Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii pentru contractarea unei finantari rambursabile interne in valoare de 2.500.000 lei, cu o maturitate de 6 ani si o perioada de gratie si trageri de pana la 1 an, pentru realizarea unor investitii publice de interes local


Detaliu pentru invitatia numarul 356503
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA NICOLAE BALCESCU JUD. BACAU
Numar invitatie: 356503/12.12.2013
Denumire contract: Servicii pentru contractarea unei finantari rambursabile interne in valoare de 2.500.000 lei, cu o maturitate de 6 ani si o perioada de gratie si trageri de pana la 1 an, pentru realizarea unor investitii publice de interes local
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA NICOLAE BALCESCU JUD. BACAUCod fiscal: 4353234, Adresa: STR. EROILOR NR. 380, Nicolae Balcescu, Telefon: +40 234214071, Fax: +40 234214071
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. EROILOR NR. 380, Nicolae Balcescu, Romania, cod postal: 607355, telefon: +40 234214071, fax: +40 234214071, persoana de contact: Primaria Nicolae Balcescu, Jud.Bacau
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. EROILOR NR. 380, Nicolae Balcescu, Romania, cod postal: 607355, telefon: +40 234214071, fax: +40 234214071, persoana de contact: Primaria Nicolae Balcescu, Jud.Bacau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii pentru contractarea unei finantari rambursabile interne in valoare de 2.500.000 lei, cu o maturitate de 6 ani si o perioada de gratie si trageri de pana la 1 an, pentru realizarea unor investitii publice de interes local
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii pentru contractarea unei finantari rambursabile interne in valoare de 2.500.000 lei, cu o maturitate de 6 ani si o perioada de gratie si trageri de pana la 1 an, pentru realizarea unor investitii publice de interes local, dupa cum urmeaza: - ?Infiintare retea de canalizare si statie de epurare in comuna Nicolae Balcescu, judetul Bacau? ? 2.000.000 lei- ?Refacere si modernizare drum comunal DC 169 Nicolae Balcescu ? Larguta, afectata de inundatiile din anul 2010, in comuna Nicolae Balcescu, judetul Bacau? ? 500.000 lei.
II.1.6) CPV: 66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 530, 885.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 7.000lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie pana la data limita de depunere a ofertelor prin virament bancar in contul autoritatii contractante deschis la TREZORERIA MUN. BACAU, cont RO73TREZ0615006XXX000200 cu conditia confirmarii de catre banca emitenta (parafa lizibila a bancii emitente si semnatura autorizata)sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatie. Dovada constituirii garantiei de participare se poate prezenta pana cel mai tarziu la data deschiderii ofertelor.IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% a garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004 cu toate modificarile si completarile ulterioare, fiind necesar sa completeze declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM.Cursul de schimb pentru echivalenta leu/alta valuta va fi cel comunicat de BNR pt data public. invit. de particip.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informa?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elor1. Declaratie privind eligibilitatea conform art.180 din OUG 34/2006 ? Completare Formular nr. 1 din sectiunea ?Modele de formulare?Precizari: - Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti- In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei- In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta, insotita de urmatoarele certificate de atestare fiscala din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor ? Completare Formular nr.2 din sectiunea ?Modele de formulare?a) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat eliberat de ANAF ? Directia Generala a Finantelor Publice;b) Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale sau echivalent eliberat de administratia locala, pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului: In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere, potrivit art. 11 alin (4) din HG nr. 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art. 9 alin (3) din Ordinul nr.509/2011.Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti.In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii va completa si prezenta acest formular alaturi de documentele justificative solicitate (certificatele de atestare fiscala)Persoana care asigura sustinerea financiara si/sau tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, prevazuta in art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorii economici straini vor prezenta documente justificative eliberate de autoritati ale tarii de origine (de exemplu certificate fiscale, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta/inregistrarea la organele din tara respectiva si pentru a dovedi ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat/bugetele locale ale statelor de origine.Certificatele mentionate la punctele a) si b) trebuie sa ateste ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Acestea se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 ? Completare Formular nr.19 din sectiunea ?Modele de formulare?Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Siler Anton ? Primar, Patrasc Negru Pavel ? viceprimar, Cosa Laurentiu ? secretar, Cosa Cristina ? contabil, Grosu Mihaela ? Sef Serviciu Achizitii si Proiecte, Farcas Clara ? consilier si consilierii locali: Barbut Bernadin, Farcas Augustin, Budaesu Adrian, Istoc Ciprian Ionel, Filip Paul, Ciuraru Anton, Budau Petrea Leon, Antal Mihai, Budau Francisc, Dobos Anton, Dogaru Anton, Cojan Bebi, Tancau Celestin, Ionita Costica.Precizari: - In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii va completa si prezenta acest formular semnat de reprezentantul legal al ofertantului- In cazul unui ofertant care participa la procedura cu ajutorul unui tert sustinator, fiecare tert sustinator este obligat sa completeze si sa ataseze acest formular.- In cazul unui ofertant care are intentia sa subcontracteze parti din contract, fiecare subcontractant este obligat sa completeze si sa ataseze acest formular4. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010 ? Completare Formular nr.18 din sectiunea ?Modele de formulare?Precizari: - In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii va completa si prezenta acest formular semnat de reprezentantul legal al ofertantului.- Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti.5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Completare Formular 12C din sectiunea ?Modele de formulare? .Precizari: - In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii va completa si prezenta acest formular semnat de reprezentantul legal al ofertantului.- Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti Informa?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elor men?ionate: 1. Cerinta nr.1Ofertantul trebuie sa fie legal constituit, sa nu se afle in nicio situatie de anulare a constituirii sale, sa aiba dreptul de a desfasura activitatea economica respectiva, iar activitatea sa-i fie autorizata de autoritatile competente.a) Pentru persoanele juridice romane ? prezentarea Certificatului constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/secundar, codurile CAEN aferente acestora. Informatiile cuprinse in acest document vor fi reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.b) Pentru persoanele juridice straine ? prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic; - prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.Modalitate de indeplinire: se prezinta documentul solicitat2. Cerinta nr.2Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei in conformitate cu prevederile OUG nr.99 din 6 decembrie 2006 privind institutiile de credit si adecvarea capitalului / autorizatia acordata de autoritatea competenta din statul membru de origine.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine, documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitate de indeplinire: se prezinta documentul solicitatPrecizari: - Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinatori.- In cazul depunerii unei oferte in asociere, documentele se depun de catre fiecare asociat si fiecare asociat are obligatia de a demonstra ca este autorizat sa desfasoare partea sa din contract.- In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.- In cazul depunerii documentelor in copie simpla, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.- In etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.- Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi prezentate in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.01.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.01.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.12.2013 12:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer