Achizitie publica - Servicii pentru planificarea, conceperea si realizarea materialelor de promovare, inclusiv realizarea portalului web in cadrul proiectului intitulat Promovarea judetului Bacau (ProBacTur) ca destinatie turistica: agrement, sanatate, cultura?(Cod SMIS 1602
Detaliu pentru invitatia numarul 334618
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334618/03.09.2012
Denumire contract: Servicii pentru planificarea, conceperea si realizarea materialelor de promovare, inclusiv realizarea portalului web in cadrul proiectului intitulat Promovarea judetului Bacau (ProBacTur) ca destinatie turistica: agrement, sanatate, cultura?(Cod SMIS 16028)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL BACAUCod fiscal: 4455510, Adresa: Calea Marasesti nr.2, Bacau, Telefon: 0234-537200, Fax: 0234-535012
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Marasesti nr.2, Bacau, Romania, cod postal: 600017, telefon: +40 234537200, fax: +40 234535012, persoana de contact: Mariana Mitruti
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul autoritatii contractante, Calea Marasesti nr.2, Bacau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii pentru planificarea, conceperea si realizarea materialelor de promovare, inclusiv realizarea portalului web in cadrul proiectului intitulat Promovarea judetului Bacau (ProBacTur) ca destinatie turistica: agrement, sanatate, cultura?(Cod SMIS 16028)
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea de servicii de publicitate si promovare pe perioada derularii proiectului: Servicii pentru planificarea, conceperea si realizarea materialelor de promovare, inclusiv realizarea portalului web in cadrul proiectului intitulat Promovarea judetului Bacau (ProBacTur) ca destinatie turistica: agrement, sanatate, cultura?(Cod SMIS 16028).
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 323, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de: 6.470 lei, din care cuantumul sumei corespunzatoare prevederilor art. 278^1 din O.U.G 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare este de 3.235 lei Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: Scrisoare de garantie emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari ? Formular nr.14 ? original;Virament bancar in contul autoritatii contractante (cod fiscal 4455510) RO51TREZ0615006XXX000208, Trezoreria BacauIn cazul depunerii ofertei in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa se mentioneze ca acoperain mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004, au obligatia de a face dovada ca reprezinta IMM, respectiv dovada privind numarul de salariati si dovada privind cifra de afaceri pe ultimul an (unde este cazul), precum si valoarea activelor totale. Pentru a putea beneficia de prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 este necesar ca toti asociatii sa faca dovada ca reprezinta IMM, prin atasarea Formularului nr.19.
Garantie de buna executie
Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 5 % din valoarea contractului, exclusiv TVA.Modul de constituire: Garantia de buna executie se constituie in conditiile art. 90 din H.G. nr. 925/2006, prin urmatoarele moduri: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, iar suma initiala depusa de catre contractant in contul astfel deschis va fi de cel putin 0, 5% din pretul contractului fara TVA. Conf. art. 16 (2) din Legea 346/2004 IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru [...] garantia de buna executie.?
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul nr.1 ? Declaratie privind eligibilitatea completat. Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii dupa caz.Formularul nr.2- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 completat. Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii dupa caz.Formularul nr.3 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 completat. Acest formular va fi prezentat de catre ofertant / ofertant asociat / subcontractant / tert sustinator, dupa caz. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Dragos Benea ? presedinte;Nastase Claudiu? vicepresedinte;Braneanu Dumitru ? vicepresedinte; Haineala Olga ? Director executiv DBF;Cornici Gabriela ? Manager de proiect;Mitruti Mariana ? Sef Serviciu Achizitii Publice; Consilieri judeteni ? a se vedea Anexa la Formularul nr.3.Pentru tertul sustinator se solicita Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006 lit.a), c1) si d).Certificat de atestare fiscala care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul consolidat de stat, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantii din alte tari decat Romania vor trebui sa depuna documente echivalente care sa ateste indeplinirea obligatiilor financiare fata de bugetul de stat din tara de origine, emis de autoritatile competente din tara respectiva, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (autoritati fiscale si administrative) pentru sediul social si punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantii din alte tari decat Romania vor trebui sa depuna documente echivalente care sa ateste indeplinirea obligatiilor financiare fata de bugetul local din tara de origine, emis de autoritatile competente din tara respectiva, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele mentionate mai sus trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul unei asocieri aceste certificate vor fi prezentate de catre fiecare membru.Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensatiilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Formularul nr.4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura completat. Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii dupa caz.Formularul nr. 5 - Declaratie ?Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta? completat. In cazul unei asocieri acest formular va fi completat si prezentat de catre fiecare membru al asocierii. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si autorizati pentru obiectul de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului ce face obiectul prezentei proceduri.Mod de dovedire: -Certificat constatator, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului (emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa rezulte denumirea completa, sediul social, persoanele autorizate /administratori, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati, domeniul principal de activitate, domenii de activitate secundare.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCAutoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata, daca a prezentat respectivul certificat in copie.Pentru persoanele juridice/fizice straine: Operatorii economici participanti la procedura sa fie legal inregistrati si autorizati pentru obiectul de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului ce face obiectul prezentei proceduriMod de dovedire: Se vor atasa copii dupa original insotite de traducerea autorizata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generaleCifra medie de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3, in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici, trebuie sa fie de minim 640.000 lei.Echivalentul EURO pentru cifra de afaceri globala se va raporta la un curs mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru anii respectivi, Capacitatea economica si financiara a ofertantului/grupului de operatori economici poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertanti si persoana respectiva. In cazul acesta ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana si are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, angajament ce trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180, art.181 lit.a), c1) si d) si art.69^1 din OUG nr. 34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Listaprincipalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani care va contine valori, perioada si locul prestarii serviciilor, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, cu evidentierea experientei in realizarea de servicii pentru planificarea, conceperea si realizarea materialelor de promovare a unei zone turistice sau a unui produs turistic, inclusiv realizarea portalului web., Informatii privind experienta similara, respectiv prestarea de servicii similare in ultimii 3 ani.Confirmarea ?serviciilor duse la bun sfarsit? se realizeaza prin prezentarea a cel putin unui contract/certificat/document emis sau contra-semnat de catre o autoritate contractanta/beneficiari clienti privati din care sa rezulte prestarea de servicii similare obiectului procedurii in curs a carui valoare sa fie de minim 320.000 lei fara TVA.Nota: Prin ?servicii duse la bun sfarsit" se inteleg: - servicii receptionate partial; - servicii receptionate la sfarsitul prestarii (sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie)., Declaratie privind efectivul mediu al personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani, Ofertantul va pune la dispozitia autoritatii contractante: -cel putin un coordonator activitate/expert marketing, custudii superioare, cu experienta profesionala dovedita prin participareala minim 1 contract similar pe aceeasipozitie; Diploma de Manager de proiect, recunoscuta CNFPA Cod COR 242101 sau echivalent- cel putin un expert design /grafica custudii superioare in specializarea design /graficacu experienta profesionalain realizarea unui brand turistic dovedita prin participareala minim 1contract similar pe aceeasipozitie;
- cel putin un expert etnograf cu studii superioare in domeniu cu experienta profesionaladovedita prin participareala minim 1 contract similar pe aceeasipozitie;
- cel putin un specialist PR cu studii superioare in domeniu si experienta profesionala in PR institutional- cel putin un specialist IT cu studii superioare in domeniu, Informatii privind subcontractantii. Se va prezenta Acord de subcontractare din care sa rezulte informatii privind partile din contract indeplinite de subcontractati, daca este cazul.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens., Informatii privind asocierea.Acordul de asociere trebuie sa contina cel putin: -Lista tuturor asociatilor;
-Nominalizarea liderului de asociatie;
-Clauze privind raspunderea solidara a asociatilor pentru indeplinirea contractului ;
- Partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici poate fi sustinuta de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.In cazul acesta ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana si are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, angajament ce trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza.Persoana ce asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180, art.181 lit.a), c1) si d) si art.69^1 din OUG nr. 34/2006. Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001:2008 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) in domeniul prezentei proceduriIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 30.08.2012 10:14