator dupa caz.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.b) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarileulterioare- se va completa si prezenta Formularul nr. 2 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea inprevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006( disponibil in sectiunea formulare), de catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile prin Legea nr.337/2006) si Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit.a), lit. c) indice 1 si lit. d ), din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile prin Legea nr. 337/2006), se vor solicita si tertului sustinator.c) Prezentarea in copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul a cazierului judiciar si cazierului fiscal pentru operatorul economic, valabil la data limita de depunere a ofertelor.d) Prezentarea in copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul a cazierului judiciar al administratorului/administratorilor societatii declarati la ONRC valabil la data de depunere a ofertelor.e) Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - se va completa si prezenta Formularul nr. 3 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ( disponibil in sectiunea formulare), prin care se certifica faptul ca participarea la respectivaprocedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, In cazul unei asocieri aceasta declaratie va fi prezentata in numele asocierii de catre asociatul desemnat lider.f) Declaratie privind calitatea de participant la procedura - se va completa si prezenta Formularul nr. 4 - Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura ( disponibil in sectiunea formulare).Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractor in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.g) Certificatul fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidate - bugetul de stat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit - Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice, din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va completa de catre ofertant/ofertant asociat. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Ofertele depuse de catre operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat consolidat sau catre bugetul local, vor fi respinse.h) Certificatul fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, eliberat de Autoritatile Publice Locale ale administratiei locale, din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local scadent in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va completa de catre ofertant/ofertant asociat. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. Ofertele depuse de catre operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat consolidat sau catre bugetul local, vor fi respinse.i) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din ordonanta O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Completarea si prezentareaFormularului nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din ordonanta O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarileulterioare.Aceasta declaratie va fi depusa de ofertant / fiecare membru a asociatiei in cazul unei oferte comune / tertul sustinator / subcontractant, daca este cazul.Ofertantul / Candidatul / Ofertantul asociat / Subcontractantul / Tertul sustinator care are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, inclusivpersoanele care aproba bugetul aferent Consiliului Judetean Prahova, la nivelul cerintei privind declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, modificata si completata prin Legea nr. 279/2011, respectiv: Mircea Cosma - Presedinte Consiliul Judetean Prahova; Mircea Rosca - Vicepresedinte; Rebega Constantin Laurentiu - Vicepresedinte; Daniel Petre - Administrator Public al judetului, Mihail Pavel - Secretar al judetului Prahova, Albulescu Mihai Adrian - Consilier Judetean, Ciolac Dan - Consilier Judetean; Cord Ovidiu - Consilier Judetean; Costin Zaharia - Consiler Judetean; David Simona - Consilier Judetean; Dilirici Ion- Consilier Judetean; Dobre Adrian Florin - Consilier Judetean; Dragomir Florin Auras - Consilier Judetean; Dumbrava Paul - Consilier Judetean; Enescu Rares Dan - Consilier Judetean; Gunia Dragos Ionel - Consilier Judetean; Guran Virgil - Consilier Judetean; Ionescu Radu Cezar Liviu - Consilier Judetean; Ionica Ion - Consilier Judetean, Luchian Ion - Consilier Judetean, Lungu Gabriel Razvan - Consilier Judetean; Mesca Darius Dumitru - Consilier Judetean; Mitrea Laurentiu Daniel - Consilier Judetean; Neaga Gheorghe - Consilier Judetean; Neagoe Dumitru Daniel - Consilier Judetean; Negoi Constantin - Consilier Judetean; Nicolai Marius - Consilier Judetean; Niculescu Georgiana Diana - Consilier Judetean; Nita Catalin Razvan - Consilier Judetean; Oprescu Nicolae - Consilier Judetean; Patrascu Vasile - Consilier Judetean; Pintoiu Toma - Consilier Judetean; Popovici Elisabeta - Consilier Judetean; Sfarloaga Ludmila - Consilier Judetean; Tabacu Jenica - Consilier Judetean; Toader Bogdan Andrei - Consilier Judetean; Tudora Dorin - Consilier Judetean; Vasile Viorica - Consiler Judetean; Viter David Andrei - Consilier Judetean, Marius Constantin Nicolae - Director executiv Directia Absorbtie Fonduri Europene; Silvia Constantinescu - Director Adjunct - Directia Absorbtie Fonduri Europene; Andreea Nachila - Sef Serviciu - Directia Absorbtie Fonduri Europene; Maria Dovanca - Director executiv Directia Economica; Cristina Popescu - Director adjunct Directia Economica; Pana Alina Georgiana - Sef serviciu juridic; Bratosin Gheorghe - Sef serviciu achizitii; este exclus din procedura de atribuire.Nota: -Toate documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate in oricare din formele: in original, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Certificatele fiscale depuse de ofertant vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original sau copii legalizate..-Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. Ofertele depuse de catre operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat consolidat sau catre bugetul local, vor fi respinse.-Persoanele juridice straine vor prezenta in original sau copie legalizata orice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, catre bugetul local si catre bugetul asigurarilor sociale, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile din tara de origine ( certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente).-In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, ofertantul va prezenta in acest sens o declaratie pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. 1.Documente edificatoare pentru dovedirea apartenentei la categoriile profesionale de indeplinireacontractului de servicii.Se va prezenta Certificatul constatator emis de ONRC eliberat cu cel putin 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Operatorii economici nerezidenti (straini): se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.Se va completa de catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator/subcontractant.In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata sau legalizata a acestora in limba romana.Documentele se vor prezenta in una din formele: original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta la cererea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 2.Bilanturile contabile prescurtate pentru ultimii trei ani ( la 31.12. 2009, 31.12. 2010 si 31.12.2011), vizate si inregistrate de organele competente.Bilanturile contabile se ataseaza numai in fotocopie, neautentificat, cu mentiunea ?conform cu original? si stampilat de un reprezentant autorizat al persoanei juridice al carui bilant se prezinta.Bilanturile se vor prezenta de catre ofertant/asociati/un singur tert sustinator, dupa caz.Nota: -In cazul asocierii in scopul depunerii unei oferte comune, cerinta se va indeplini de fiecare asociat., Cerinta nr. 1.1. Cifra medie de afaceri globala a ofertantului ( operatorului economic sau membrii asocierii impreuna ), pe ultimii trei ani financiari ( 2009, 2010, 2011 )trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea de 300.000 lei.In cazul unei asocieri media cifrei de afaceri se va demonstra de grupul de asociati prin cumulare ( insumare ).In cazul tertilor sustinatori, cerinta va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 3.- Prezentarea Declaratiei privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.Se va completa si prezenta: - declaratie privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului - insotit de CV-urile detaliate ale persoanelor propuse in cadrul echipei, semnat de catre fiecare titular in parte si in care sa se prezinte pozitia si responsabilitatile persoanei respective, care vor fi datate si vor avea inscrisa mentiunea ?Declar pe propria raspundere cunoscand prevederile codului penal, ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespundrealitatii?, -declaratie referitoare la efectivele medii anuale al personalului angajat si al cadrelor de conducere, -angajamentul de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului ( daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel de persoana/persoane)., Ofertantul, trebuie sa dovedeasca existenta in prezent a personalului atestat de Inspectoratul de Stat in Constructii conf. Legii nr. 10/1995, in conditiile legislatiei in vigoare, astfel incat sa acopere domeniile specifice proiectului, si anume: 1.Diriginte de santier ? Consolidare si restaurare monumente istorice ? lider de echipa.?Diriginte de santier autorizat de catre Inspectoratul de Stat in Constructii, conf legislatiei in vigoare, Legii nr. 10/1995, pentru domeniul 1. Consolidare si restaurare monumente istorice - toate categoriile de importanta (inginerie civila, arhitectura si conservare si restaurare de arhitectura).?Dirigintele de santier mentionat mai sus trebuie sa aiba calitatea de Specialist/ Expert/Expert tehnic atestat de catre Ministerul Culturii si Patrimoniului National/ Institutul National de Patrimoniu, conform legislatiei in vigoare, Legea nr. 422/2001, HG nr. 273/1994, H.G. 925/1995, Ordin MDRT nr. 1496/2011, Ordin MCPN nr. 2495/2010., Se vor prezenta: - Autorizatie I.S.C. de dirig de santier de specialitate, in Domeniul 1. Consolidare si restaurare monumente istorice - toate categoriile de importanta (inginerie civila, arhitectura si conservare si restaurare de arhitectura);
- Atestat din care sa rezulte calitatea de Specialist/Expert/Expert tehnic atestat de catre Ministerul Culturii si Patrimoniului National/Institutul National de Patrimoniu, conform legislatiei in vigoare, care sa ateste dreptul titularului de a desfasura activitatea de dirigentie de santier in domeniul restaurarii/consolidarii/conservarii/protejarii monumentelor istorice, conform legislatiei in vigoare, mentionata in caietul de sarcini;
- Copie dupa contractul de munca/colaborare;
- Angajament de participare, pe perioada desfasurarii contractului - formular nr. 10., Diriginti de santier ? Instalatii aferente constructiilor: 3. Diriginte de santier autorizat de catre Inspectoratul de Stat in Constructii, conform legislatiei in vigoare, Legii nr. 10/1995, pentru domeniul 6. Constructii edilitare si de gospodarire comunala.Se vor prezenta: - Autorizatie I.S.C.de dirig de santier de specialitate in Domeniul 6. Constructii edilitare si de gospodarire comunala;
- Copie dupa contractul de munca/colaborare;
- Angajament de participare pe perioada desfasurarii contractului - formular nr. 10., 4. Diriginte de santier autorizat de catre Inspectoratul de Stat in Constructii, conform legislaTiei in vigoare, Legii nr. 10/1995, pentru sub-domeniul 8.1. Instalatii electrice.Se vor prezenta: - Autorizatie I.S.C.de dirig de santier de specialitate in sub-domeniul 8.1. Instalatii electrice;
- Copie dupa contractul de munca/colaborare;
- Angajament de participare pe perioada desfasurarii contractului - formular nr. 10., 5. Diriginte de santier autorizat de catre Inspectoratul de Stat in Constructii, conform legislatiei in vigoare, Legii nr. 10/1995, pentru sub-domeniul 8.2. Instalatii sanitare, termo-ventilatii.Se vor prezenta: - Autorizatie I.S.C. de dirig de santier de specialitate in sub-domeniul 8.2. Instalatii sanitare, termo-ventilatii.- Copie dupa contractul de munca/colaborare;
- Angajament de participare pe perioada desfasurarii contractului - formular nr. 10., 6. Diriginte de santier autorizat de catre Inspectoratul de Stat in Constructii, conform legislatiei in vigoare, Legii nr. 10/1995, pentru sub-domeniul 8.3. Instalatii gaze naturale.Se vor prezenta: - Autorizatie I.S.C.de dirig de santier de specialitate in sub-domeniul 8.3. Instalatii gaze naturale;
- Copie dupa contractul de munca/colaborare;
- Angajament de participare pe perioada desfasurarii contractului - formular nr. 10., 7. Diriginte de santier autorizat de catre Inspectoratul de Stat in Constructii, conform legislatiei in vigoare, Legii nr. 10/1995, pentru sub-domeniul 9.3 Retele de telecomunicatii.Se vor prezenta: - Autorizatie I.S.C.de dirig de santier de specialitate in sub-domeniul 9.3 Retele de telecomunicatii;
- Copie dupa contractul de munca/colaborare;
- Angajament de participare pe perioada desfasurarii contractului - formular nr. 10., Cerinta nr. 4.Informatii privind subcontractantiiOfertantii au obligatia de a prezenta, daca este cazul, Lista cuprinzand subcontrcatantii cu specializarea acestora., Cerinta nr. 5.Informatii privind tert sustinator.In cazul in care cerintele de calificare referitoare la situatia economica si financiara si la capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza de catre operatorul economic prin invocarea sustinerii de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva, atunci acesta din urma are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, ale art.69 1, ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006., Cerinta nr. 2.Experienta similara.Din Lista pricip.serv.op.va extrage unul sau mai multe serv.ptr care se vor intocmi fise de exp.sim.Avand in vedere ca cei 3 ani se calculeaza pana la data limita de dep.a of.cursul leu/euro pe anul 2012 care va fi luat in calcul ptr of.straini este 4, 5885(1aug. 2012).Cursul de schimb mediu anual lei/euro, comunicat de B.C.E.(www.ecg.int): -ptr.2009 - 4, 2399 lei/euro, -ptr.2010-4, 2122 lei/euro, -ptr 2011-4, 3282 lei/euro.Ptr.demonstr.exp.sim. de natura si complex. serv.care se supune procedurii(Dirig.de santier)de restaurare/consolidare/ conservare/protejare de monumente istorice), docum.depuse vor respecta prev.art.188 alin. 2 lit. a din OUG 34/2006.Exp.sim.poate fi dovedita de ofertant/asociati/un singur tert sustinator, dupa caz. Pentru demonstrarea experientei similare ofertantul trebuie sa faca dovada prestarii de servicii de supraveghere executie lucrari (Dirigentie de santier) de restaurare / consolidare / conservare / protejare de monum, Cerinta nr. 1.-1. Lista privindprincipalele servicii prestatein ultimii 3 ani: 2009, 2010, 2011 ( cei trei ani se calculeaza pana la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., 2.Diriginte de santier ? Constructii civile, industriale si agricole.?Dirig.de santier autorizat de catre Inspectoratul de Stat in Constructii, conf. legisl.in vigoare, Legii nr.10/1995 ptr sub-domeniul 2.3 Constructii civile, industriale si agricole categoria de importanta B (inginerie civila, arhitectura).?Dirig.de santier trebuie sa aiba calitatea de Specialist/Expert/Expert tehnic atestat de catre Ministerul Culturii si Patrimoniului National/Institutul National de Patrimoniu, conf legisl.in vigoare, Legea nr.422/2001, HG nr.273/1994, H.G.925/1995, Ordin MDRT nr.1496/2011, Ordin MCPN nr.2495/2010., Se vor prezenta: - Autorizatie I.S.C.de dirig de santier de specialitate in Domeniul 2.3 Constructii civile, industriale si agricole categoria de importanta B (inginerie civila, arhitectura);
- Atestat din care sa rezulte calitatea de Specialist / Expert / Expert tehnic atestat de catre Ministerul Culturii si Patrimoniului National / Institutul National de Patrimoniu, conform legislatiei in vigoare care sa ateste dreptul titularului de a desfasura activitatea de dirigentie de santier in domeniul restaurarii/consolidarii/conservarii/protejarii monumentelor istorice, conform legislatiei in vigoare, mentionata in caietul de sarcini;
- Copie dupa contractul de munca/colaborare;
- Angajament de participare pe perioada desfasurarii contractului Cerinta nr. 1.1.Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001:2008 sau Standardele echivalente transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului valabile la data depunerii ofertei, pentru activitatile supuse procedurii.Cerinta nu poate fi indeplinita in mod cumulativ, fiecare dintre asociativa prezenta certificarea ISO 9001:2008 .Documentul trebuie sa fie prezentat in copie certificata pentru conformitate cu originalul, semnat si stampilat de persoanele autorizate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP. Documentatia de atribuire este atasata la prezenta Invitatie de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 04.09.2012 08:09