Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII PENTRU REALIZAREA UNEI CERCETARI SOCIOLOGICE PRIVIND ORGANIZAREA SI FUNCTIONAREA ADMINISTRATIEI PUBLICE DIN ROMANIA


Detaliu pentru invitatia numarul 357514
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE IN CONSTRUCTII, URBANISM SI DEZVOLTARE TERITORIALA DURABILA URBAN-INCERC
Numar invitatie: 357514/14.02.2014
Denumire contract: SERVICII PENTRU REALIZAREA UNEI CERCETARI SOCIOLOGICE PRIVIND ORGANIZAREA SI FUNCTIONAREA ADMINISTRATIEI PUBLICE DIN ROMANIA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE IN CONSTRUCTII, URBANISM SI DEZVOLTARE TERITORIALA DURABILA URBAN-INCERCCod fiscal: RO 26752660, Adresa: soseaua Pantelimon, nr 266, sector 2, , Bucuresti, Telefon: +40 6272740, Fax: +40 2551852
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Soseaua Pantelimon, nr 266, sector 2, , Bucuresti, Romania, cod postal: 021652, telefon: +40 216272740, fax: +40 212551852, persoana de contact: INCD URBAN-INCERC
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Soseaua Pantelimon, nr 266, sector 2, , Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Cercetare-dezvoltare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII PENTRU REALIZAREA UNEI CERCETARI SOCIOLOGICE PRIVIND ORGANIZAREA SI FUNCTIONAREA ADMINISTRATIEI PUBLICE DIN ROMANIA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de prestari servicii pentru realizarea unei cercetari sociologice privind organizarea si functionarea administratiei publice din Romania
II.1.6) CPV: 79311100-8 - Servicii de elaborare de studii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 400, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
8000 lei ? Formular 6Constituirea garantiei de participare se face prin: ?virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societatebancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Cont deschis la BCR Sucursala Unirea, nr. RO87RNCB0082008314840001, Cod fiscal: RO26752660? Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, saub) neconditionat.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu cea a ofertei si anume 60 de zile de la data limita a depunerii ofertelor.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Garantia de participare poate fi constituita si in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR la data publicarii invitatiei de participare? Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantulpierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: -isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuzasa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.? Se returneaza de catre autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul/ofertantii ale carui/caror oferte au fost desemnate castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
5 % din valoarea contractului fara TVA; - Formular 7?Se constituie in termen maxim 7 zile de la data intrarii in vigoare a contractului.;? Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract? Se restituie in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular 1b) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 2c) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69¹ din OUG nr. 34/2006, cumodificarile si completarile ulterioare - Formularul nr. 3.Persoanele cu functii de decizie in vederea atribuirii contractului sunt: Meita Vasile-Director General;Petrisor Ionut Alexandru - Director Stiintific Urbanism si Dezvoltare Teritoriala;Roventa Dan Florin-Sef Compartiment Achizitii Publice, Administrativ si ITIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180, 181 precum si cea prevazuta la art. 69¹ din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.d) Certificat de participare cu oferta independenta potrivit Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/12.10.2010 - Formularul nr. 8.Autoritatea contractanta va exclude din procedura ofertantul care nu depune certificatul de participare la procedura cu oferta independenta sau nu il depune conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din OUG nr. 34/2006, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea. Certificat constatator in original, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul sau copie legalizata emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa reiasa ca informatiile cuprinse in acesta sunt reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor precum si faptul ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului contractului din prezenta procedura.Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte certificatul in original sau copie legalizata daca a prezentat respectivul certificat in copie lizibila conform cu originalul.In cazul depunerii unei oferte comune, in dosarul cu documentele de calificare se va depune asocierea in care se va specifica cine este liderul de asociere. Daca oferta comuna este declarata castigatoare, asocierea se va legaliza inainte de semnarea contractului.In cazul asocierii, toti operatorii economici vor prezenta documentele de calificare solicitate la pct. III.2.1a) si III.2.1b).Pentru documentele solicitate la sectiunea III.2.1.b) in cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus pentru partea din contract pe care o realizeaza.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea economica si financiara, capacitatea tehnica si profesionala se demnostreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor mebrilor grupului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa centralizatoare a situatiei economico - financiare a ofertantului ? in original.Pentru a evita riscul neindeplinirii obiectivelor contractului ce urmeaza a fi atribuit din cauza capacitatii financiare a ofertantilor se solicita ca cifra de afaceri medie anuala globala a ofertantului pe ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013), raporta?i la data limita de depunere a ofertelor sa fie cel pu?in egala cu valoarea estimata a achizi?iei, respectiv 400.000 lei, in conformitate cu art. 185 alin 1, lit. c) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul ofertelor individuale (depuse de un singur operator economic) se va lua in considerare media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 400.000 lei. Pentru calculul echivalentei leu/alta valuta se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR.In cazul ofertelor comune (depuse de o asociere), se va lua in calcul media cifrei de afaceri anuala globala cumulata a asocierii, pentru ultimii 3 ani mentionati.Pentru a nu restrictiona participarea la procedura de atribuire in cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr. 681/ 29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra minima de afaceri. In aceasta situatie, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta, Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: Cerinta minima: a) o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiarib) o declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si la resursele de studiu si cercetare;Aceste cerinte sunt necesare pentru protejarea autoritatii contractante si asigurarea acesteia privind atribuirea contractului unui operator economic care poate duce la indeplinire obligatiile contractuale.Capacitatea profesionala/PersonalExpert organizare evenimente sociologice/comunicarea) Calificari si abilitati: - absolvent al unui program de studii universitare, finalizat cu diploma de licenta emisa de o institutie de invatamant superior acreditata de institu?iile care au emis diplomele respective sau recunoscuta de Statul Roman;b) Experienta profesionala: - experienta de minim 3 ani vechime in domeniul organizarii de evenimente sociologice/comunicare, dovedita prin carte de munca sau alte documente relevante, in conformitate cu legislatia statului in care este rezident expertul;Expert prelucare baze de datea) Calificari si abilitati: - absolvent al unui program de studii universitare in domeniul stiintelor exacte (matematica/informatica/cibernetica/statistica/automatica/alt domeniu tehnic cu componenta relevanta de tehnologia informatiilor), finalizat cu diploma de licenta/master/doctorat, emisa de o institutie de invatamant superior acreditata de institu?iile care au emis diplomele respective sau recunoscuta de Statul Roman;b) Experienta profesionala: - experienta de minim 3 ani vechime in specialitatea studiilor solicitate, dovedita prin carte de munca sau alte documente relevante, in conformitate cu legisla?ia statului in care este rezident expertul;
- experienta in elaborarea si prelucrarea a cel putin unei baze de date complexa, care permite prelucrarea datelor si generarea automata de rapoarte specifice./Experienta in realizarea bazelor de date ca urmare a colectarii chestionarelor;Expert pentru realizare de chestionarea) Calificari si abilitati: - absolvent al unui program de studii universitare in domeniul sociologie, finalizat cu licenta/master/doctorat emisa de o institutie de invatamant superior acreditata de institu?iile care au emis diplomele respective sau recunoscuta de Statul Roman;b) Experienta profesionala: - experienta de minim 3 ani vechime in specialitatea studiilor solicitate, dovedita prin carte de munca sau alte documente relevante, in conformitate cu legislatia statului in care este rezident expertul.- experienta in realizarea de cercetari sociologice (participarea la cel putin o cercetare sociologica dovedita prin contracte sau documente de recep?ie a serviciilor sau recomandare din partea beneficiarului sau coordonatorului de cercetare sau alte documente relevante echivalente).Pentru programele de studii absolvite in cadrul unor institutii de invatamant din afara Romaniei se vor prezenta documente de echivalare/recunoastere a studiilor efectuate in strainatate, in confomitate cu prevederile legale in vigoare si cu procedurile Ministerului Educatiei Nationale, prin structura sa de specialitate - Centrul National de Recunoastere si Echivalare a Diplomelor.Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV.NOTA: Prin vechime intr-un domeniu se intelege inclusiv consultanta/activitate didactica sau de cercetare in domeniul respectiv.CV-urile vor fi datate si semnate de catre fiecare expert in parte. Pe langa CV-uri, operatorul economic clasat pe primul loc va prezenta diplome, certificate, atestate, referin?e, adeverinte, alte documente relevante (care vor contine pe fiecare pagina mentiunea , ,conform cu originalul?, semnatura si stampila operatorului economicPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.03.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.03.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 13.02.2014 09:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer