Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii pentru Expertiza Tehnica finala la Camin 150 locuri Cernavoda


Detaliu pentru invitatia numarul 347023
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Numar invitatie: 347023/21.05.2013
Denumire contract: Servicii pentru Expertiza Tehnica finala la Camin 150 locuri Cernavoda
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.Cod fiscal: 10874881, Adresa: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +4 0212038281, Fax: +4 0212031315
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala CNE Str. Medgidiei nr. 2, Cernavoda, Serviciul Achizitii Biroul Contractari Pavilion 0, telefon: +40 241801802, fax: +40 241236006, persoana de contact: Marcela Serban
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala CNE Str. Medgidiei nr. 2, Cernavoda, Serviciul Achizitii Biroul Contractari Pavilion 0, telefon: +40 241801802, fax: +40 241236006, persoana de contact: Marcela Serban
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii pentru Expertiza Tehnica finala la Camin 150 locuri Cernavoda
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii pentru Expertiza Tehnica finala la Camin 150 locuri Cernavoda
II.1.6) CPV: 71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 170, 060 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 3400 Lei, valabilitatea va fi egala cu valabilitatea ofertei - 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Aceasta se poate constitui si in valuta tarii ofertantului; la cursul de schimb comunicat de BNR, valabil in data publicarii in SEAP a Invitatiei de Participare. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: 1. Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante cu o valabilitate egala cu valabilitatea ofertei, Formular III.1.1.a, in original2. OP in contul autoritatii contractante, vizat de banca ofertantului, pentru RON, RO94RNCB0072049718520001, BCR sect.1. Se va prezenta in copie3. Orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari- prezentat in original si cu o valabilitate egala cu valabilitatea ofertei. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, conform cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Documentul care dovedeste constituirea garantiei se va anexa la scrisoarea de inaintare, separat de coletul cu oferta. Ofertantii ce se incadreaza in categoria IMM conform OG 27/2006 si L346/2004, au dreptul de a constitui garantie cuantum redus cu 50% (inclusiv pentru cifra de afaceri). Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularele VI.3.1÷VI.3.5, daca este cazul. In cazul formularii unei contestatii, in masura in care CNSC-ul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 1700, 6 lei stabilita conform art. 278¹ din OUG 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 Se completeaza Formularul III.2.1.ab) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006 Declaratie pe propria raspundere privind modul de indeplinire a obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat.Se va completa Formularul III.2.1.b si se vor anexa: a) pentru persoane juridice / fizice romane¦ Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;¦ Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.b) pentru persoane juridice / fizice straine¦ documente care sa ateste ca ofertantul si-a achitat obligatiile fata de bugetul de stat si local din tara sa, in conformitate cu reglementarile din tara respectiva.Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau ?copie conform cu originalul?.c) Certificat de participare la procedura cu oferta independenta Se completeaza Formularul III 2.1.cd) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 1(conflictul de interese) din OUG 34 actualizata Se completeaza Formularul III 2.1.dIn vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: - Bucur Ionel ? Director CNE Cernavoda- Serban Marian ? Inlocuitor de drept Director CNE Cenavoda- Olteanu Madalina ? Director Economic- Petrisoaia Veronica ? Inlocuitor de drept Director Economic- Ionescu Horatiu ? Inginer Sef Departament Achizitii si Control Materiale- Georgescu Florin ? Inlocuitor de drept Inginer Sef Departament Achizitii si Control Materiale- Lojnita Viorica ? Sef Serviciu Achizitii- Gherlan Dorina ? Inlocuitor de drept Sef Serviciu AchizitiiComisia de evaluare: Gherlan Dorina, Florin Limbutu, Cornel Anghel, Georgeta Ionescu, Serban Marcela Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiPersoane juridice/fizice romanePentru a fi luat in considerare certificatul constatator se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice /fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in acre ofertantul este rezident.Se vor prezenta in original, copie legalizata saucopie lizibila cumentiunea?conform cu originalul?, insotitede o traducere autorizata in limba romana.Pentru ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire documentul in original sau copie legalizata (daca initial nu a fost prezentat in aceasta forma).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, Se vor prezenta certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate, ori de catre clientul beneficiar. Ofertantul va prezenta minim 1 certificat/document care sa confirme prestarea serviciilor similare., 2.Sustinerea tehnicaIn cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.In cazul in care ofertantul prezinta acest angajament, atunci persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 litera a) , c1) si d) si ale art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Angajamentul ferm prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta din contractul de achizitie publica.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.06.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.06.2013 13:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.05.2013 09:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer