Achizitie publica - servicii pentru editarea, tiparirea si distributia revistei REGIO, pentru promovarea Programului Operational Regional
Detaliu pentru invitatia numarul 325233
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325233/26.04.2012
Denumire contract: servicii pentru editarea, tiparirea si distributia revistei REGIO, pentru promovarea Programului Operational Regional
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Dezvoltarii Regionale si TurismuluiCod fiscal: 26369185, Adresa: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0372111409, Fax: 0372111445
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050741, telefon: +40 372111409, fax: +40 372111445, persoana de contact: Leonard ENESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului, Str. Apolodor nr. 17, latura Nord, sector 5, Bucuresti, parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii pentru editarea, tiparirea si distributia revistei REGIO, pentru promovarea Programului Operational Regional
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii pentru editarea, tiparirea si distributia revistei REGIO, pentru promovarea Programului Operational Regional
II.1.6) CPV: 79824000-6 - Servicii de tiparire si de distributie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 500, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui in conformitate cu H.G. nr. 925/2006, art 86, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.. Valabilitate garantiei pentru participare ? 90 zile calendaristice, de la data depunerii ofertelor. Cuantumul garantiei de participare 10.000 lei. Suma ce va fi retinuta de autoritatea contractanta in cazul in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsa de catre CNSC va fi de 4.280 RON. Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 3% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie poate fi dupa caz, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, plati succesive intr-un cont la dispozitia achizitorului, virament bancar. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor avea in vedere si prevederile HG 1045/2011.Operatorii economici au obligatia de a deschide un cont la o unitate a Trezoreriei Statului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006 - Completare formular nr. 1 (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator); 2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completare formular nr. 1B; 3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 - Completare formular nr. 1A (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator cu referire doar la punctele a, c1 si d); 4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 - (declaratia va fi prezentata si de subcontractanti si tertii sustinatori, daca este cazul)Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: - Cristian Petrescu? Ministru- Gheorghe Nastasia ? Secretar General- Mihai Calota ? Director general (Directia Generala Juridica)- Alina Dinca ? Director general (Directia Economica si Administrativa)- Adina Stefanescu? Director(D.G.P.)-Gbriel Friptu? Director General (Directia Generala AM POR)- Bogdan Raileanu ? Director general (Directia Generala Achizitii Publice), Leonard Enescu- Consilier (Directia Generala Achizitii Publice), -formular 1C;5.Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele;Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele (certif. se vor prez. in orig. sau copie conf. cu orig.).Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. 6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare formularul nr. 2. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Pentru persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii (servicii pentru editarea, tiparirea si distributia revistelor ). Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul.Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document). Pentru persoane fizice/juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezent bilant contabil la 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010 vizat si inreg de organele competente.Se vor prezenta in original sau copie certif pt conformit cu originalul.-Completare fisa inf generale? formular nr.03- Declara cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani(2008, 2009, 2010).Valorile vor fi exprim in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pt anul respectiv, astfel: ANUL CURS EURO 2008 3, 3373 2009 3, 6827 2010 4, 2099 Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregist si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele servicii similare prestate in ultimii 3 aniinsotita de cel putin 1 recomandare sau maxim 2 recomandari din partea celor mai importanti beneficiari/clienti, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul;, Prezentare fisei de experienta similarapentru contracte a caror obiect au fost servicii similare.Ofertantii care prezinta contracte incheiate in alta moneda decat Lei sau Euro au obligatia de a efectua conversia in moneda Euro si Lei, la ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.Se vor prezentaunu contract sau a cel mult 3 contracte similare prestate in ultimii 3 ani al carui obiect este similar cu serviciile care urmeaza a fi prestate, in valoare de cel putin 421.000, 00 ron. Fisele de experienta similara vor fi insotite de copii dupa informatiile relevante din contract, procese verbale de receptie a serviciilor respective si recomandare din partea beneficiarului., Informatii privind subcontractantii.Nu se accepta subcontractarea in integralitate a lucrarilor, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului, ,Lista principalelor contracte aflate in desfasurare, daca este cazul., Echipa redactionala trebuie sa contina cel putin urmatoarele persoane: redactor-sef, redactori, reporteri, traducatori, fotograf, grafician si specialist DTP, avand in vedere ca aceste persoane vor fi responsabile de continutul si forma fiecarui numar de aparitie al revistei.1 Redactor-sef: minim 3 ani vechime in domeniul mass media si 1 an vechime in domeniul redactarii unor materiale specifice genului jurnalistic2 redactori: minim 2 ani in domeniul redactarii unor materiale specifice genului jurnalistic2 reporteri: minim 2 ani in domeniul redactarii unor materiale specifice genului jurnalistic2 traducatori: minim 3 ani in domeniu1 fotograf: minim 2 ani experienta in domeniu1 grafician: minim 1 an experienta in domeniu1 specialist DTP: minim 1 an experienta in domeniu Certificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract. (In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asociatii pentru partea de contract pe care o realizeaza.), Certificatul ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract.(In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru unul dintre asociati.), Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere de catre fiecare asociat privind respectarea masurilor de protectie a mediului pe toata durata de indeplinire a contractului de servicii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara - a)pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 50 de puncte, b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) punctajul se calculeaza dupa algoritmul: Pfinanciar (n) = (pret minim / Pn) x 50, Unde: Pn = pretul ofertei curente.Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile ofertate pentru prestarea serviciilor solicitate prin caietul de sarcini, exclusiv TVA.
Numarul speciilor genului jurnalistic utilizate
20
Descriere: Se vor contabiliza toate speciile incluse de ofertant in propunerea tehnica.Punctajul obtinut la acest sub-factor de catre un ofertant se va calcula astfel: - pentru numarul maxim de specii relevante utilizate si justificate (in conformitate cu cerintele Caietului de Sarcini) se acorda 20 puncte;
- pentru un numar mai mic de specii utilizate, punctajul se calculeaza procentual: Punctaj maxim = Nr. maxim de specii utilizate = 20 puncte, Punctaj X = Nr. specii utilizate / Nr. maxim specii utilizate x 20 = X puncte
Numarul materialelor redactate pentru a asigura legatura cu tema prezentata in proiectul editorial detaliat pentru numarul-pilot
20
Descriere: Se vor contabiliza toate materialele utilizate in proiectul editorial si incluse de ofertant in propunerea tehnica.Punctajul obtinut la acest sub-factor de catre un ofertant se va calcula astfel: - pentru numarul maxim de materiale utilizate in proiectul editorial si justificate (in conformitate cu cerintele Caietului de Sarcini) se acorda 20 puncte; - pentru un numar mai mic de materiale utilizate in proiectul editorial, punctajul se calculeaza procentual: Punctaj maxim = Nr. maxim de materiale utilizate in proiectul editorial = 20 puncte, Punctaj X = Nr. materiale utilizate in proiectul editorial / Nr. maxim materiale utilizate in proiectul editorial x 20 = X puncte
Numarul temelor propuse pentru proiectul editorial general
10
Descriere: Se vor contabiliza temele incluse de ofertant in propunerea tehnica, suplimentare fata de cele solicitate de autoritatea contractanta prin caietul de sarcini.Punctajul obtinut la acest sub-factor de catre un ofertant se va calcula astfel: - pentru numarul maxim de teme relevante si justificate (in conformitate cu cerintele Caietului de Sarcini) se acorda 10 puncte; - pentru un numar mai mic de teme relevante, punctajul se calculeaza procentual: Punctaj maxim = Nr. maxim de teme relevante = 10 puncte, Punctaj X = Nr. teme relevante / Nr. maxim teme relevante x 10 = X puncte
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este anexata la invitatia de participare pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 26.04.2012 13:54