Achizitie publica - servicii pentru colectarea, transportul si eliminarea deseurilor de origine animala nedestinate consumului uman
Detaliu pentru invitatia numarul 346606
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346606/13.05.2013
Denumire contract: servicii pentru colectarea, transportul si eliminarea deseurilor de origine animala nedestinate consumului uman
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Microbiologie si Imunologie "Cantacuzino"Cod fiscal: RO15203810, Adresa: Splaiul Independentei 103, Sector 5 Bucuresti, 050096, Bucuresti, Telefon: +40 213069100, Fax: +40 3069164
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Splaiul Independentei 103, Sector 5 Bucuresti, 050096, Bucuresti, Romania, cod postal: 050096, telefon: +40 213069176, fax: +40 3069320, persoana de contact: Mariana Petre
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Splaiul Independentei 103, Sector 5 Bucuresti,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (cercetare-dezvoltare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii pentru colectarea, transportul si eliminarea deseurilor de origine animala nedestinate consumului uman
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii pentru colectarea, transportul si eliminarea deseurilor de origine animala nedestinate consumului uman, constand in oase si cadavre de animale si deseuri de oua
II.1.6) CPV: 90524300-9 - Servicii de inlaturare a deseurilor biologice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 238, 850 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de 2389 lei, -valabilitatea acesteia fiind cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Pentru -Garantia de participare-cursul de schimb valutar pentru orice alta moneda, va fi cel BNR din ziua publicarii prezentei invitatii de participare. Modul de constituire a garantiei de participare ? in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 ? prin virament bancar in contul nr. RO 98 RNCB 0076 02942 086 00 01 , deschis la BCR SECTOR 5 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante.Instrumentul de garantare emis de societatea bancara sau de asigurari se va prezenta in original.Garantia de participare trebuie prezentata cel tarziu pana la momentul deschiderii ofertelor. . - I.M.M.-urile pot constitui garantia de participare in valoare de 50% din cuantumul garantiei pentru participare, pe care o vor prezenta insotita de Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii .Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi considerate inadmisibile.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 7 zile de la semnarea contractului;oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. conform prevederilor art.278 1 din OUG nr.76/2010
Garantie de buna executie
cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea fara TVA a contractului de furnizareincheiat, se constitue in una din urmatoarele modalitati: (conform prevederilor HG 1045/2011)-instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc.de atribuire;
- ordin de plata.-prin virament bancar in contul nr. RO 98 RNCB 0076 02942 086 00 01 , deschis laBCR SECTOR 5 BUCURESTI-depunere la casierie a: a) unei file cec, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca in termen de maxim 5 zile de la primirea contractului semnat de catre achizitor;b) sumei solicitate in numerar daca aceasta nu depaseste 5000 lei;c) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale cf.art.90(3*) din HG 925/2006 cu modificarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 -Completare formular 1 A Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 -Completare formular 1 BDeclaratie pe proprie raspundere privind situatiile prevazute de art 69^1 din OUG 34/2006 (pers.cu functie de decizie: Comitetul Director : Director General Dr.Radu Iordachel;Director General Adjunct dl.Antal Ovidiu, Director Economic Ec. Camelia Petrica;Director dl.Coman Cristin, Director Stiintific dna Damian Maria, Sef Departament dna.Codita Irina, Sef Departament Onu Adrian; Membrii comisiei de evaluare: presedinte fara drept de vot dna. Mariana Petre, membru Valentina Stanescu, membru Lidia Mariana Dina, membru dna. Roxana Tomcovici; rezerve Anca Ioana Savulescu, Razvan Hosu-Completare formularCertificat de participare cu oferta independenta-Completare formularDeclaratie privind calitatea de participant la procedura-Completare formular Certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii((codurile CAEN pentru: 3822- tratare si eliminare deseuri periculoase, 3812 - colectare deseuri medicale periculoase, 4941 -Transporturi rutiere de marfuri)- Autorizatie de mediu (insotita de anexe) pentru serviciile de colectare, transport si eliminare finala a deseurilor de origine animala; Ordinul Ministerului Mediului 1798/2007 Licenta de transport marfuri periculoase pentru mijloacele auto Autorizatie sanitara veterinara emisa de catre Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor pentru mijloacele de transport care transporta deseuri de origine animala nedestinate consumului uman, conform Ordin nr. 16/2010 pentru aprobarea Normei sanitare veterinare privind procedura de inregistrare/autorizare sanitar-veterinara a unitatilor/centrelor de colectare/exploatatiilor de origine si a mijloacelor de transport din domeniul sanatatii si al bunastarii animalelor, a unitatilor implicate in depozitarea si neutralizarea subproduselor de origine animala care nu sunt destinate consumului uman si a produselor procesate. Autorizatie sanitara veterinara emisa de catre Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor pentru destinatarul ( incineratorul ) deseurilor de origine animala nedestinate consumului uman, pentru toate categoriile de deseuri ( categoriile 1, 2 si 3 ). Autorizatie sanitara si de mediu pentru instalatia folosita pentru eliminarea finala, indiferent daca aceasta se afla sau nu in proprietatea ofertantului. Documente care sa ateste ca activitatea de incinerare a deseurilor nu are impact semnificativ asupra factorilor de mediu (monitorizari ale emisiilor in urma arderilor)- conform HG nr.268/2005 pentru modificarea si completarea HG 128/2002 privind incinerarea deseurilor si Ordinul ANSVSA nr.10167/2004
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind media ciferi de afaceri in dcomeniul de activitate pe ultimii 3 ani (2012, 2011, 2010) cu mentiunea "conform cu originalul"Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie referitoare la personalul tehnic de specialitate angajat, Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnicedisponibile pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, Persoanele responsabile de indeplinirea contractului avand atasate CVuri/ atestate/ diplome/certificate (acolo unde este cazul)Atestat ADR ? atestat specific pentru transportul de marfuri periculoase ? copie/copie legalizata; si Consilier de Siguranta, cf HG nr. 1391/2006 pentru aprobarea Regulamentului de aplicare a OUG nr. 195/2002 privind circulatia pe drumurile publice, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor ofertelor, (copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?);cerinta 4Declaratie insotita de o lista cuprinzand subcontractantii (daca estecazul), precum si acordurile de subcontractare Certificat care atesta implementarea sistemului de management decalitate ISO 9001 sau echivalent valabil la data limita de depunere aofertelor sau Certificate echivalente emise de organisme abilitate. Se vor accepta orice probe sau dovezi in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. Nu se admit ofertantii in curs de certificare., Certificat care atesta implementarea managementului de mediu ISO14001 sau echivalent valabil la data limita de depunere aofertelor sau Certificate echivalente emise de organisme abilitate. Nu se admit ofertantii in curs de certificare. Se vor prezenta rezultatele monitorizarii activitatii ofertantului (rapoarte de inspectie) din punct de vedere al protectiei mediului, de catre Institutii de control specializate (ex: Garda Nationala de Mediu), pentru ultimul anPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.: www.e-licitatie.ro, INCDMI Cantacuzino- Serviciul Achizitii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.05.2013 12:17