Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii pentru prevenirea si combaterea inzapezirii strazilor din orasul Buhusi pentru iarna 2012 -2013


Detaliu pentru invitatia numarul 336610
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL BUHUSI
Numar invitatie: 336610/03.10.2012
Denumire contract: Servicii pentru prevenirea si combaterea inzapezirii strazilor din orasul Buhusi pentru iarna2012 -2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL BUHUSICod fiscal: 4535953, Adresa: STR. REPUBLICII, NR.5, Buhusi, Telefon: +40 234261220, Fax: +40 234261220
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii pentru prevenirea si combaterea inzapezirii strazilor din orasul Buhusi pentru iarna2012 -2013
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 5
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de curatarea si transportul zapezii de pe caile publice si mentinerea in functiune a acestora pe timp de polei sau de inghet in perioada de iarna 2012-2013 in orasul Buhusi
II.1.6) CPV: 90620000-9 - Servicii de deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 525, 852 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- DA- Valoare: 10.517 lei- Perioada de valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor- Se poate constitui prin virament bancar in contul Orasului Buhusi (CUI 4535953) RO71TREZ0665006XXX000023 deschis la Trezoreria Orasului Buhusisau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire- Se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor sau a une sume in numerar.- In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare), garantia de participare se constituie in suma 5.258, 5 lei. Atentie! In cazul in care ofertantul este o asociere, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM.- Documentulcare demonstreaza constituirea garantiei de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, se transmite in SEAP (pana la data si ora limita de depunere a ofertelor in SEAP) in format electronic, semnat cu semnatura electronica, conformprevederilor art. 18din HGR 1660/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Dupa incarcarea dovezii constituirii garantiei de participare in SEAP (scanata si semnata cu semnatura electronica) ofertantii vor transmite dovada constituirii garantiei de participare, in original, si la sediul autoritatii contractante, pana la data si ora limita de depunere a ofertelor in SEAP.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din valoarea contractului subsecvent, fara TVA; se poate constitui prin orice mijloc permis de lege, conform art. 90 din HGR 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de buna executie se constituie pentru fiecare contract subsecvent in parte care va fi incheiat intre AC si promitentul-prestator si oricum pana la intrarea in efectivitate a fiecarui contract incheiat.Modul de eliberare/restituire: Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Operatorul Economic nu se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 - se va prezenta o Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 ? Formularul nr.3 din Sectiunea Formulare si Modele. (Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta, cu exceptia subcontractantilor, dupa caz.)2. Operatorul Economic nu se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - se va prezenta o Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 ? Formularul nr.4 din Sectiunea Formulare si Modele si un Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) si un Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare celei in care se depun ofertele ? doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului (Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta, cu exceptia subcontractantilor, dupa caz. Tertul sustinator va prezenta Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c^1) si d) - Formularul nr.4 din Sectiunea Formulare si Modele cu mentiunea mai sus amintita. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana).3. Participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta- se va prezenta un Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul nr.5 din Sectiunea Formulare si Modele. (Aceste informatii vor fi furnizate in cazul ofertei individuale de catre ofertant, iar in cazul asocierii de catre ofertantul lider in numele asociatiei).4. Operatorul Economic nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 - se va prezenta o Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 - Formularul nr.6 din Sectiunea Formulare si Modele. Persoanele ce detin Functii de decizie in cadrul autoritatii contractante (inclusiv in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea acestei proceduri de atribuire) sunt: Turcea Ionel, Mihai Oana, Popu Maria, Timofte Oana Maria, Ivan Elena, Maxim Mircea, Botezatu Dumitru, Botezatu Daniela, Furdu Elena, Oprea Cristina, Oprea Gheorghe-Daniel si membrii Consiliului Local al Orasului Buhusi: Andrei Ioan, Botezatu Petru, Cautisanu Gheorghe, Gaucan Vasile, Lazar Neculai, Macovei Stefan, Maftei Constantin, Maftei Leonardo Tiberius, Mariut Ion, Romanescu Gheorghe, Rosu Constantin, Sarban Gheorghe, Teslariu Dan, Zaharia Vasile, Brasoveanu Sorin, Cojocaru Cristian, Ulea Mihaela, Cretulescu Vasile, Buculei Vasile Daniel, Hobu Ovidiu, Ichim Adrian, Lupu Mihail, Olaru Ciprian Emilian, Ilisei Gabriel si Acatrinei Vasile. In cazul modificarilor survenite in aceasta lista, Autoritatea Contractanta va solicitata ofertantilor declaratii noi de neincadrare in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, conform modificarilor survenite in lista. (Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta).5. Operatorul Economic nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 46 din OUG 34/2006 - se va prezenta o Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul nr.7 din Sectiunea Formulare si Modele. (Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta).Note: a) Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura de achizitie publica.b) Daca este cazul, se vor prezenta, pentru a evita excluderea din procedura: cererea de amanare, inregistrata la organul fiscal competent, decizia de amanare la plata si certificatul de atestare fiscala care se individualizeaza sumele care fac obiectul amanarii la plata. Lipsa certificatelor solicitate sau prezentarea acestora cu datorii sau cu perioada de valabilitate expirata sau prezentarea acestora intr-o forma ce nu corespunde cerintelor atrage respingerea ofertei.c) Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente. 1.Ofertantul este inregistrat la Oficiul National al Registrului Comertului si in Certificatul Constatator emis de ONRC, valabil la data depunerii ofertelor, este inscrisCOD CAEN 8129 ? Alte activitati de curatenie.2.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are calitatea de operator al serviciului de salubrizare a localitatilor, precum si capacitatea si dreptul de a presta una sau mai multe activitati ale acestuia, respectiv curatarea si transportul zapezii de pe caile publice si mentinerea in functiune a acestora pe timp de polei sau de inghet, conform Legii nr. 101/2006 ? Legea serviciului de salubrizare a localitatilor prin prezentarea licentei emisa de A.N.R.S.C pentru salubrizare valabila la data depunerii ofertelor ? se va depune copia documentului.Persoane juridice /fizice straine : -Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.-Licenta din tara de origine, emisa de organisme similare din Uniunea Europeana., recunoscuta de autoritatile romane corespondente.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta, cu exceptia sustinatorilor si/sau a subcontractantilor, dupa caz. Asociatii vor indeplini aceasta cerinta pentru partea din contract pe care o realizeaza, individual.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie, pe ultimii trei ani, de afaceri minim acceptata: 230.000 lei.Pentru unitatile economice infiintate in ultimii trei ani se va lua in calcul cifra medie de afaceri incepand cu data infiintarii si pana in prezent.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune cu sustinere se ia in considerare cifra medie de afaceri fie a ofertantului (cumulat a ofertantilor), fie a unui singur sustinator. (Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta, cu exceptia subcontractantilor, dupa caz.)Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul de schimb mediu anual lei/euro comunicat de BNR (www.bnr.ro/Cursul-de-schimb- 3544.aspx).Anul/Cursul de schimb mediu anual lei/euro: 2009/4, 2373; 2010/4, 2099; 2011/4, 2379
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: In ultimii 3 ani ofertantul a prestat servicii similare de curatarea si transportul zapezii de pe caile publice si mentinerea in functiune a acestora pe timp de polei sau de inghet, in valoare cumulata de minim 116.000, 00 lei fara TVA in domeniul deszapezirii drumurilor. Indeplinirea acestei cerinte va fi demonstrata prin prezentarea unui numar maxim de 2 contracte care sa confirme prestarea de servicii similare. Fiecare contract va fi insotit de urmatoarele documente: proces verbal de receptie, documente constatatoare, certificari de buna executie pentru serviciile prestate si incluse in lista, etc.)., Ofertantul trebuie sa dovedeasca existenta bazei de deszapezire, Personal tehnic de specialitate min.nec. pt. indeplinirea contractului: 1(un) Sef baza de deszapezire care este responsabil tehnic cu prestarea serviciului ?Prevenirea si combaterea inzapezirii strazilor din orasul Buhusi pentru iarna2012 -2013?, care in conformitate cuOrdinul 1025/16/2011 trebuie sa fieun cadru tehnic de specialitate si cu experienta.(Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta)., Personal de executiealocatpentru realizarea contractului astfel dimensionat incat sa poata deservi formatia minima de utilaje si dotari pentru interventie solicitata prin Caietul de Sarcini.(Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta, se cumuleaza in cazul asocierilor, prezentei sustinatorilor si se iau in considerare in cazul subcontractantilor, pentru partea lor de implicare.), Formatia minima de utilaje si dotari pentru interventie conform Caietului de Sarcini: ? Utilaj cu lama sau greder semipurtat pentru deszapezire cu tractor - 2 buc;? Utilaj dotat cu echipament pentru imprastiere material antiderapant nisip ? 2 buc;? Utilaj pentru imprastiere de material antiderapant clorura calciu solutie, sau pentru alte substante chimice cu grad de coroziune redus- 1buc;? Autofreza - 1buc;? Buldoexcavator ? 1 buc;? Incarcator- 1buc;? Auto pentru revizie drum sau insotire utilaje ? 1 buc;? Autobasculante pentru aprovizionare cu material antiderapant si antiaglomerant si indepartare zapada -2 buc;? Perie mecanica ce se va atasa la tractor ? 1buc.(Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta, se cumuleaza in cazul asocierilor, prezentei sustinatorilor si se iau in considerare in cazul subcontractantilor, pentru partea lor de implicare.) SR EN ISO 9001, sau echivalent, in domeniul salubrizarii care cuprinde si activitatea de curatare si transportul zapezii de pe caile publice si mentinerea in functiune a acestora pe timp de polei sau de inghet, ISO 14001, sau echivalent in domeniul salubrizarii care cuprinde si activitatea de curatare si transportul zapezii de pe caile publice si mentinerea in functiune a acestora pe timp de polei sau de inghet
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.10.2012 15:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer