Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii pentru evaluarea starii de conservare a speciilor si habitatelor de interes comunitar si national din siturile Natura 2000 si rezervatiile naturale


Detaliu pentru invitatia numarul 342774
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Agentia pentru Protectia Mediului Sibiu
Numar invitatie: 342774/18.02.2013
Denumire contract: Servicii pentru evaluarea starii de conservare a speciilor si habitatelor de interes comunitar si national din siturile Natura 2000 si rezervatiile naturale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia pentru Protectia Mediului SibiuCod fiscal: 5798567, Adresa: Hipodromului, nr.2A, Sibiu, Telefon: +40 269232806, Fax: +40 269444145
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Hipodromului, nr.2A, Sibiu, Romania, cod postal: 550360, telefon: +40 269232806, fax: +40 269444145, persoana de contact: Ana Thellmann
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Hipodromului, nr.2A, Sibiu, Romania, cod postal: 550360, telefon: +40 269232806, fax: +40 269444145,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii pentru evaluarea starii de conservare a speciilor si habitatelor de interes comunitar si national din siturile Natura 2000 si rezervatiile naturale
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii pentru evaluarea starii de conservare a speciilor si habitatelor de interes comunitar si national din siturile Natura 2000 si rezervatiile naturale
II.1.6) CPV: 73210000-7 - Servicii de consultanta in cercetare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 232, 280 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Depunere obligatorie in cuantum de 4.600 lei(in cazul ofertantilor care fac dovada incadrarii in categoria IMM si prezinta documentele prevazute de Legea nr. 346/2004, respectiv Declaratie privind incadrarea in categoria IMM, cuntumul garantiei de participare se reduce la 50%); Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este de 01.03.2013. Termen valabilitate: min.90 zile, nu mai mic decat termenul de valabilitate al ofertei; posibilitate prelungire a termenului de valabilitate in caz de extindere a perioadei de valabilitate a ofertei, in caz contrar oferta se considera retrasa. APM Sibiu: CUI-5798567, cont nr. RO57TREZ5765005XXX008475, Trezoreria Sibiu. Constituire: instrument de garantare emis in cond. legii de o societate bancara/societate de asigurari (Formular nr 22-sectiunea ?Formulare? sau alt tip de document eliberat in conditiile H.G. 925/2006 art.86), in original, in lb. romana sau insotit de traducere legaliz., in cuantum si pt. perioada prev.in DA; depunere de numerar la casieria AC; virament bancar (ordin de plata) cu confirmarea de catre banca a acestuia, pana la data si ora deschiderii ofertelor. Neconstituirea/nedepunerea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei ca inacceptabila.
Garantie de buna executie
Cuantum 10% din valoarea contractului fara TVA(pt.IMM 50 %-dovada cu documentele prevazute in Legea nr.346/2004). Perioada valabilitate: min.12 luni.Constituire: in termen de 14 zile de la semnarea contractului, prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conform art.86, alin.1 HG 925/2006, cu modificari si completari. Cu acordul partilor, se poate constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in cont de disponibil, la Trez. org.fiscal competent, deschis la dispozitia AC, caz in care depunerea initiala nu va fi mai mica de 0, 5% din valoarea contractului. AC va alimenta contul prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie, cu informarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita documente doveditoare si de a desemna reprezentanti sa verifice, la autoritatile competente, veridicitatea documentelor si declaratiilor prezentate de ofertanti. Orice neconcordanta fata de documentele depuse si datele furnizate in declaratii atrage excluderea din procedura.Oricare dintre documentele solicitate pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor minime de calificare trebuie prezentate la deschiderea ofertelor.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare descrise in acest capitol, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratiepe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succinct dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv valorile solicitate, cantitatile sau altele asemenea.In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertatul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, intermenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu va fi mai mic de 3 zile lucratoare.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana.Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita prin lege trebuie sa fi fost emise cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei.Toate documentele vor avea, pe langa semnaturai stampila, mentionat clar numele intreg al persoanei semnatare. Nu se accepta folosirea de prescurtari.Cerinte minime obligatorii: 1.Declaratie de participare la procedura - Se va completa Formularul nr. 1.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006Mod de asigurare a cerintei: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, prezentareaFormularul 2 din sectiunea ?Formulare?, completat, semnat de persoana autorizata si stampilat.Daca este cazul: - Declaratia va fi prezentata de catre fiecare dintre operatorii economici participanti la asociere- Declaratia va fi prezentata si de catre tertul sustinator3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006. Mod de asigurare a cerintei: - declaratie pe propria raspundere privind neincadararea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? prezentare Formularul nr. 3, completat, semnat de persoana autorizata si stampilat.- Certificat de atestare fiscala eliberat de A.N.A.F. ? D.G.F.P prin structura teritoriala competenta pentru obligatiile de plata la bugetul consolidat, din care sa reiasa situatia obligatiilor la bugetul de stat, fondul asigurarilor de sanatate, fondul asigurarilor sociale de stat si fondul de somaj scadente in luna anteriara celei in care se depune oferta ? in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.- Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri la bugetul de stat, din care reiese situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune ofeta ? in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?Conform cu originalul?.Daca este cazul: - Declaratia va fi prezentata de catre fiecare dintre operatorii economici participanti la asociere- Declaratia va fi prezentata si de catre tertul sustinator.4.DECLARATIE ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ?Mod de asigurare a cerintei: Ofertantul trebuie sa completeze o declaratie pe propria raspundere conformFormularul 4 din sectiunea ?Formulare? completat se semnat de persoana autorizata5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute deprevederile art. 69^1 din Ordonanta nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul trebuie sa completeze o declaratie pe propria raspundere conformFormularul 5 din sectiunea ?Formulare? completat se semnat de persoana autorizataDaca este cazul: - Documentele vor fi prezentate de fiecare dintre agentii operatorii economici prezenti la asociere- Documentele solicitate vor fi prezentate si de catre tertul sustinator.-Documentele solicitate vor fi completate si de subcontractant.Nominalizarea persoanelor care aproba/semneaza documentele emise de achizitor in legatura cu sau pentru prezenta procedura de atribuire: Reprezentant legal al Agentiei pentru Protectia Mediului Sibiu ? Trif Bogdan Gheorghe ? Director executivComisia de atribuire: Tomuta Flaviu ? presedinteTaca Simona ? membruThellmann Ana ? membru Cerinte minime obligatorii: I.Persoane juridice romaneMod de asigurare a cerintei: Certificat constatator in original, copie legalizata sau conform cu originalulemis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, ale carui informatii trebuie sa fie valide/reale la data limita de depunere a ofertelor si din care sa reiasa urmatoarele: - Domeniul de activitate a ofertantului care corespunde obiectului contractuluiNu sunt inscrise mentiuni cu privire la fapte penale si la fapte aflate sub incidenta art. 21 lit.d-g din Legea nr. 26/1990 republicata-Persoane fizice romane Nu este cazul.II.Persoane juridice/fizice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs.Ofertantii ? persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundereprin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre cele doua optiuni: -Ca in termen de 45 zile de la comunicarea instiintarii, vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania.-Ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asocierii si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.(ATENTIE! In cazul unei asocieri, fiecare asociat persoana juridica straina este obligat sa prezinte acest formular\document).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012)iar documentele prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare sunt lasate la latitudinea operatorului ecomomic.Media cifrei globale de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de minim 233.000 lei In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor care fac dovada acestei calitati prin prezentarea documentelor prevazute de Legea 346/204, Formularul 23 ? Declaratie privind incadrarea in categoria IMM - valoarea pentru media cifrei globale de afaceri pe ultimii 3 ani se accepta in procent de 50% din cuantumul precizat. In situatia in care ofertantul este o asociere incadrarea in categoria de IMM si reducerea de 50% a cerintei privind Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani se va aplica numai daca toti asociatii se incadreaza in mod individual in categoria IMM-urilor. Fiecare membru a asocierii va completa Formularul 23. ATENTIE! Demonstrarea acestor cerinte se va face exclusiv de catre ofertant. Prin ofertant se intelege o persoana juridica sau o asociere de persoane juridice.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractantii/asociatiiPrezentarea listei cu subcontractantii si specializarea acestora, Informatii privind personalul tehnic de specialitate? Minim un botanist cu experienta (dovedita) in inventarierea, cartarea si monitorizarea speciilor de interes comunitar/national? Minim un fitocenolog cu experienta (dovedita) privind distributia speciilor si/sau habitatelor de interes comunitar/national? Mimim un specialist in lepidoptere experienta (dovedita) in inventariere lepidoptere? Minim un specialist in reptile si amfibieni cu experienta (dovedita) in inventariere reptile si amfibieni? Minim un specialist in evaluarea impactului asupra mediului cu experienta (dovedita) in evaluarea impactului asupra mediuluiCalificarea professionala dovedita a expertilorFiecare expert din grupul de experti trebuie sa dovedeasca pregatire aprofundata prin (ex. atestate profesionale/ masterand/ doctor/ profesor universitar/ academician) in domeniul de studiu, si/sau cu minim o lucrare publica (articol intr-o revista de specialitate ca autor sau coauthor/ participare la sesiuni de comunicari etc) in domeniu de studiu.Expertii nominalizati vor prezenta CV-uri (in format Europass) datate si semnate in original, copii dupa diplomele care atesta competentele profesionale invocate, copii dupa atestate profesionale, insotite de o declaratie de disponibilitate.CV-urile vor sublinia urmatoarele aspecte: ? un sumar cu numele institutiilor de invatamant superior-universitar si postuniversitar absolvite si specializarile obtinute;? locul de munca in care isi desfasoara activitatea, incepand cu pozitia detinuta in prezent, iar in ordine inversa, cronologic , celelalte pozitii detinute., Prezentarea de 1 sau mai multe servicii similare prestate in ultimii 3 ani.Ofertantul va demonstra indeplinirea experien?ei similare cu certificate/documente (constatator/recomandare/proces verbal de recep?ie) prin care sa confirme prestarea de servicii similare, con?inand referiri la: beneficiarul contractului; tipul serviciului prestart; perioada in care s-a realizat contractual; valoarea contractului., Terti sustinatoriDupa caz, prezentarea tertilor sustinatori: -In cazul in care ofertantul este stabilit castigator, acest angajament se va prezenta in original, incheiat in forma autentica in fata unui notar, inainte de semnarea contractului.-La solicitarea achizitorului, tertul sustinator va face dovada ca detine resursele financaire invocate.-In cazul in care ofertantul este o asociere, sustinerea va fi acordata asocierii., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului: Echipamentele obligatorii sunt: autovehicol, GPS, laptop, imprimantaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.03.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.03.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 15.02.2013 09:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer