Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii pentru evaluarea performantelor instalatiilor retehnologizate din cadrul CNTEE Transelectrica SA privind riscurile profesionale


Detaliu pentru invitatia numarul 355489
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Numar invitatie: 355489/07.11.2013
Denumire contract: Servicii pentru evaluarea performantelor instalatiilor retehnologizate din cadrul CNTEE Transelectrica SA privind riscurile profesionale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 213035617, Fax: +40 213035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Olteni nr.2-4, sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030786, telefon: +40 213035600, fax: +40 213035980, persoana de contact: Registratura, parter
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CNTEE Transelectrica SAStr.Olteni nr.2-4, sector 3, Bucuresti, sala de sedinte de la parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii pentru evaluarea performantelor instalatiilor retehnologizate din cadrul CNTEE Transelectrica SA privind riscurile profesionale
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarea urmareste determinarea noxelor profesionale din mediul de munca al personalului ce lucreaza in instalatiile electrice din CNTEE Transelectrica SA pentru instalatiile electrice existente cat si pentru instalatiile electrice care au fost retehnologizate, verificarea incadrarii nivelului noxelor profesionale in limitele admise de norme, iar in cazul nerespectarii acestor limite aplicarea criteriilor si metodologiei pentru incadrarea locurilor de munca in conditii deosebite si recalcularea nivelului de risc.Lucrarea abordeaza o problematica larga, care include aspecte de inginerie energetica, sanatatea si securitatea la locurile de munca, cu implicatii asupra starii de sanatate a persoanelor afectate si a ameliorarii conditiilor de munca si de viata.
II.1.6) CPV: 71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 49, 980 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul are obligatia de a prezenta Garantia de participare la licitatie. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii Garantiei de participare la licitatie, sau a caror Garantie de participarenu indeplineste cuantumul, forma si valabilitatea solicitata vor fi respinse.Garantia de participare la licitatie se constituie prin virament bancar, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original (Formularul 3).Contul IBAN unde se poate depune garantia de participare: RO 54 RNCB 0072005800630001 deschis la BCR Sector 1In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.In cazul in care operatorul economic se incadreaza in categoria IMM, acesta va prezenta atasat dovezii constituirii garantiei de participare documentele care dovedesc inregistrarea ca IMM.In cazul in care ofertantul este IMM, conform prevederilor Legii 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, coroborat cu legislatia in achizitii, garantia de participare poate fi constituita la jumatate din valoarea solicitata in documentatia de atribuireCuantumul Garantiei de participare este 900, 00 LEI sau echivalentul in alta valuta. Cursul de schimb Lei / ALTA VALUTA va fi considerat cel stabilit de BNR cu 7(sapte) zile inainte de data limita a depunerii ofertelor.Valabilitatea Garantiei pentru participare la licitatie este de 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila. Ea se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul contractului, fara T.V.A .Valabilitatea garantiei de buna executie a contractului va depasi cu 30 de zile data lacare se estimeaza ca se va obtine Procesul Verbal de Receptie Finala a serviciilor.Garantia de buna executie se elibereaza in termen de maxim 14 zile de la receptie, daca achizitorul nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va prezenta o declaratie privind eligibilitatea in stricta conformitate cu modelul Formular B0. Aceasta declaratie se va prezenta in original semnata si stampilata de catre persoana autorizata. In cazul unei asocieri declaratia trebuie prezentata de toti membrii asociaiti si/sau de catre tertul sustinator daca este cazul.- Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va prezenta declaratia de eligibilitatein stricta conformitate cu modelul Formular B1.1. Aceasta declaratie se va prezenta in original semnata si stampilata de catre persoana autorizata. In cazul unei asocieri Formularul B1.1 va fi completat de toti membrii asociati si/sau de catre tertul sustinator daca este cazul, in cazul tertului sustinator declaratia se refera la lit.a), c1) si d) ale art.181, conf.art.186/190 din OUG 34/2006.- Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta declaratia de eligibilitatein stricta conformitate cu modelul Formular B1.2.Aceasta declaratie se va prezenta in original semnata si stampilata de catre persoana autorizataIn cazul unei asocieri/subcontractari/tert sustinator, Formularul B1.2 va fi completat de toti partenerii dintr-o asociere / subcontractantii /tert sustinator desemnati.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Directoratul format din Doru Stefan Bucataru ? director general executiv, Constantin Vaduva - membru, Gabriel Mustea ? membru; Ciprian Diaconu - membru; Mihaita Florin Boangiu ? membru; Maria Ionescu ? director economic; Marin Stefan ? inspector sef Departament Management Integrat; Cerasela Radescu ? Manager Departament Achizitii; Anton Lucian - Oficiul juridic si contencios; Dan Popa Nimigean- sef SAICIMSC; Alice Raducanu ? ing.principal specialist SSMASMI; Eugen Sandu ? sef serv.SSMASMI; Lidia Paun ? ec.principal specialist achizitii.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (conform Ordin ANRMAP nr.314 din 12 octombrie 2010). Se va prezenta ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?- modelul Formular B1.3. - Persoane fizice/juridice romane - Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / Autorizatie de functionare / altele echivalente, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati din categoria calor care fac obiectul prezentei achizitii, informatiile din acest document trebuie sa fie reale/actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Certificatul se va presenta incopie conform cu originalul semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante. Certificatele constatatoare vor fi furnizate de toti partenerii dintr-o asociere.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de a transmite comunicarile privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.- Persoanele fizice / juridice straine - Se vor prezenta Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii in original/copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si insotite de traducerea autorizata in limba romana a documentului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil - Se va prezenta copia bilantului contabil pe anul 2012, inregistrat la Administratia Financiara. In cazul unei asocieri bilantul contabil va fi prezentat de toti membrii asociati., Informatii privind cifra de afaceriCifra de afaceri globala medie anuala pentru ultimii trei ani (mentionata in cadrul Formularului B3) nu trebuie sa fie mai mica de 50.000, 00 LEI sau echivalentul inalta valuta. Calculata la cursul de schimb mediu anual lei/Alta valuta stabilit de BNR pentru 2010, 2011, 2012Nota: - Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Nu se ia in considerare capacitatea tehnica si resursele subcontractantilor.- Capacitatea economico ? financiara a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 186alin (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificari si completari ulterioare.- In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In acest sens persoana ce asigura sustinerea financiara va prezenta o declaratie privind eligibilitatea in stricta conformitate cu modelul Formular B0 B1.1 si B1.2.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asociereaNota: - Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Se iau in considerare capacitatea tehnica si resursele subcontractantilor pentru partea lor de implicare- Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3)din O.U.G. nr. 34/2006 cumodificari si completari ulterioare;In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract, daca este cazul. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si ale art.181 lita), c^1) si d) si ale art.69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In acest sens persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala va prezenta o declaratie privind eligibilitatea in stricta conformitate cu modelul Formular B0, B1.1 si B1.2., Experienta similaraPrezentarea unei liste a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar conf.art.188 alin.(2), lit.a) din OUG nr.34/2006, SubcontractantiOfertantii vor mentiona partea din contract pe care au intentia sa o subcontracteze, insotita de Lista cu subcontractantii Formularului B6, daca este cazul., Declaratie privind dotarile specifice necesare - laboratoarele de incercari trebuie sa fie acreditate in conformitate cu cerintele regulamentului CE 765/2008. Utilizarea laboratoarelor de incercari acreditate este o conditie de recunoastere oficiala, publica a competentei tehnice si reprezinta o recunoastere oficiala a performantelor acestora, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat in ultimii 3 ani, asigurarea personalului de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere ? se va completa, Declaratie privind personalul de specialitate in realizarea contractului - Declaratie referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pe fiecare faza de activitate cu indeplinirea contractului. Se vor remite CV-urile acestor persoane. In cazul asocierii se vor prezenta cele de mai sus ptr.toti partenerii asociati. Standarde de asigurare a calitatii - Ofertele vor include o copie dupa documentele emise de organisme acreditate, care sa confirme certificarea sistemului de management al calitatii SR EN ISO 9001:2008, sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.11.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.11.2013 08:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer