Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii pentru intocmirea Studiilor de Fezabilitate si Studii de teren conexe, in cadrul proiectului investitional: nr. SEE/B/0006/4.3/X ?Patrimoniu cultural ca punct de referinta pentru un turism durabil? in orasul Avrig, judetul Sibiu.


Detaliu pentru invitatia numarul 333427
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Fundatia Samuel von Brukenthal
Numar invitatie: 333427/10.08.2012
Denumire contract: Servicii pentru intocmirea Studiilor de Fezabilitate si Studii de teren conexe, in cadrul proiectului investitional: nr. SEE/B/0006/4.3/X?Patrimoniu cultural ca punct de referinta pentru un turism durabil? in orasul Avrig, judetul Sibiu.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFundatia Samuel von BrukenthalCod fiscal: 9974046, Adresa: Str. Gheorghe Lazar nr. 39, Avrig, Telefon: +40 269211203, Fax: +40 269211203
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Huet nr.1, mun.Sibiu, judetul Sibiu, Romania, cod postal: 550182, telefon: +40 269211203, fax: +40 269211203, persoana de contact: Chilian-Raimond Doerr
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Parohiei Bisericii Evanghelice din Sibiu, Piata Huet nr.1, judetul Sibiu, Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii pentru intocmirea Studiilor de Fezabilitate si Studii de teren conexe, in cadrul proiectului investitional: nr. SEE/B/0006/4.3/X?Patrimoniu cultural ca punct de referinta pentru un turism durabil? in orasul Avrig, judetul Sibiu.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Intocmirea Studiilor de Fezabilitate si Studii de teren conexe, in cadrul proiectului investitional: nr. SEE/B/0006/4.3/X?Patrimoniu cultural ca punct de referinta pentru un turism durabil? , pentru Palatul de Vara Samuel von Brukenthal, str.Gheorghe Lazar nr.39, in orasul Avrig, judetul Sibiu.
II.1.6) CPV: 71200000-0 - Servicii de arhitectura si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 435, 228 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Depunerea obligatorie.Cuantum: 8.700 lei sau echivalent in euro la cursul BNR :4, 4411 lei/1 euro din 15.05.2011(pt.IMM 50%, cu dovada calitatii de IMM); termen valabilitate: min.120 zile, termen cel putin egal cu termenul de valabilitate a ofertei (raportat la termenul limita de primire a ofertelor);posibilitate prelungire a termenului de valabilitate in caz de extindere a perioadei de valabilitate a ofertei, in caz contrar oferta se considera retrasa. Fundatia Samuel von Brukenthal: C.U.I. 9974046, cont nr. LEI: cont RO22 RZBR 0000 0600 1174 4369; EURO: RO81 RZBR 0000 0600 1174 4374 deschise la Banca Raiffeisenbank SA , sucursala Orastie, jud.Hunedoara.Constituire: a)instrument de garantare emis in cond. legii de o societate bancara/societate de asigurari-document recomandabil sau este de preferat sa fie emis de catre o banca/soc.asigurari din Romania, Cf.Formular nr.13-sectiunea II-?Formulare? (sau alt tip de document eliberat in conditiile H.G. 925/2006 art.86), in original, in lb. romana sau insotit de traducere legaliz., in cuantum si pt. perioada prev.in D.A.;Conform Formularului nr.13, se va proceda la retinerea sumei de4.201, 52lei in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006;b)depunere de numerar la casieria AC;c)virament bancar (ordin de plata) cu confirmarea de catre banca a acestuia, pana la data si ora deschiderii ofertelor.Neconstituirea/nedepunerea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei ca inacceptabila.
Garantie de buna executie
10% din pretul contr, fara TVA.(IMM -reducere 50% cf.decl.din L346/2004.Per.de valab.: 13 luni, de la data semnarii Contr.de serv.Constit.: cf.cu prev.art.89(2), H.G.925/2006;se constituie in oricare dintre formele de la art.90(1)-(3)sau, fct.de val., de la art.90(1), (2).Se apl.si H.G.1045/2011.Mod de constit: a) instr.de gar.emis in cond.legii de o societ.banc.sau de o societ.de asig.(doc.rec.sau de preferat sa fie emis de catre o banca/soc.asig.din Romania ?cf. Form.14), care devine anexa la contr., cf.art.90, (1)HG 925/2006, cu modif.si compl.b)Cf.prev.art.90(2) din H.G.925/2006, prin depunerea la casierie a unor sume innumerar;c)Cf.prev.art.90(3)din H.G.925/2006, modif. prin HG nr. 1045/2011), cu ac.partilor, se poate constit.prin retineri succesive din sumele datorate ptr. facturi partiale, in cont de disponibil, la Trez. org.fiscal competent, deschis la dispoz.AC-dep.initiala min.0, 5% din val.contr.Gar.de buna exec.se va restitui in conf.cu art.92(3, )a) din HGR 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Cerinta minima obligatorie: 1.1.Completarea si prezentarea Formular 1- Declaratie privind situatia personala a ofertantului (neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare) de catre ofertant (si de catre asociatii acestuia), respectivsi de catre tertul sustinator(daca este cazul), ce vor fi insotite de urmatoarele documente: - cazier fiscal al ofertantului (si al asociatilor acestuia), respectivsi al tertului sustinator(daca este cazul).- cazier judiciar al administratoruluiofertantului (si al administratorului asociatilor acestuia), respectivsi al administratorului tertului sustinator(daca este cazul).1.2.Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: a) certificat de atestare fiscala emis de administratia Finantelor Publice Locale de pe raza judetului in care este inregistrat ca si contribuabil ofertantul, privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat, din care reiese faptul ca ofertantul nu are datorii catre bugetul general consolidat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ;b) certificate fiscale privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia fiscala din cadrul primariei in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul, din care sa reiese ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitati ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Se pot prezenta pentru documentele solicitate la lit.a) si b), formulare-tip echivalente eliberate de autoritatile competente din tara de origine a ofertantului (pentru ofertantii ce au sediul social in alt stat dacat Romania), in original/copii legalizate/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, in termenul de valabilitate precizat de legislatia in vigoare.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original/copii legalizate/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, in original/copii legalizate/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, sau prin alte formulare echivalente.Autoritatea contractanta solicita ca in cazul existentei unei datorii nerambursate, ofertantul sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate, graficul de reesalonare.2.Cerinta minima obligatorie: Completare si prezentare Formular 1- Declaratie privind situatia personala a ofertantului, respectiv neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare);se va completa pentru fiecare ofertant/asociat respectiv. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic ;c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.3.Cerinta minima obligatorie: Completare si prezentare Formular 2 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura;4.Cerinta minima obligatorie: Completare si prezentare Formular 4 - CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta;5.Cerinta minima obligatorie: Completare si prezentare Formular 3 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din din OUG nr. 34/2006(se va avea in vedere Ordinul ANRMAP nr. 170/2012).Detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, urmatoarele persoane: - Kilian Dorr , Presedintele fundatiei: - Hans Klein, vicepresedinte al Fundatiei, - Frank Ziegler, membru al fundatiei.- Petrica Gratiela, contabil al fundatiei.Nota: a.Formularul 3 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din din OUG nr. 34/2006 se va prezenta de catre ofertant/asociat, de catre subcontractant(i), cat si de tertul sustinator(daca e cazul).b.Documentele vor fi depuse pentru: ofertant, ofertant asociat (unde este cazul).c.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii (cu exceptia prezentarii documentelor justificative privind plata la zi a datoriilor reesalonate conform graficului de reesalonare), acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de lucrari.d. Documentele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local, in termenele legale ale scadentei de plata, vor fi respinse.e. In cazul unei asocieri, fiecare ofertant asociat este obligat sa prezinte documentele de mai sus.f.Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Inregistrare persoane juridice/fizice romane ;Cerinte obligatorii: Cerinta 1.Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului , original sau copie legalizata sau certificata ? conform cu originalul ?, valabil la data depunerii ofertei, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit . In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat .Cerinta este impusa tuturor ofertantilor asociati.Ofertantul clasat pe primul. inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va prezenta pentru conformitate documentului in original/copie legalizata, daca acest certificat a fost prezentat in copie conform cu originalul.Note: a) Persoanele fizice autorizate: vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezultecompetenta acestora de a furniza/presta produsele/serviciile care fac obiectul prezentului contract;b) Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de presta/executa serviciile/lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.Inregistrare persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentul se va prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).Nota: In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentele in original/copie legalizata, solicitate in cadrul acestei sectiuni(Certificatul constatator).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Bonitate/acces la resurse1)Se solicita sa se demonstreze ca, la data semnarii contractului de lucrari, ofertantul va avea acces sau disponibil de resurse financiare reale, linii de credit confirmate de banci, disponibil negrevat de datorii sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru realizarea cash-flow-ului in suma de 217.000lei, reprezentand disponibilul de resurse financiare calculate pentru o perioada echivalenta a contractului de servicii de6luni de zile, respectiv pana la data realizarii primei transe de plata de catre A.C., Cerinta nr.2 Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pentru ultimii 3 ani.Prezentarea mediei cifrei de afaceri medie a ofertantului pentru ultimii 3 ani (se poate demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului de ofertanti).Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pentru ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 870.000 lei., Informatii privind ?Sustinatorul?ofertantului (daca e cazul).In situatia in care ofertantul beneficiaza de aportul unui ? SUSTINATOR ? in ceea ce priveste ?sustinerea? resurselor ofertantului privitoare la ?situatia economico-financiara?, se va completa Declaratie angajament de sustinere (Formular nr.16), ce va fi prezentata ca document autentificat notarial. Sustinerea se accepta numai in conditiile precizate de legislatia achizitiilor publice in vigoare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.4Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al echipei manageriale in ultimii 3 ani, Cerinta nr.5Informatii privind subcontractantii: Se va completa si depune, in original, Formularul 9? Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, din Sectiunea Formulare. - Pentru fiecare subcontractant se va completa si depune, in original, un Formular cu -Informatii generale pentru fiecare subcontractant.Subcontractantul declarat in oferta de operatorul economic, va fi precizat si in Contractul de Servicii ce va fi incheiat in situatia in care ofertantul va fi declarat castigator.La depunerea ofertei se vor declara toti subcontractantii., Cerinta nr.6Informatii in cazul asocierii op.econ.ptr. depunerea unei oferte comune: Asocierea trebuie sa indeplineasca in mod cumul.cerintele privind exper.gen.si sit.financiara.Form.de of.va fi semnat de liderul asocierii imputernicit in acest sens de catre fiecare asociat.Oferta va include un Acord de Asociere ca re va indica: partea de implicare a fiecarui asociat;liderul asocerii, responsabil ptr. contr., conformat prin imputernicirile semnate de reprez.autoriz.ai asociatilor.Asocierea se va legaliza numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.Membrii asocierii vor fi pers.jurid.inregistrate si isi asuma raspunderea solidara si indivizibila pentru exec.contr.AC nu este raspunzatoare fata de asociati, daca liderul asocierii nu isi indeplineste atributiile fata de acestia.Ptr.indepl.cer.minime privind situatia econ-financ.si teh.se vor lua in calcul resursele tuturor membrilor grupului de ofertanti., Cerinta nr.7Informatii in cazul in care ofertantul beneficiaza de aportul unui ?SUSTINATOR?in ceea ce priveste ?sustinerea? resurselor ofertantului privitoare la ?capacitatea tehnica si/sau profesionala?.Se vor completa(daca e cazul): -Declaratie angajamentprivind sustinerea tehnica si/sau profesionala a ofertantului;Sau/si Declaratie financiara a ofertantului/candidatului/grupului de operatori economici(Formular nr.16), care se vor prezenta ca documente autentificate notarial.Sustinerea se accepta numai in conditiile precizate de legislatia achizitiilor publice in vigoare., Cerinta nr.1Exper.similara-Listaprincip. serv.similare exec.in ultimii 3 ani.Se vor prez.max.2 contr.de serv.(SF sau SF+PT+DE) finaliz.in ultimii 3 ani, in domeniul ob.contr., prin care se confirma prest.serv.in val.totala de min.435.000 lei (excl.TVA). Dintre ac.ofert.trebuie sa faca dovada indepl.cel putin un contr.de serv. similar(care sa includa oblig.cel putin amenajarea aleilor, a spatiilor verzi, modern/extind. iluminatului publ.precum si extind.retelei de alim.cu apa) receptionat partial/finalizat, similar ca natura si complexit.cu serv. licitat.Contr.vor fi insotite de: a)prezentarea de copii ?conf.cu originalul? dupa contr., pr.verbale de predare partiala/totala a serv. prestate si preciz.priv. ?Modul de indepl. a contractelor? din partea Benef., indif. daca ac.sunt A.C.sau cl.priv.Se va lua in calculcursul mediu leu/euro comunicat de BNR(BCE)pentru anul respectiv., Cerinta nr.2Decl.pe propria rasp.ref.ladotarile tehn.de care poate disp.op.ec.ptr.indepl.coresp.a contr.de serv.in original;Ptr.prest.serv-se solicita a se prez.o lista cu dot.teh. min.ptr.indepl.contr.de serv: nr.de unit, caract-tehn.Lista va cuprinde in mod oblig., minim, urmatoarele: 1 birou operational;licente de progr.specializ.in devize de ex.Doclib, Windoc, Windev(sau echiv.);licente de progr.specializ. in proiectare arhitect.de ex: ArhiCad, AutoCad, AutoCAD Revit, ProgeCad(sau echiv.);licente de progr.specializ.in pr.de alim.cu apa, canaliz., drumuri, ex: AutoCad, CivilCad, Arcady, Picady (sau echiv);1 echip.topografic: GPS Topografic si Statie Totala;aparatura de comunicatii(1 telefon/fax;acces e-mail);1 Plotter A0;5 unitati PC cu licente aferente3 autovehicule.Exist.dot.tehn.si a mijl.de transp.se va face prin prezentarea unor docum.doveditoare(contr.de achiz, contr.de inch.val.pe per.de exec.a contr.de serv., certif.de inspectie, s.a.)., Cerinta nr.3Inf.ref.la preg.profes.si calif.pers.de cond, precum si ale pers.resp.ptr.prest.serv.(in origin);Prin inf.furnizate prin Declaratie si prin documentele-anexa prez.atasata ac., of.trebuie sa faca dovada ca dispune de minim: -1 arhitect(OAR), atestat si ca manager de proiect; 1 arhitect(OAR) autoriz.ptr. reabil.monum.ist. (exp.sau spec.atestat Min.Culturii); 1 arh.peisagist urbanist, certif.RUR G6;1 pictor restaurator; 1 ing.Instalatii/Constr.Hidroteh.; 1 ing. proiectant, specializ.drumuri si poduri; 1 inginer proiectant, specializ. Inst.electrice;1 spec.topometrist; 1 spec.geotehnist; 1 biolog.Se solicita pentru toti specialistii prezentati ca sunt absolventi de studii universitare sau tehnice(dupa caz)de lunga durata, experienta generala min.5 ani;exper. de specialitate min.3 ani;pentru cei 3 specialisti-arhitecti se va demonstra ca au participat laelaborarea in ultimii 3 ani a min.1 proiectsimilar. Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatii: Se vor prezenta, pentru ofertant/asociat, in copie, certificate care atesta implementarea sistemului de calitate ISO 9001 sau alte documente echivalente, pentru activitatile ce fac obiectul prezentului contract.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
40
Descriere: Componenta financiara
Organizarea si planificarea managementuluicontractului
20
Descriere: 1. 1.Descrierea detaliata a etapelor propuse de ofertant pentru realizarea activitatilor, in vederea indeplinirii contractului, inclusiv punctele de referinta, precum si rezultatele ce trebuie prezentate pentru fiecare activitate
Organizarea si planificarea managementuluicontractului
10
Descriere: 1.2.Definirea atributiilor si responsabilitatilor expertilor si persoanelor responsabilepentru ducerea la indeplinire in cele mai bune conditii a activitatilor si obtinerea rezultatelor asteptate si prezentarea Organigramei de conducere a colectivului responsabilcu indeplinirea contractului(cf.Form.8S si 9).
Organizarea si planificarea managementuluicontractului
10
Descriere: 1.3.Descrierea facilitatilor suport (resurse tehnice, logistice, administrative etc.) pe care ofertantul le pune la dispozitie in scopul realizarii activitatilor propuse.
Organizarea si planificarea managementuluicontractului
20
Descriere: 1.4Identificarea, descrierea si recomandarile de reducere/eliminare a riscurilor care pot afecta executia proiectului.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP on line, la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.08.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.08.2012 10:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer