Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii pentru Realizarea unei analize de simplificare administrativa la nivelul ANCPI in cadrul proiectului ?Realizarea unui sistem de plata online a serviciilor oferite de ANCPI?


Detaliu pentru invitatia numarul 348422
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA
Numar invitatie: 348422/13.06.2013
Denumire contract: Servicii pentru Realizarea unei analize de simplificare administrativa la nivelul ANCPI in cadrul proiectului ?Realizarea unui sistem de plata online a serviciilor oferite de ANCPI?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARACod fiscal: 9051601, Adresa: Splaiul Independentei, nr.202A, Sect.6, Bucuresti, Telefon: +40 213152520, Fax: +40 213152520
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP, Bucuresti, Romania, cod postal: 7000
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii pentru Realizarea unei analize de simplificare administrativa la nivelul ANCPI in cadrul proiectului ?Realizarea unui sistem de plata online a serviciilor oferite de ANCPI?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii pentru realizarea unei analize de simplificare administrativa la nivelul ANCPI in cadrul proiectului cu titlul Realizarea unui sistem de plata online a serviciilor oferite de ANCPI, cod SMIS 37955, cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative, axa prioritara 2 ? Imbunatatirea capacitatii si eficientei furnizarii serviciilor publice.
II.1.6) CPV: 71620000-0 - Servicii de analiza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 82, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 820 LeiCuantumul ce se va retine din garantia de participare in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006 in cazul respingerii sau retragerii unei contestatii: peste pragul prevazut la art.19 si pana la 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare.Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la termenul limita pentru depunerea ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: 1.scrisoare de garantie bancara/instrument de garantare emisa/emis in favoarea autoritatii contractante si in conditiile legii de o societate bancara/de o societate de asigurari din Romania sau dupa caz, din strainatatesau2.ordin de plata in contul Autoritatii Contractante nr.RO63TREZ7005005XXX000970 deschis la ATCPMB Operatorul economic va prezenta ordinul de plata avizat de banca emitenta in original. In caz contrar, oferta va fi respinsa.Nota: In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr.10 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.Garantia de participare se va completa si se va depune in original (la adresa mentionata la punctul I.1), precum si scanata in SEAP, la sectiunea Documente de calificare.Pentru calculul echivalentei garantiei de participare in alta moneda/valuta decat Lei (RON) se va avea in vedere cursul comunicat de Banca Nationala a Romaniei si valabil pentru data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art.90 alin.(1) din H.G. nr.925/2006 sau prin retineri succesive in coditiile prevazute la art.90 alin.(3) din H.G. nr.925/2006. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 1% din pretul contractului.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr.925/2006, cu modifiarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta: 1. Declaratie de eligibilitate privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006(prezentarea Formularului nr.1, de catre ofertant/ofertant asociat /tert sustinator, dupa caz);2. Cazierul judiciar si cazierul fiscal pentru operatorul economic, prezentate de fiecare asociat, daca este cazul;3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (prezentarea Formularului nr.2, de catre ofertant/ofertant asociat /tert sustinator, dupa caz);4. Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul consolidat de stat, avand scadenta in luna anterioara depunerii ofertelor;5. Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, avand scadenta in luna anterioara depunerii ofertelor;In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente;6. Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 (prezentarea Formularului nr.2A, de catre ofertant/ofertant asociat/, dupa caz);7. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (prezentarea Formularului nr.2B, de catre ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator, dupa caz;Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante implicate in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procesului de achizitie sunt: Marius Arthur URSU, Cernea Marian SIMION, Catalina DUTA, Camelia ZISU, Gabriel COSMEANU, Nicoleta CERCELARU, Elisaveta BANU, Nicolae IANCU, Monica CLEPSA, Adrian TICULA, Brindusa BIBIRI, Ioana GARZU.Nota: 1. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.2. Dovada indeplinirii obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor se va face la nivelul societatii/companiei. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de aprezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2013 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.3. Cu exceptia formularelor/declaratiilor care se vor depune in original scanat, se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? - scanate. Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.Nota: a.In cazul persoanelor fizice autorizate se vaprezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract.b.Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.c.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.d.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata;e.Se va permite depunerea documentului solicitat in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ? scanat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea informatiilor generale aferente ultimelor 3 ani (Formularul 3) ? in original.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, in conformitate cu Formularul nr. 15 din Sectiunea Formulare.Media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie cel putin egala cu suma de 164.000, 00 lei.Se vor prezenta bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), din care rezulta cifra de afaceri globalasau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societa?i specializate, ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte documente edificatoare, cu condi?ia ca acestea sa con?ina informa?iile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiara.Nota: Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani (Formularul 4).Cerinta 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a efectuat in ultimii 3 ani, in cadrul a unuia sau pana la doua contracte similare avand o valoare cumulata cel putin egala cu 82.000 lei, activitati de consultanta in vedereaelaborarii/revizuirii unor proceduri de lucru, implementarea de procese in vederea imbunatatirii comunicarii/fluxurilor informationale la nivel de institutie/companie/organizatie.In vederea indeplinirii cerintei, ofertantul va prezenta documente suport: certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiar sau orice alte documente care sa certifice indeplinirea obligatiilor contractuale semnate si stampilate din care sa reiasa: valoare contract, obiect, durata, beneficiar.Nota: In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea acestuia in integralitate, operatorul economic va prezenta paginile din contract care contin referintele privind: partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului precum si semnaturile/stampila partilor. Copiile respective se vor prezenta cu mentiunea ?conform cu originalul?.Operatorii economici nerezidenti vor prezenta copiile respective insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Pentru calculul pretului contractului exprimat in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii in care au fost incheiate contractele respective., Cerinta 2- Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, impreuna cu informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea fiecarei persoane propuse in cadrul echipei pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.-Documente suport si/sau probante din care sa rezulte faptul ca, din punctul de vedere al experientei si competentelor profesionale ale personalului de specialitate propus in cadrul echipei de proiect, se poate asigura indeplinirea la un nivel corespunzator a contractului care urmeaza sa fie atribuit, potrivit specificatiilor prevazute in caietul de sarcini.Nota: a. In sensul prevederilor de mai sus ofertantii vor prezenta documente suport corespunzatoare din care sa rezulte indeplinirea cerin?elor solicitate, cum ar fi diplome privind specializarea personalului (studiile, pregatirea profesionala).Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experien?a prezentata in CV;b. In cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului, pentru fiecare astfel de specialist se va prezenta dovada relatiei contractuale intre expert si ofertant si/sau se va completa de catre titular, se va semna si se va prezenta Declaratia de disponibilitate conform modelului prevazut la Formularul nr. 7;c. Fiecare expert propus trebuie sa detina bune cunostinte de limba engleza si cunostinte de operare pe calculator, dovedite prin precizareanivelulului acestora in cadrul CV-ului., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin de urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: Specialist IT platforma e-commerce (1 pers): - Studii superioare;
- Cunostinte privind analiza de business in contextul sistemelor informatice, respectiv identificarea necesitatilor de business ale unei entitati juridice in scopul de a determina solutia optima de dezvoltare, de a crea legatura de comunicare intre entitate, client, partile interesate si echipa de solutie (dovedite prin prezentarea unei diplome/certificari de tip Certified Business Analysis Professional - CBAP sau echivalent;
- Experienta profesionala generala de cel putin 5 ani;
- Implicarea pe parcursul profesional in cadrul a cel putin unui proiect de consultanta pentru elaborare/revizuire proceduri de lucru, implementare procese in vederea imbunatatii comunicarii/fluxurilor informationale la nivel de institutie., Jurist (1 pers) : - Studii superioare in domeniul Stiinte Juridice sau Stiinte Administrative;
- Competente privind efectuarea analizei preliminare, colectarea datelor necesare analizei diagnostic, dovedite prin prezentarea unei diploma/certificari in domeniul evaluarii de intreprinderi/organizatii;
- Experienta profesionala generala de minim 5 ani;
- Implicarea pe parcursul profesional in cadrul a cel putin unui proiect de consultanta pentru elaborare/revizuire proceduri de lucru, implementare procese in vederea imbunatatii comunicarii/fluxurilor informationale la nivel de institutie., Specialist administra?ie, analiza organiza?ionala, procese administrative, optimizari (1 pers): - Competente privind efectuarea analizei preliminare, colectarea datelor necesare analizei diagnostic, dovedite prin prezentarea unei diploma/certificari in domeniul evaluarii de intreprinderi/organizatii;
- Experienta profesionala generala de minim 5 ani;
- Implicarea pe parcursul profesional in cadrul a cel putin unui proiect de consultanta pentru elaborare/revizuire proceduri de lucru, implementare procese in vederea imbunatatii comunicarii/fluxurilor informationale la nivel de institutie., Specialist domeniu specialitate (geodezie, cartografie, cadastru, carte funciara): 1 persoana care sa detina autorizatie ANCPI categoria A, emisa in baza ?Regulamentului privind autorizarea sau recunoasterea autorizarii persoanelor fizice si juridice romane, ale unui alt stat membru al Uniunii Europene sau ale unui stat care apartine Spatiului Economic European in vederea realizarii si verificarii lucrarilor de specialitate in domeniul cadastrului, al geodeziei si al cartografiei pe teritoriul Romaniei?, aprobat prin Ordinul nr. 107/2010., Informatii privindsubcontractantiiLista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora (semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia). Se solicita datele de identificare ale subcontractatilor.Nota: Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor., Informatii privind sustinereaIn cazul in care cerintele de calificare referitoare la situatia economica si financiara si/sau capcacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza de catre operatorul economic prin invocarea sustinerii de catre o alta persona, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva, atunci acesta din urma are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate. Angajamentul de sustinere va trebui sa respecte conditiile specifice prevazute la art. 111 din H.G. nr. 925/2006.Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire. In acest sens, documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 precum si documentele pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate si vor trebui prezentate si de catre tertul sustinator., Informatii privind asociereaPrezentare Acord de asociere (Formular 15 din Capitolul Formulare) cu urmatoarele prevederi minime (original sau traducere autorizata, unde este cazul): - nominalizarea liderului asociatiei;
- comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
- platile se vor face catre liderul asociatiei;
- nominalizarea persoanei care semneaza in numele si din partea liderului, precum si imputernicirea de a semna contractul in numele asociatiei.Nota: 1) Autoritatea contractanta va solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.2) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea economico-financiara, tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Certificat ISO 9001, in copie conform cu originalul, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Documentul se va depune de catre fiecare asociat in parte, pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 11.06.2013 13:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer