Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII PENTRU ASIGURAREA SUPRAVEGHERII EXECUTIEI LUCRARILOR DE CONSTRUCTII SI INSTALATII (DIRIGINTE DESANTIER) in cadrul proiectului ? REABILITAREA/MODERNIZAREA SI ECHIPAREA SPECIFICA A CENTRULUI DE RECUPERARE SI REABILITARE NEUROPSIHIATRICA PENTRU PERS


Detaliu pentru invitatia numarul 340104
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Numar invitatie: 340104/26.11.2012
Denumire contract: SERVICII PENTRU ASIGURAREA SUPRAVEGHERII EXECUTIEI LUCRARILOR DE CONSTRUCTII SI INSTALATII (DIRIGINTE DESANTIER) in cadrul proiectului ? REABILITAREA/MODERNIZAREA SI ECHIPAREA SPECIFICA A CENTRULUI DE RECUPERARE SI REABILITARE NEUROPSIHIATRICA PENTRU PERSOANE ADULTE CU HANDICAP, COMUNA ARICESTII RAHTIVANI (SAT NEDELEA)" RELUATA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN PRAHOVACod fiscal: 2842889, Adresa: b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 116, Ploiesti, Telefon: +40 244529602, Fax: +40 244511611
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII PENTRU ASIGURAREA SUPRAVEGHERII EXECUTIEI LUCRARILOR DE CONSTRUCTII SI INSTALATII (DIRIGINTE DESANTIER) in cadrul proiectului ? REABILITAREA/MODERNIZAREA SI ECHIPAREA SPECIFICA A CENTRULUI DE RECUPERARE SI REABILITARE NEUROPSIHIATRICA PENTRU PERSOANE ADULTE CU HANDICAP, COMUNA ARICESTII RAHTIVANI (SAT NEDELEA)" RELUATA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 1.Supravegherea executiei lucrarilor conform prevederilor legislatiei romane in vigoare;2.Servicii tehnico-economice legate de executia contractului de lucrari si sprijin pentru Unitatea de Implementare a Proiectului cu privire la executia lucrarilor;3.Realizarea sistemului de comunicare si raportare.
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 70, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1.400, 00lei.Perioada de valabilitate a garantiei trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Forma de constituire: 1)un instrument de garantare irevocabil emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari-se va completa Form. 10 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular;2)ordin de plata in contul: RO72TREZ5215006XXX000119;3)numerar, la casieria C.J.Prahova.Garantia se va depune in original la sediul autoritatii contractante pana la termenul limita de depunere a ofertelor si va fi incarcata si in SEAP.Dovada constituirii garantiei se face cf. art.17 alin.(3)si(4) din HG.1660/2006 si a art.86(6)din HGR.925/2006.In cazul eliberarii garantiei de participare de o banca/societate de asigurari din strainatate, instrumentul de grantare va fi redactat intr-o formulare echivalenta cu modelul din Formularul 10 si se va prezenta in conditiile de mai sus, insotit de traducerea in limba romana (autorizata si legalizata).Echivalenta leu/alta valuta se va face la data de 08.12.2012.In cazul depunerii unei oferte comune, garantia de participare poate fi constituita pe numele oricaruia dintre asociati.Pentru a beneficia de prevederile Lg.346/2004, toti membrii unei asocieri trebuie sa se incadreze in categoria IMM.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din HGR.925/2006.In cazul in care CNSC respinge contestatia unui ofertant, Autoritatea contaratanta isi rezerva dreptul de a retine contestatorului din garantia de participare suma conform art.278 1 alin.(1)lit.a)din OUG 34/2006, respectiv 700 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului, fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: 1) prin retineri succesive din sumele datorate ptr. plata facturilor partiale. In acest caz se vor avea in vedere prevederile HG nr. 1045/2011; 2) scrisoare de garantie bancara in cuantumul solicitat si valabila pana la expirarea perioadei de garantie de buna executie;3) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate deasigurari. Garantia de buna executie va fi aplicata integral la valoarea totala a contractului si va fi eliberata astfel: 70% din valoarea garantiei in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea executiei lucrarii; restul de 30% din valoarea garantiei la expirarea perioadei de garantie de buna executie, pe baza procesului-verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din O.U.G.nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - se va completa si prezenta Formularul nr. 1 disponibil in sectiunea Formulare, de catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator, dupa caz;2. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta- se va completa si prezenta Formularul CERT disponibil in sectiunea Formulare;3. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? se va completa si prezenta Formularul nr. 2 disponibil in sectiunea Formulare, de catre ofertant/ofertant asociat, iar tertul sustinator lit. a), c 1) d), dupa caz;4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul nr. 12;5. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? se va completa si prezenta Formularul nr. 13, de catre ofertant/ ofertant asociat/ tert sustinator/ subcontractant.Lista persoanelor cu functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent Consiliului Judeten Prahova: Mircea Cosma- Presedinte Consiliul Judetean Prahova; Mircea Rosca-Vicepresedinte;Constantin Laurentiu Rebega- Vicepresedinte; Fabioara Ionescu ? Administrator Public al judetului, Mihail Pavel ? Secretar al judetului Prahova, Dan Ciolac, Ovidiu Cord, Mihai Adrian Albulescu, Zaharia Costin, Simona David, Ion Dilirici, Adrian Florin Dobre, Florin Auras Dragomir, Paul Dumvavanu, Rares Dan Enescu, Dragos Ionel Gunia, Virgil Guran, Radu Cezar Liviu Ionescu, Ion Ionica, Ion Luchian, Gabriel Razvan Lungu, Darius Dumitru Mesca, Laurentiu Daniel Mitrea, Gheorghe Neaga, Dumitru Daniel Neagoe, Constantin Negoi, Marius Nicolai, Georgiana Diana Niculescu, Catalin Razvan Nita, Nicolae Oprescu, Vasile Patrascu, Toma Pintoiu, Elisabeta Popovici, Ludmila Sfarloaga, Jenica Tabacu, Bogdan Andrei Toader, Dorin Tudora, Viorica Vasile, David Andrei Viter- consilieri judeteni; Marius Constantin Nicolae -Director executiv Directia Absorbtie Fonduri Europene; Silvia Constantinescu -Director executiv adjunct Directia Absorbtie Fonduri Europene;Maria Dovinca-Director executiv Directia Economica; Cristina Popescu-Director adjunct Directia Economica; Gheorghe Bratosin -Sef serviciu achizitii; Alina Georgiana Pana ? Sef serviciu juridic.6. Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice Ofertantii vor prezenta Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca nu au datorii scadente inluna anterioara celei in care se depun ofertele. Se va completa de catre ofertant/ofertant asociat.Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentrudemonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.7. Certificat eliberat de Autoritatile Publice Locale. Ofertantii vor prezenta Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca nu au datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se va completa de catre ofertant/ofertant asociat.Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoarepentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscalesau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Toate documentele de la lit. a) la lit.g) sunt solicitate conform prevederilor O.U.G. 34/2006, Ordin ANRMAP 314/2010, Ordin 509/2011. 1.Documente edificatoare pentru dovedirea apartenentei la categoriile profesionale impuse deindeplinirea contractului de servicii - Se va prezenta Certificatul constatator emis de ONRC cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aibe corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata sau legalizata a acestora in limba romana.Se va completa de catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator/subcontractant.Documentele se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta la cererea autoritatii contractante, inainte detransmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Cifra de afaceri globala medie anuala a ofertantului pe ultimii trei ani(2009, 2010, 2011) trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea de 140.000, 00 lei.In cazul unei asocieri, media cifrei de afaceri se va demonstra de grupul de asociati, prin cumulare (insumare). In cazul tertilor sustinatori, cerinta va fiindeplinita in intregime de catre un singur sustinator., 2.Bilanturilor contabile prescurtate, pentru anii 2009, 2010 si 2011, vizate siinregistrate de organele competente.Bilenturile se vor prezenta de catre ofertant/asociati/un singur tert sustinator.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani( se consideraultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestiadin urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., 2.Experienta similara.Din Lista pricipalelor servicii, operatorul va extrage unul sau mai multe servicii pentru care va intocmi fise de experienta similara in care va prezenta cel putin un document/copii ale contractelor (parti relevante ale contractelor)/ proces verbal de receptie care sa confirme prestarea deservicii similare cu cele supuse actualei proceduri. Experienta similara poatefi dovedita de ofertant/asociati/un singur tert sustinator, dupa caz., 3.Efectivul mediu anual si personal responsabil pentru indeplinireacontractului. Pentru personalul propus, operatorul va prezenta: copie dupa contractul de munca sau colaborare si declaratia de disponibilitate pe perioada desfasurarii contractului Personalul propus vaacoperi activitatea pentru urmatoarele posturi: , a) - diriginte de santier de specialitate constructii civile, industriale si agricole- autorizat de I.S.C. ca diriginte de santier de specialitate in Domeniul 2.Constructii civile, industriale si agricole, subdomeniul 2.2. Constructii civile, industriale si agricole ? categoria de importanta C.Activitatea acestuia se va desfasura pe toata perioada de executie, cu prezenta zilnica si pe perioada de garantie conform conditiilor din caietul de sarcini si la solicitarea Beneficiarului. Acesta va avea rolul de lider de echipa si de reprezentant al ofertantului si va semna in numele acestuia toatedocumentele care se impun conform caietului de sarcini. Va prezenta: autorizatia I.S.C. si CV detaliat, semnat de titular, pozitia si responsabilitatile persoanei respective, datat si cu mentiunea ?Declar pe propria raspundere cunoscand prevederile codului penal, ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii"., b) - diriginte de santier de specialitate instalatii electrice - autorizat de I.S.C.ca diriginte de santier de specialitate in Domeniul 8. Instalatii aferente constructiilor (categoriile de importanta A, B, C si D), subdomeniul 8.1.Instalatii electrice.Activitatea acestuia se va desfasura in perioada de executie, in conformitate cu graficul de executie pentru lucrarile specifice de instalatii electrice si in perioada de garantie conform conditiilor din caietul de sarcini si la solicitarea beneficiarului.Va prezenta: autorizatia I.S.C. si CV detaliat, semnat de titular, pozitia si responsabilitatile persoanei respective, datat si cu mentiunea ?Declar pe propria raspundere cunoscand prevederile codului penal, ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii"., c) - diriginte de santier de specialitate instalatii sanitare, termoventilatii -autorizat I.S.C. ca diriginte de santier de specialitate in Domeniul 8. Instalatiiaferente constructiilor (categoriile de importanta A, B, C si D), subdomeniul8.2. Instalatii sanitare, termoventilatii.Activitatea acestuia se va desfasura in perioada de executie, in conformitate cu graficul de executie pentru lucrarile specifice de instalatii sanitare, termoventilatii si in perioada de garantie conform conditiilor din caietul de sarcini si la solicitarea beneficiarului.Va prezenta: autorizatia I.S.C. si CV detaliat, semnat de titular, pozitia si responsabilitatile persoanei respective, datat si cu mentiunea ?Declar pe propria raspundere cunoscand prevederile codului penal, ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii"., d) - diriginte de santier de specialitate instalatii gaze naturale - autorizat deI.S.C. ca diriginte de santier de specialitate in Domeniul 8. Instalatii aferente constructiilor (categoriile de importanta A, B, C si D), subdomeniul 8.3.Instalatii gaze naturale.Activitatea acestuia se va desfasura in perioada de executie, in conformitate cu graficul de executie pentru lucrarile specifice de instalatii interioare de gaze naturale si in perioada de garantie conform conditiilor din caietul de sarcini si la solicitarea beneficiarului.Va prezenta: autorizatia I.S.C. si CV detaliat, semnat de titular, pozitia si responsabilitatile persoanei respective, datat si cu mentiunea ?Declar pe propria raspundere cunoscand prevederile codului penal, ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii"., e) - diriginte de santier de specialitate constructii edilitare si de gospodarie comunala -autorizat de I.S.C. ca diriginte de santier de specialitate in Domeniul 6.Constructii edilitare si de gospodarie comunala.Activitatea acestuia se va desfasura in perioada de executie, in conformitate cu graficul de executie pentru lucrarile specifice de constructii edilitare si in perioada de garantie conform conditiilor din caietul de sarcini si la solicitarea beneficiarului.Va prezenta: autorizatia I.S.C. si CV detaliat, semnat de titular, pozitia si responsabilitatile persoanei respective, datat si cu mentiunea ?Declar pe propria raspundere cunoscand prevederile codului penal, ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii"., 4. Angajamentul ofertantului privind resursele umane ca, in cazulindisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinireacontractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei. Nu se accepta schimbarea personalului alocat prezentului contract, decat pe baza unor justificari bine argumentate si cu acceptul beneficiarului., 5. Informatii privind subcontractantii.Ofertantii au obligatia de a prezenta, daca este cazul, Lista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora si Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G.nr. 34/2006. In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus., 6. Informatii privind tertii sustinatori.In cazul in care cerintele de calificare referitoare la situatia economica sifinanciara si la capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza de catre operatorul economic prin invocarea sustinerii de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva, atunci acesta din urma are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm alpersoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, ale art.69 1, ale art.181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006., continuare pct 2.In Formularul EXP se va preciza denumirea contractului, beneficiarul, perioada desfasurarii contractului, valoarea in lei/euro, descrierea succcinta a naturii serviciilor care au facut obiectul contractului;
-copie dupa Procesul verbalde receptie, semnat si stampilat conform cu originalul. In cazul in care ofertantul depune un contract, iar acesta contine clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea acestuia in integralitate, operatorul economic va prezenta paginile din contract care contin referintele privind: partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, centralizatorul serviciilor care fac obiectul contractului, din care sa reiasa natura acestora, precum si semnaturile/stampila partilor. Copiile respective se vor prezenta scanate si semnate electronic de catre ofertant, pe proprie raspundere, cu mentiunea ?conform cu originalul?. Precizarea este valabila si pentru operatorii economici nerezidenti (straini)., continuare pct 2.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta copiile respective insotite de traducerea autorizata sau legalizata aacestora in limba romana. 1.Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001sau certificate echivalente, in domeniul contractului supus procedurii de achizitie.Se va prezenta certificatul ISO 9001 sau certificate echivalente, aflat/aflatein termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor, insotit de ultimul raport de audit din care sa reiasa valabilitatea certificatului.Cerinta va fi indeplinita de catre ofertant /ofertant asociat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP. Documentatia de atribuire este atasata la prezenta invitatie.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 26.11.2012 11:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer