Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii pentru asigurarea supravegherii lucrarilor de constructii ( dirigente de santier ) in cadrul proiectului ,, Restaurarea si consolidarea Muzeului Ceasului-Nicolae Simache, Ploiesti.


Detaliu pentru invitatia numarul 346653
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Numar invitatie: 346653/14.05.2013
Denumire contract: Servicii pentru asigurarea supravegherii lucrarilor de constructii ( dirigente de santier ) in cadrul proiectului , , Restaurarea si consolidarea Muzeului Ceasului-Nicolae Simache, Ploiesti.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN PRAHOVACod fiscal: 2842889, Adresa: b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 116, Ploiesti, Telefon: +40 244529602, Fax: +40 244511611
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP, www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii pentru asigurarea supravegherii lucrarilor de constructii ( dirigente de santier ) in cadrul proiectului , , Restaurarea si consolidarea Muzeului Ceasului-Nicolae Simache, Ploiesti.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii pentru asigurarea supravegherii lucrarilor de constructii ( dirigente de santier ) in cadrul proiectului , , Restaurarea si consolidarea Muzeului Ceasului-Nicolae Simache, Ploiesti.Valoarea estimata a contractului calculata prin insumarea tuturor sumelor platibile pentru indeplinirea contractului, se ridica la suma de: 206.400, 00 lei, fara TVA, compusa din valoarea estimata a serviciilor de supraveghere a executiei lucrarilor de constructii(diriginte de santier)- 206.400, 00 lei; diverse si neprevazute - 0 lei, in devizul general/bugetul proiectului nefiind prevazute diverse si neprevazute pentru serviciile supuse procedurii.
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 206, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 4128, 00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire: a)un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari-se va completa Formularul nr.13 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular;2)ordin de plata in contul: RO72TREZ5215006XXX000119;3)numerar depus la casieria C.J.Prahova.Garantia de participare se va depune in original la sediul autoritatii contractante pana la termenul limita de primire a ofertelor si va fi incarcata si in SEAP.Dovada constituirii garantiei de participare se face conform art. 86(6)din HG nr. 925/2006.GARANTIA DE PARTICIPARE SE VA PREZENTA IN ORIGINAL LA SEDIUL AUTAORITATII CONTRACTANTE PANA LA TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.In cazul eliberarii garantiei de participare de o banca/societate de asigurari din strainatate, instrumentul de garantare va fi redactat intr-o formulare echivalenta cu modelul din Formularul nr. 13 si se va prezenta in conditiile de mai sus, insotit detraducerea in limba romana (autorizata si legalizata).In cazul depunerii unei oferte comune, garantia de participare poate fi constituita pe numele oricaruia dintre asociati.Pentru a beneficia de prevederile Lg.346/2004, toti membrii unei asocieri trebuie sa se incadreze in categoria IMM- urilor. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din HG nr.925/2006.In cazul in care C.N.S.C. respinge contestatia unui ofertant, Autoritatea contaratanta isi rezerva dreptul de a retine contestatorului din garantia de participare suma rezultata din aplicarea prevederilor articolului 278 1 alin.(1) lit.a)din OUG nr.34/2006, respectiv 2064, 00 lei.Echivalenta leu/alta valuata se va face la cursul oficial BNR din data de 15.05.2013
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului, fara TVA. Modul de constituire a garantiei de bunaexecutie: 1) prin retineri succesive din sumele datorate ptr. plata facturilor partiale. In acest caz se vor avea in vedere prevederile HGnr.1045/2011; 2)scrisoare de garantie bancara in cuantumul solicitat si valabila pana la expirarea perioadei de garantie de buna executie;3)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societete de asigurari. Garantia de buna executie va fiaplicata integral la valoarea totala a contractului si va fi eliberata astfel: 70% din valoarea garantiei in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea executiei lucrarii; restul de 30% din valoarea garantiei la expirarea perioadei de garantie de buna executie, pe baza procesului-verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatea) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prinLegea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - se va completa si prezenta Formularul nr.1 - Declaratie privind eligibilitatea( disponibil in sectiunea formulare), de catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator dupa caz.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.b) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- se va completa si prezenta Formularul nr. 2 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006( disponibil in sectiunea formulare), de catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile prin Legea nr.337/2006)si Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit.a), lit. c) indice 1 si lit. d ), din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile prin Legea nr. 337/2006), vor fi prezentate si de tertul sustinator.a) Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - seva completa si prezenta Formularul nr. 3 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ( disponibil in sectiunea formulare), princare se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, In cazul unei asocieri aceasta declaratie va fi prezentata in numele asocierii de catre asociatul desemnat lider.f) Declaratie privind calitatea de participant la procedura - se va completa si prezenta Formularul nr. 4 - Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura ( disponibil in sectiunea formulare).Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractor in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociatIntreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.g) Certificatul fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidate - bugetul de stat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, Se va completa de catre ofertant/ofertant asociat. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Ofertele depuse de catre operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat consolidat sau catre bugetul local, vor fi respinse.h) Certificatul fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, eliberat de Autoritatile Publice Locale aleadministratiei locale, din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local scadent in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va completa de catre ofertant/ofertant asociat. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. Ofertele depuse de catre operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat consolidat sau catre bugetul local, vor fi respinse.i) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din ordonanta O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completariprin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Completarea si prezentarea Formularului nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din ordonanta O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Aceasta declaratie va fi depusa de ofertant / fiecare membru a asociatiei in cazul unei oferte comune / tertul sustinator / subcontractant, daca este cazul.Ofertantul / Candidatul / Ofertantul asociat / Subcontractantul / Tertul sustinator care are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, inclusive persoanele care aproba bugetul aferent Consiliului Judetean Prahova, la nivelul cerintei privind declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, modificata si completata prin Legea nr. 279/2011, respectiv: Mircea Cosma presedinte Consiliul Judetean Prahova; Danielescu Sebastian - vicepresedinte; Rebega Constantin Laurentiu -vicepresedinte; Fabioara Ionescu ? administratorul public al judetului Prahova; Pavel Mihail ? secretarul judetului Prahova; Albulescu Mihai Adrian ? consilier judetean; Ciolac Dan ? consilier judetean; Cord Ovidiu? consilier judetean; Costin Zaharia ? consilier judetean; David Simona ? consilier judetean; Dobre Adrian Florin ? consilier judetean; Dragomir Florin Auras ? consilier judetean; Enescu Rares Dan? consilier judetean; Ionescu Radu Cezar Liviu- consilier judetean; Ionica Ion ? consilier judetean; consilier judetean; Mesca Darius Dumitru ?consilier judetean; Mitrea Laurentiu Daniel ? consilier judetean; Neaga Gheorghe ? consilier judetean;Neagoe Dumitru Daniel ? consilier judetean; Negoi Constantin ? consilier judetean; Nicolai Marius? consilier judetean; Niculescu Georgiana Diana? consilier judetean; Nita Catalin Razvan?consilier judetean; Oprescu Nicolae- consilier judetean; Patrascu Vasile- consilier judetean; Pintoiu Toma ? consilier judetean;Popovici Elisabeta- consilier judetean; Sfirloaga Ludmila ? consilier judetean; Tabacu Jenica- consilier judetean;Toader Bogdan Andrei ? consilier judetean; Tudora Dorin? consilier judetean; Vasile Viorica? consilier judetean; Viter David Andrei -consilier judetean; Moraru Romu- consilier judetean; Sandu Ana ? consilier judetean; Manta Adrian- consilier judetean; Dosaru Elena Iuliana ? consilier judetean; Donache Gheorghe ? consilier judetean; Cornea Danut Marcel-consilier judetean; Maria Dovinca-director Directia Economica; Cristina Popescu-director adjunct Directia Economica; Marius Constantin Nicolae - Director executiv Directia Absorbtie Fonduri Europene; Silvia Constantinescu - Director Adjunct - Directia Absorbtie Fonduri Europene; Andreea Nachila - Sef Serviciu - Directia Absorbtie Fonduri Europene; Pana Alina Georgiana - Sef serviciu juridic; Bratosin Gheorghe - Director Adjunct - Directia Absorbtie Fonduri Europene; Doina Simon ? Consilier ? Directia Absortie Fonduri Europene; Gheorghe Emanuel Catalin- Consilier ? Directia Patrimoniu; Diana Maria Stoichita - Consilier ? Directia AbsortieFonduri Europene; Denisa Mariana Oprea- Consilier- Directia Economica; Tatiana Ristea ? Conservator- Muzeul Judetean de Istorie siArheologie Prahova, Serbanoiu Valentin - Sef Birou - Directia Patrimoniu, Tudorache Gabriela ? Consilier juridic ? Serviciul JuridicContenciosNota: - Toate documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate in oricare din formele: in original, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Certificatele fiscale depuse de ofertant vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazulin care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original sau copii legalizate..- Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. Ofertele depuse de catre operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat consolidat sau catre bugetul local, vor fi respinse.- Persoanele juridice straine vor prezenta in original sau copie legalizata orice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, catre bugetul local si catre bugetul asigurarilor sociale, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile din tara de origine ( certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente).- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, ofertantul va prezenta in acest sens o declaratie pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. 1.Documente edificatoare pentru dovedirea apartenentei la categoriile profesionale de indeplinirea contractului de servicii.Se va prezenta Certificatul constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Operatorii economici nerezidenti (straini): se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.INFORMATIILE CUPRINSE IN ACESTATREBUIE SA FIE ACTUALE/REALE LA DATA LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.Se va completa de catre ofertant/ofertant asociat.In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopuldepunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata sau legalizata a acestora in limba romana.Documentele se vor prezenta in una din formele: original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta la cererea autoritatii contractante, inainte de semnarea contractului, documentul in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1. 1. Cifra medie de afaceri globala a ofertantului ( operatorului economic sau membrii asocierii impreuna ), pe ultimii trei ani(ANUL I, ANUL II, ANUL III) ( cei trei ani se calculeaza pana la data limita de depunere a ofertelor) trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea de 300.000 lei.In cazul unei asocieri media cifrei de afaceri se va demonstra de grupul deasociati prin cumulare ( insumare ). In cazul tertilor sustinatori, cerinta va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 4. Informatii privind tert sustinator. In cazul in care cerintele decalificare referitoare la situatia economica si financiara si la capacitateatehnica si/sau profesionala se demonstreaza de catre operatorul economic prin invocarea sustinerii de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva, atunci acesta din urma are obligatia de a dovedi sustinerea de carebeneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, ale art.69 1, ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006., Cerinta nr. 3. Informatii privind subcontractantii Ofertantii au obligatia de aprezenta, daca este cazul, Lista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora.Subcontractatii vor completa Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 ( evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006. Incazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesarasubcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus., Cerinta nr. 5. Experienta similara. Din Lista pricip.serv.op.va extrage unul sau mai multe contracte de servicii ptr care se vor intocmi fise de exp.sim. .Valoarea cumulata a contractelor prezentate trebuie sa fie de minim 100.000 leiPtr.demonstr.exp.sim. de natura serv.care se supune procedurii (Dirig.de santier)de restaurare/consolidare/ conservare/protejare de monumente istorice), docum.depuse vor respecta prev.art.188 alin. 2 lit. a din OUG 34/2006. Exp.sim.poate fi dovedita de ofertant/asociati/un singur tert sustinator, dupa caz. Pentru demonstrarea experientei similar ofertantul trebuie sa faca dovada prestarii de servicii de supraveghereexecutie lucrari (Dirigentie de santier) de restaurare / consolidare /conservare / protejare de monumente istorice, Cerinta nr. 6. -1. Lista privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani: ANUL I, ANUL II, ANUL III ( cei trei ani se calculeaza pana la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clientiprivati., - Declaratiei privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.Se va completa si prezenta: - declaratie privind personalul responsabil pentru indeplinireacontractului - formular nr.9, - insotit de CV-urile detaliate ale persoanelor propuse in cadrul echipei, semnat de catre fiecare titular in parte si in caresa se prezinte pozitia si responsabilitatile persoanei respective, care vor fi datate si vor avea inscrisa mentiunea ?Declar pe propria raspundere cunoscand prevederile codului penal, ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii?, - declaratie referitoare la efectivele medii anuale al personalului angajat si alcadrelor de conducere PENTRU ULTIMII 3 ANI - anexa nr. 1, - angajamentul ofertantului pentru indeplinirea contractului ( daca ofertantulnu are angajat/angajate astfel de persoana/persoane) - formular nr. 11., Pentru dirigentie in domeniul instalatiilor de gaza naturale si pentru dirigintede santier in domeniul retelelor de telecomunicatii se poate prezenta doarautorizatie I.S.C conform legislatiei in vigoare legii nr.10/1995 in domeniilerespective.Se va prezenta Autorizatie ISC conform legii 10/1995 pentru domeniul gazenaturale si domeniul retele de telecomunicatii.- copie dupa contractul de munca sau colaborare ( se va prezenta de catreofertantul de clarat castigator);
- declaratie de disponibilitate pe perioada desfasurarii contractului(Formularul nr. 13C)? CV-ul detaliat, semnat, datat, in care sa se prezinte poziTia siresponsabilitatile persoanei respective si care sa contina mentiunea ? Declarpe propria raspundere cunoscand prevederile codului penal, ca datelecuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii?, Specialist/Expert/expert tehnic in domeniul 9 conservare/restaurare decoratii piatra sau stucatura sau ceramicaSpecialist/Expert/expert tehnic atestat de Ministerul Culturii si Patrimoniului National conform Ordinului 2495/2010Atestat MCPN -Specialist/Expert/expert tehnicin domeniul 9 conservare/restaurare decoratii piatra sau stucatura sau ceramica- copie dupa contractul de munca sau colaborare( se va prezenta de catreofertantul de clarat castigator);
- declaratie de disponibilitate pe perioada desfasurarii contractului(Formularul nr.13C)? CV-ul detaliat, semnat, datat, in care sa se prezinte pozitia tiresponsabilitatile persoanei respective si care sa contina mentiunea ? Declarpe propria raspundere cunoscand prevederile codului penal, ca datelecuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii, Specialist/Expert/expert tehnic in domeniul 6 Conservare/Restaurare pictura muralaSpecialist/Expert/expert tehnic atestat de Ministerul Culturii si Patrimoniului National conform Ordinului 2495/2010Atestat MCPN -Specialist/Expert/expert tehnicin domeniul 6 Conservare/Restaurare pictura murala- copie dupa contractul de munca sau colaborare( se va prezenta de catreofertantul de clarat castigator);
- declaratie de disponibilitate pe perioada desfasurarii contractului(Formularul nr. 13C)? CV-ul detaliat, semnat, datat, in care sa se prezinte pozitia siresponsabilitatile persoanei respective si care sa contina mentiunea ? Declarpe propria raspundere cunoscand prevederile codului penal, ca datelecuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii, Diriginte de santier autorizat de catre Inspectoratul de Stat in Constructii, conform Ordinului MDRT nr.277/2012, pentru sub-domeniul 8.2. Instalatii sanitare si atestat MCPN conform Ordinului 2495/2010 specialist/expert /expert tehnic in una din specializarile de mai jos: - B- verificare/verificare tehnica , - D- sef de proiect de specialitate: restaurare arhitectura, structuri istorice, inginerie instalatii, componente artistice si/sau urbanism istoric, dupa caz- E - executare lucrari, - F dirigentare lucrari- domeniul 5 inginerie instalatii0 persoana poate cumuta mai multe pozitii daca indeplineste conditiile cerute.Autorizatie de la Inspectoratul de Stat in Constructii, conform OrdinuluiMDRT nr.277/2012, pentru sub-domeniul 8.2. Instalatii sanitare si Atestat MCPN conform Ordinului 2495/2010 specialist/expert /expert tehnic- copie dupa contractul de munca sau colaborare( se va prezenta de catreofertantul de clarat castigator);
- declaratie de disponibilitate pe perioada desfasurarii contractului(Formularul nr. 13C)? CV-ul detaliat, semnat, datat, in care sa se prezinte pozitia siresponsabilitatile persoanei respective ?i care sa contina mentiunea ? Declarpe propria raspundere cunoscand prevederile codului penal, ca datelecuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii, 2. Diriginte de santier - Instalatii aferente constructiilor dupa cum urmeaza: ? Diriginte de santier autorizat de catre Inspectoratul de Stat in Constructii,
conform Ordinului MDRTnr.277/2012, pentru sub-domeniul 8.1. Instalatii electrice si , -atestat MCPN conform Ordinului2495/2010 specialist/expert /expert tehnic in una din specializarile de mai
jos: - B- verificare/verificare tehnica , - D- sef de proiect de specialitate: restaurare arhitectura, structuri istorice, inginerie instalatii, componente artistice si/sau urbanism istoric, dupa caz- E - executare lucrari, - F dirigentare lucrari- domeniul 5 inginerie instalatii- Autorizatie Inspectoratul de Stat in Constructii, conform Ordinului MDRTnr.277/2012, pentru sub-domeniul 8.1. Instalatii electrice si-Atestat MCPN conform Ordinului2495/2010 specialist/expert /expert tehnic- copie dupa contractul de munca sau colaborare( se va prezenta de catre
ofertantul de clarat castigator);
- declaratie de disponibilitate pe perioada desfasurarii contractului
(Formularul nr.13 C)? CV-ul detaliat, semnat, datat, in care sa se prezinte pozitia si
responsabilitatile persoanei respective si care sa contina mentiunea ? Declar
pe propria raspundere cunoscand prevederile codului penal, ca datele
cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii?, 1. Diriginte de santier - lider de echipa : - domeniul 1 - Consolidare si restaurare monumente istorice conform
Ordinului MDRT nr.277/2012 si- specializare F dirigentare - domeniile 1 restaurare arhitectura si /sau 4
consolidare/restaurare, structuri istorice. conform Ordinului MinisteruluiCulturii si Patrimoniului National Nr.2495/2010.Autorizatie Inspectoratul de Stat in Constructii-conform Ordinului MDRT
nr.277/2012ATESTAT MCPNConform ordinului Ministerului Culturii si Patrimoniului National
Nr.2495/2010.Aceste conditii trebuiesc indeplinite cunnulativ de o singura persoana.- declaratie de disponibilitate pe perioada desfasurarii contractului
(Formularul nr.13 C)? CV-ul detaliat, semnat, datat, in care sa se prezinte pozitia si
responsabilitatile persoanei respective si care sa contina mentiunea ? Declar
pe propria raspundere cunoscand prevederile codului penal, ca datele
cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii?Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 13.05.2013 15:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer