Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII PENTRU EVALUAREA PERFORMANTELOR INSTALATIILOR RETEHNOLOGIZATE DIN STATIILE TURNU MAGURELE SI TARGOVISTE PRIVIND RISCURILE PROFESIONALE


Detaliu pentru invitatia numarul 339580
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Numar invitatie: 339580/16.11.2012
Denumire contract: SERVICII PENTRU EVALUAREA PERFORMANTELOR INSTALATIILOR RETEHNOLOGIZATE DIN STATIILE TURNU MAGURELE SI TARGOVISTE PRIVIND RISCURILE PROFESIONALE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021 3035617, Fax: 021 3035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SUCURSALA DE TRANSPORT BUCURESTI, SOS STEFAN CEL MARE NR 1A SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011736, telefon: +04 0212016310, fax: +04 0213172300, persoana de contact: Ioana Prica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SUCURSALA DE TRANSPORT BUCURESTI, SOS STEFAN CEL MARE NR 1A SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011736, telefon: +04 0212016310, fax: +04 0213172300, persoana de contact: Ioana Prica
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII PENTRU EVALUAREA PERFORMANTELOR INSTALATIILOR RETEHNOLOGIZATE DIN STATIILE TURNU MAGURELE SI TARGOVISTE PRIVIND RISCURILE PROFESIONALE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICIILE SE VOR PRESTA PENTRU STATIA TURNU MAGURELE SI TARGOVISTE CONFORM CAIET DE SARCINI
II.1.6) CPV: 73110000-6 - Servicii de cercetare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 10, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 200 lei si se poate constitui in urmatoarele moduri: ? scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, care se prezinta inoriginal, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate ceruta (Formular F1);? ordin de plata in copie si la sedinta de deschidere a ofertelor se va prezenta ordinul de plata in original. Plata garantiei de participare se va face in contul nostru RO32 RNCB 0078 0070 7564 0001, deschis la B.C.R. ? Sucursala Stefan cel Mare.? orice instrument de garantare emis de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate ceruta.? numerar, la casieria autoritatii contractante.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor, prin raportare la termenul limita de depunere a ofertelor (daca acest termen nu coincide cu data deschiderii ofertelor).Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu garantia de participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: ? isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;? fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit;? oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada devalabilitate a ofertei dar nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie este in cuantum de 10% (5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire al garantiei de buna executie: printr-un instrument de garantare emis de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari, de regula, printr-o scrisoare de garantie bancara de buna executie (Formular 2).Constituirea si valabilitatea garantiei de buna executie va fi stabilita conform clauzei ?Garantia de buna executie a contractului? din proiectul de contract care face parte din prezenta documentatie de atribuire
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Neincadrarea in art. 180-Declaratie de eligibilitate(Formular F14) si cazier judiciar pentru persoane juridice eliberat de I.G.P.R., valabil la data limita a depunerii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie certificata2.Neincadrarea in art. 181- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 (Formular F4); certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Agentia Nationala de Administrare Fiscala sau Administratia Financiara (datorii la bugetul consolidat general) si certificate de taxe si impozite locale, privind situatia datoriilor scadente, in luna anterioara celei in care se depun ofertele; ambele certificate se vor depune in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;3.Participare cu oferta independenta- Declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, in conformitate cu ordinul ANRMAP 314/12.10.2010 (Formular F5);4.Evitarea conflictului de interese- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare; Mentionam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Ioan Dorin Hateganu, Director sucursala, Mihai Califar, Director tehnic si Crinela Mihaela Sburlan, Director economic, Constantin Ovreiu-oficiul juridic, Prica Ioana Sanda, Stoica Luminita Doina-Serviciul Comercial, Dumitru Simion, Ana Maria Mihaela Costea, Costache Marin-Serviciul Calitate Mediu Securitate Sanatate in Munca. (Formular F6).5.Modul de participarea la ofertare (in nume propriu, asociat sau subcontractant)- Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular F7) 1.Activitatea supusa procedurii de achizitie sa faca parte din obiectul de activitate al operatorului economic -Certificat constatator emis de ONRC in original, copie legalizata sau copie certificata, din care sa reiasa obiectul de activitate;obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator;2.Acreditari solicitate- Acreditari valabile la data limita a depunerii ofertelor de laMinisterului Sanatatii si respectiv RENAR, pentru laboratoare care efectueaza determinari denoxe profesionale: noxe chimice, camp electric, camp magnetic, zgomot, vibratii si nivel de iluminare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Capacitatea economica- Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente, pentru verificarea informatiilor economice ale candidatului / operatorului economic si informatii generale(FormularF8)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Experienta similara - O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prezentarea cel putin a unui contract care sa confirme prestarea de servicii in valoare = 10.000 lei., 2.Informatii privind dotarea tehnica ce urmeaza a se utiliza in vederea indeplinirii contractului-Dotarea Tehnica pentru laboratoare care efectueaza determinari de noxe chimice, camp electric, camp magnetic, zgomot si nivel de iluminare): aparat pentru determinarea campului magnetic, aparat pentru determinarea campului electric, aparat pentru determinari CO/SO2/NOX, sonometru portabil si luxmetru portabil (copie facturi achizitie ), 3.Documente de verificare a aparatelor de masura-Se vor prezenta buletine de verificaremetrologica valabile si eroarea de masura a aparatelor care trebuie sa fie < 1 %.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este postata in SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.11.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.12.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.11.2012 15:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer