Achizitie publica - servicii pentru producerea materialelor de promovare
Detaliu pentru invitatia numarul 326838
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326838/17.05.2012
Denumire contract: servicii pentru producerea materialelor de promovare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN PRAHOVACod fiscal: 2842889, Adresa: b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 116, Ploiesti, Telefon: 0244.529602, Fax: 0244.511611
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: b-dul Republicii, nr 2-4, et.7, camera 723, Ploiesti, Romania, cod postal: 100066, telefon: +40 244514844, fax: +40 244511611, persoana de contact: GHEORGHE BRATOSIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii pentru producerea materialelor de promovare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Promovarea potentialului turistic si crearea infrastructurii necesare pentru cresterea atractivitatii Romaniei ca destinatie turistica este scopul proiectului?Promovarea obiectivelor turistice de pe drumul fructelor?.
II.1.6) CPV: 79342200-5 - Servicii de promovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 374, 280 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 7000 lei. Cuantumul ce se va retine in conditiile art 278.1 din O.U.G. nr. 34/2006:734 lei.Garantia de participare se va completa si se va depune in original (la sediul autoritatii contractante)inainte de data limita de depunere a ofertelor sau in format electronic (in S.E.A.P.), cu conditia semnarii acesteia cu semnatura electronica de catre banca/societatea de asigurari emitenta. In cazul eliberarii garantiei de participare de catre o banca/societate de asigurari din strainatate, instrumentul de garantare va fi redactat intr-o formulare echivalenta cu modelul prezentat si se va prezenta in conditiile de mai sus, insotit de traducerea in limba romana (autorizata si legalizata). In conformitate cu Legea nr. 346/2004, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare. In acest caz, garantia de participare va fi insotita de declaratia pe propria raspundere a reprezentantului legal al intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi completata conform modelului prevazut in Legea nr. 346/2004. In cazul operatorilor economici care se asociaza in vederea depunerii unei candidaturi comune, garantia de participare poate fi constituita de oricare dintre operatorii economici asociati in numele asocierii. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din H.G. nr. 925/2006.Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modalitatea de constituire: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006. Contul Consiliului Judetean Prahova: RO72TREZ5215006XXX000119 deschis la Trezoreria Statului Ploiesti, Cod fiscal 2842889.
Garantie de buna executie
Cuantum - 10% din valoarea totala a contractului.Forma de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) si alin.(3)*)a din H.G. nr. 925/2006 . In aceasta din urma situatie, contractantul are obligatia de a deschide la trezoreria statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponibil la dispozitia autoritatii contractante, conform H.G. nr. 1045/2011. Suma initilala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus, cel mai tarziu la data semnarii contractului de achizitie publica, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Cerinta nr.1 Declaratie privind eligibilitatea.Modalitate de indeplinire: Aceasta declaratie se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul. Completarea si prezentarea Formularului nr.1, aCazierului judiciar pentru operatorul economic, a Cazierului judiciar pentru administratorul operatorului economic si a Cazierului fiscal pentru operatorul economic;
-Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.Modalitate de indeplinire: - Aceasta declaratie se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul. Se va completa Formularul nr. 2 si se va prezenta impreuna cu Certificatele eliberate de Administratia Finantelor publice si autoritatile publice locale din care sa rezulte ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata la bugetul de stat si bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele;
-prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta, prin completarea si prezentarea Formularului nr.13;
- prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006. Aceasta declaratie se va prezenta si de catre subcontractant/tertul sustinator, daca este cazul. Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Mircea Cosma-presedinte Consiliul Judetean Prahova; Mircea Rosca-vicepresedinte Consiliul Judetean Prahova; Adrian Semcu- vicepresedinte Consiliul Judetean Prahova; Mihail Faca-administrator public al judetului Prahova; Mihail Pavel-secretarul judetului Prahova; Marius Constantin Nicolae-dir. ex. Directia Absorbtie Fonduri Europene; Silvia Constantinescu- dir. adj. Directia Absorbtie Fonduri Europene; Daniel Alixandrescu-dir. ex. Directia Patrimoniu Gheorghe Ionescu-consilier Directia Absorbtie Fonduri Europene, Razvan Nicolae Mosu-consilier Compartimentul Sanatate, Cultura, Invatamant, MassMedia, Sport, Tineret, ONG-uri, Gheorghe Bratosin- consilier Serviciul Achizitii Publice si Contracte, Gheorghe Buca Topalu-sef Serviciu Juridic Contencios.Nota: - Toate documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate in oricare dintre formele: in original, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante catre bugetul de stat sau bugetul local vor fi respinse, cu exceptia cazului in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu.- Pentru persoane juridice straine, operatorii economici au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea indeplinirii obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine(cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente ), precum si un certificat de rezidenta fiscala(evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie publica. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.-Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatelor in original/copie legalizata. Cerinta nr.1 -prezentarea Certificatului constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.documentul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?. Pentru persoanele juridice staine se vor prezenta documente echivalente, in copie insotita de traducere legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cerinta nr.1-prezentare Fisa de informatii generale. Media cifrei globale de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin 700.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1- prezentarea Listei principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani., Cerinta 2-prezentarea fisei Experienta similara.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani un contract similar in valoare de cel putin 374.000 lei(fara TVA)., Cerinta 3-- prezentarea Declaratiei referitoare la instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de: - softuri specializate(corel draw, photo shop sau echivalent);
- ploter A0;
- masina de tiparit rotativa de tip HEAT SEAT sau echivalent;
- masina de lacuit tip UV;
- masina de taiat;
- masina de biguit., cerinta 4-Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul si persoanele responsabilepentru prestarea serviciului.Din echipa trebuie sa faca parte obligatoriu urmatorii specialisti: - coordonator campanie de publicitate si promovare - absolvent de studii superioare;experienta profesionala relevanta prin implicarea intr-o pozitie similara in cel putin un proiect de natura si complexitatea contractului care urmeaza sa fie atribuit;
- specialist grafica/design - absolvent de studii superioare arte plastice/ economice/comunicare/jurnalism; experienta profesionala dovedita prin implicarea intr-o pozitie similara in cel putin un proiect de natura si complexitatea contractului care urmeaza sa fie atribuit., Cerinta 5-prezentarea Declaratiei de disponibilitate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire este atasata la prezenta invitatie de participare in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2012 09:47