Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii pentru asistenta tehnica ? dirigentie de santier pentru obiective de investitii si lucrari de interventii de interes local ale Administratiei Domeniului Public Sector 2 respectiv strazi, spatii de parcare, alei, trotuare, alte lucrari conexe stra


Detaliu pentru invitatia numarul 339605
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 2
Numar invitatie: 339605/19.11.2012
Denumire contract: Servicii pentru asistenta tehnica ? dirigentie de santier pentru obiective de investitii si lucrari de interventii de interes local ale Administratiei Domeniului Public Sector 2 respectiv strazi, spatii de parcare, alei, trotuare, alte lucrari conexe strazilor - Acord cadru pe o perioada de 4 ani
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 2Cod fiscal: 4266260, Adresa: SOS.ELECTRONICII, NR.44, SECTOR2, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: 0212527789, Fax: 2527977
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOS.ELECTRONICII, NR.44, SECTOR2, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 023254, telefon: +40 212527789, fax: +40 212527977, persoana de contact: DANIELA NEGRU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SOS.ELECTRONICII, NR.44, SECTOR2, BUCURESTI,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii pentru asistenta tehnica ? dirigentie de santier pentru obiective de investitii si lucrari de interventii de interes local ale Administratiei Domeniului Public Sector 2 respectiv strazi, spatii de parcare, alei, trotuare, alte lucrari conexe strazilor - Acord cadru pe o perioada de 4 ani
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Frecventa si valoarea contractelor ce urmeaza sa fie atribuite: minim patru contracte subsecvente (un contract/an). Primul contract subsecvent se va incheia imediat dupa semnarea acordului cadru valabil pana la sfarsitul anului calendaristic, celelalte se vor incheia in functie de necesitati si punerea la dispozitie a fondurilor bugetareAchizitia serviciilor pentru asistenta tehnica ? dirigentie de santier pentru obiective de investitii si lucrari de interventii de interes local ale Administra?iei Domeniului Public Sector 2 respectiv strazi, spatii de parcare, alei, trotuare, alte lucrari conexe strazilorValoarea estimata fara TVA cel mai mare contract subsecvent131913 RON.Conform art. 66 lit. e) din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, cantitatile minime si maxime pe care autoritatea contractanta le stabileste initial in documentatia de atribuire, si ulterior in acordul-cadru, reprezinta estimari ale unor cantitati care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru, si nu cantitatile exacte care vor fi achizitionate, acestea din urma putand fi mai mici, egale, sau mai mari raportat la cele estimate, in functie de necesitatile efective ale promitentului-achizitor
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 527, 916 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai jos, si se va prezenta la depunerea ofertei - in afara plicului continand documentele de calificare, oferta tehnica si financiara - anexata Scrisorii de inaintare. Cuantum: 5000 RON;Se constituie in una din urmatoarele forme: Virament bancar in contul ADP SECTOR 2 C.U.I. 4266260 in urmatorul cont RO53TREZ7025006XXX000200 deschis la Trez. Sector 2. Viramentul bancar trebuie confirmat de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor; SAU Instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara sau o societate de asigurari. In masura in care un ofertant inainteaza o contestatie, iar C.N.S.C. respinge contestatia, autoritatea contractanta va aplica prevederile art. 278^1 alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006, aprob.cu modif.si complet; I.M.M.-urile pot constitui garantia de participare in valoare de 50% din cuantum; se vor prezenta anexat gar. de particip., dovezile privind calitatea de I.M.M. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare va fi valabila pana la data de ? (90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% sau 2, 5% (pt IMM) din val. Contr. Subsecvent, fara TVA. Modul de constituire : Executantul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006 ACTUALIZATADaca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conformitate cu prevederile art. I din HG nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 - prezentarea declaratiei privind eligibilitatea - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 1Nota: Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului orice ofertant despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani (art. 180 din OUG nr. 34/2006).Cerinta nr. 2 ? se vor prezenta: -Cazier judiciar pentru administrator/ administrator, asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator ONRC, care semneaza documentele din cadrul ofertei. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana imputernicita, se va prezenta imputernicirea si cazierul judiciar pentru aceasta persoana precum si pentru administratorul/administratorii care a/au imputernicit aceasta persoana.-Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde este aplicabil).Nota : In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Prezentarea in original, in copie certificata de ofertant ?Conform cu originalul?, cu semnatura si stampila, sau copie legalizata pentru persoanele juridice romane si valabile la data deschiderii ofertelor.Cerinta nr. 3 - prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G.nr.34/2006 - Formular nr. 2Nota: Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura pentru atribuirea contractului orice ofertant care se afla in oricare dintre situatiile mentionate la art. 181 din OUG nr. 34/2006.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Prezentarea in original, in copie certificata de ofertant ?Conform cu originalul?, cu semnatura si stampila, sau copie legalizata pentru persoanele juridice romane, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 4 - Prezentare declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura;Cerinta nr. 5 - CERTIFICAT de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta- in baza ORDINULUI 314/2010 prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta - se va completa Formularul nr. 3;Cerinta nr. 6 - Prezentare Certificat de atestare fiscala eliberat de catre Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depun ofertele;Cerinta nr. 7 - Prezentare certificat privind plata taxelor si impozitelor locale catre Bugetul Local eliberat de Primarii- Directia taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depun ofertele.In cazul existentei sediilor secundare si punctelor de lucru, operatorii economici au obligatia de a prezenta certificate eliberate de Autoritatile publice locale pe teritoriul carora isi desfasoara activitatea (sediul principal, sediile secundare, punctele de lucru).Se pot prezenta in original, in copie certificata de ofertant ?Conform cu originalul?, cu semnatura si stampila, sau copie legalizata pentru persoanele juridice romane, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 8 - prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevedrile art.69^1 din OUG 34/2006, completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului - Formularul nr. 4;Mentiune: Persoane ce detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Lemnaru Cristian - Director General ADP Sector 2, Cioaba Alexandru ? Director General Adjunct, Buturca Mihai ? Director Economic, Negru Daniela ? Director Tehnic, Francu Mircea ? Director Productie, Lica Raducanu Elena?Sef Serviciu Achizitii Publice si Concesiuni, Niculescu Dan ? Sef Serviciu Intretinere Drumuri si Urmarire Investitii, Paraschiv Paraschiva - Inspector Specialitate Serviciul Achizitii Publice si Concesiuni, Prepelita Daniela - Inspector Specialitate Serviciul Achizitii Publice si Concesiuni, Ion Mirela- Inspector Specialitate Serviciul Achizitii Publice si Concesiuni, Croitoru Nicolae - Inspector Specialitate Serviciul Achizitii Publice si Concesiuni, Raduca Daniela - Referent Serviciul Achizitii Publice si Concesiuni, Costache Marieta-Viza CFP; Sandu Emil - Presedinte sedinta aprobare HCL S2 nr.77/13.08.2012, pentru rectificare buget 2012. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale;Cerinta obligatorie: prezentarea in original sau copie legalizata de catre operatorul economic clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, la solicitarea autoritatii contractente, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie conformata, a Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, valabil la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului, este in concordanta cu prestarea serviciilor ce fac obiectul prezentei achizitii, respectiv codurile CAEN corespunzatoare serviciilor ce constitue obiectul achizitiei publice ?7112 ? activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea (inspectie de santier?.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani fiscali, sa fie mai mare sau cel putin egala cu 250.000 leiEchivalentul in euro al valorii exprimate in lei se va determina corespunzator cursului mediu anual pentru anii respectivi, calculat de Banca Nationala a Romaniei (2009:1 euro= 4, 2373;2010:1 euro= 4, 2099 lei; 2011:1 euro= 4, 2379 lei).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 - Lista principalelor servicii similare, care sa contina contracte similare finalizate in ultimii 3 ani de la data limita de depunere a ofertei, avand ca obiect prestarea serviciilor de dirigentie de santier in domeniul lucrarilor de drumuri si alte lucrari conexe acestora, din care, valoarea cumulata a maxim 3 contracte similare sa fie mai mare sau cel putin egala cu 100.000 lei fara TVA;
-se vor prezenta in copie parti relevante ale contractului/contractelor declarate pentru a fi luate in calcul la indeplinirea cerintelor privind experienta similara.Pentru echivalenta leu/euro se va tine cont de cursul mediu anual comunicat de BNR., Cerinta 2 - Informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant pentru prestarea serviciilor de asistenta tehnica ? dirigentie de santier care sa contina cel putin: -un Lider de echipa licentiat in inginerie drumuri si poduri sau echivalent, autorizat ca dirig. de santier/inspector drumuri minim domeniul 3.3;
-4 inspectori de drum licentiati in inginerie drumuri si poduri sau echivalent, autorizati ca dirig. de santier minim domeniul 3.3;
-un inspector pentru instalatii tehnico ? edilitare licentiat in retele tehnico-edilitare - apa/canal menajer/canal pluvial sau echivalent, autorizat ca dirig. de santier, pt.lucrari tehnico?edilitare de apa, canalizare menajera si pluviala, domeniul 6;, Cerinta 3 - Prezentarea unei liste cu echipamente tehnice, soft-uri, instalatii si mijloace de transport de care dispune operatorul economic (in dotare proprie, prin inchiriere, leasing sau contract de comodat) pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii., Cerinta 4 - Informatii privind subcontractantii (daca va fi cazul) din care sa reiasa datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi, specializarea acestora precum si informatii privind proportia in care contractul urmeaza safie indeplinit de catre subcontractanti mentionandu-se valoarea prestata de catre subcontractant., Cerinta 5 - Informatii privind asociatii (daca va fi cazul) Standarde de asigurare a calitatii - Certificat care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de asigurare a calitatii conform ISO 9001:2008 in domeniul serviciilor ce fac obiectul achizitiei sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este publicata integral in SEAP. In baza unei cereri, se poate obtine gratuit de la sediul ADP Sector 2- Serv.APC.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.11.2012 09:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer