Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii pentru realizarea unui concept creativ privind identitatea vizuala a Bancii Nationale a Romaniei.


Detaliu pentru invitatia numarul 334563
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Banca Nationala a Romaniei
Numar invitatie: 334563/30.08.2012
Denumire contract: Servicii pentru realizarea unui concept creativ privind identitatea vizuala a Bancii Nationale a Romaniei.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialBanca Nationala a RomanieiCod fiscal: R 361684, Adresa: str. Lipscani, 25, Bucuresti, Telefon: 0311.32.32.22, Fax: 0213.11.01.62
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Lipscani, nr. 16, sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030051
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada Lipscani nr. 16, sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030051
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Politica monetara)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii pentru realizarea unui concept creativ privind identitatea vizuala a Bancii Nationale a Romaniei.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii pentru realizarea unui concept creativ privind identitatea vizuala a Bancii Nationale a Romaniei: Standardizarea logo-ului si a identitatii vizuale a Bancii Nationale a Romaniei si realizarea Manualului de identitate vizuala a institutiei. Conform mentiunilor din caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 79420000-4 - Servicii conexe managementului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 185, 484 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 3.709, 68 leiValabilitate: 100 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia este irevocabila.? Garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau cont bancar RO64NBORROBP000000XXXXXX, deschis la BNR Centrala (in toate cazurile se aplica prevederile art. 85, 86, 87 din HG. 925/2006).Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art. 2781 lit. c din OUG 34/2006.In cazul ofertantilor din categoria IMM care fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in L 346/2004, cu completarile si modificarile ulterioare, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantum.Suma care poate fi retinuta in conditiile prevazute la art.278 (1) / OUG.34/2006 este de 1.854, 84 lei
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie a contractului ? 10 % din valoarea contractului.Garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, care se prezinta in original si va fi valabila pe toata durata contractului. Executantul se obliga sa constituie garantia de buna executie a contractului in termen de 5 (cinci) zile lucratoare de la data semnarii contractului. Garantia trebuie sa fie irevocabila.B.N.R are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie a contractului, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care prestatorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie B.N.R va notifica prestatorul asupra pretentiei sale, precizand obligatiile care nu au fost respectate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, completata in conformitate cu Formular A - Sectiunea FORMULARE;Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Certificat de atestare fiscala(datorii la bugetul general consolidat)Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetele locale) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 Autoritatea contractanta va exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica ofertantul care se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006.Se vacompleta Formular B ? Sectiunea FORMULARECertificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a ultimei luni anterioare depunerii ofertei;Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a ultimei luni anterioare depunerii ofertei;Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii si nu se incadreaza in prevederile paragrafului precedent, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Certificate de atestare fiscala vor fi depuse in original , copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificat de participare la licitatii Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.1 din Ordinul ANRMAP nr.314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatuluide participare la licitatii cu oferta independenta completata in conformitate cu Formular C - Sectiunea FORMULAREDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691din O.U.G. 34/2006 Seva completa Formular D ? Sectiunea FORMULAREPersoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Consiliul de administratie al BNR care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica a fost numit prin Hotararea nr. 35 din 8 oct. 2009 a Parlamentului Romaniei: Guvernator - Academician Mugur IsarescuPrim-viceguvernator - Prof. univ. dr. Florin Georgescu *Viceguvernator - Bogdan OlteanuViceguvernator - Dr. Cristian PopaMembru - Prof. univ. dr. Marin DinuMembru - Prof. univ. dr. Nicolae DanilaMembru - Prof. univ. dr. Virgiliu StoenescuMembru - Conf. univ. dr. Agnes NagyMembru - Dr. Napoleon Pop* Prin Hotararea Parlamentului Romaniei nr. 15/2012 pentru acordarea increderii Guvernului, prim-viceguvernatorul BNR, dl. Florin Georgescu, a fost suspendat din functia de vicepresedinte al Consiliului de administratie si de prim-viceguvernator al BNR, incepand cu data depunerii juramantului si pana la incetarea mandatului de viceprim-ministru si de ministru al finantelor publice.Iulia Stanciu ? director, Directia ContabilitateDaniela Costina Ilie ? director adjunct, Directia ContabilitateNicolae Paunescu - director adjunct, Directia JuridicaVasile Ifrim - director, Directia AchizitiiNiculae Dumitrache - director adjunct, Directia AchizitiiMirela Roman ? director, Directia ComunicareMircea Muresan- director adjunct, Directia ComunicareMembrii Comisiei de evaluare: Presedinte: Dan Durleci - Sef Serviciu, Directia AchizitiiMembri: Florentina Ban - Expert, Directia AchizitiiPetre Tudor - expert, Directia AchizitiiMirela Roman -director, Directia ComunicareAurora Petrean - sef serviciu, Directia ComunicareInlocuitori: Eugen Teodorescu - expert. Directia AchizitiiCristian Camaras - consilier juridic principal, Directia AchizitiiValentin Urlan -expert, Directia AchizitiiMihaiela Stoenescu - referent de specialitate, Directia ComunicareMihaela Stoica- expert, Directia ComunicareIncadrarea in situatiaprevazutala art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Persoane juridice/fiziceromaneCertificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului Cerinta obligatorieCertificat constatator emis de ONRC eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;Acest document va fi prezentat in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentul mentionat va fi solicitat, in etapa evaluarii, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de comunicarea privind rezultatul procedurii de atribuire, in original/copie legalizata.Persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata, in limba romanaAtentie: - doc. prezentate, a caror valabilitate este expirata la data depunerii ofertei, sunt considerate lipsa;
- in cazul ofertantilor de alta nationalitate decat cea romana, doc vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana;
- docu emise de autoritatile competente vor fi valabile la data depunerii ofertelor;
- doc pt care nu este prevazuta o per de valab stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 60 de zile calculate pana la data depunerii ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de 370.968 lei-Prezentarea Informatiilor generale aferente ultimilor 3 ani ? Formular J- prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani vizate si inregistrate de organele competente.Nota: Valoril vor fi exprimate in LEI, folosind pentru conversie ratele medii anuale de schimb LEI/EURO comunicate de Banca Central Europeana (www.ecb.int) pentru anii respectivi: 2009 - 4, 2399 lei2010 - 4, 2122 lei2011 ? 4, 3282 leiPentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1.Lista principalelor prestatii/beneficiari din ultimii trei ani in oferirea de serviciisimilare pentru organizatii mari. Se va prezenta lista principalelor servicii similare (proiecte relevante), avand ca obiect realizareade identitati vizuale corporate si manuale de identitate pentru organizatii mari) prestate in ultimii 3 ani , indiferent daca beneficiarii sunt autoritati contractante sau clienti privati din care sa rezulte ca ofertantul a prestat un contract de servicii in valoare de minimum 90.000 lei sau maximum trei contracte anterioare a caror suma cumulata sa fie de minim 185.000 lei. Pentru echivalenta se va utiliza cursul de schimb mediu anual comunicat de BNR (http: //www.bnr.ro/Cursul-de-schimb-3544.aspx) Aceasta lista va fi insotita de certificari de buna executie. Se va completa Formular E ? sectiunea FORMULARE, Cerinta 2.Doc privind experienta similara Portofoliu de servicii similare (realizarea de manuale de identitate corporate, nu de produs) si de complexitate similara (din punct de vedere al structurii / capitolelor din manualul de identitate BNR). Proiectele prezentate trebuie sa fie relevante din punct de vedere al elementelor fundamentale ale unei identitati vizuale (logo, paleta de culori, caligrafie, stil vizual, ghid de pozitionare / ierarhizare a informatiei, stilul fotografiei, inclusiv standardele de utilizare ale acestora), al calitatii tehnice a designului (coerenta declinarilor stilului vizual al unei identitati vizuale in aplicatiile acesteia) si al nivelului de comple xitate (numarul de categorii de aplicatii ale unei identitati vizuale tratate de manualul de identitate).Portofoliu de servicii similare celor descrise in caietul de sarcini.Lista cuprinzand serv (proiectele-manuale de identitate) similare, prezentate in portofoliu;, Se va completa Form F - Sectiunea FORMULARE Scrisori de recomandare (in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) emise de beneficiarii mentionati in Form E - Sectiunea FORMULARE.Proiectele prezentate in portofoliu vor fi insotite de manualele de identitate realizate., Cerinta 3.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului tehnic de specialitate, responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii (proiectul de standardizare a identitatii vizuale a BNR si realizare a manualului de identitate).Se va asigura si nominaliza o echipa de proiect care trebuie sa fie formata din minim 4 membri cheie, cu experientaexperienta dovedita in urmatoarele arii de expertiza: - project management;
- directie creativa;
- directie artistica ? design;
- copywriting;Declaratie pe proprie raspundere privind participarea personalului responsabil in cel putin un proiect similar, Se va prezenta pentru fiecare specialist ce face parte din echipa de proiect o declaratie pe propria raspundere ce va cuprinde urmatoarele informatii: - numele beneficiarului contractului;
-obiectul contractului si tipul serviciilor/activitatilor prestate;
-perioada in care s-a realizat contractul;
-valoarea contractului;
-modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului.Completarea si prezentarea Formularului I- Lista cu personalul propus pentru indeplinirea contractului ? in original semnat si stampilat.Pentru personalul propus se vor prezenta urmatoarele: - Curriculum vitae pentru fiecare persoana nominalizata, in original, cu semnatura persoanei nominalizate.- Copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, Cerinta 4.Informatii privind subcontractantiiDaca este cazul se va completa Formularul G, cu subcontractantii si specializarea acestora. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, se solicita datele de identificare a subcontractantilor si partile din contract care se vor indeplini de catre subcontractanti. Contractantul va prezenta, la incheierea contractului de achizitie publica contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul prealabil, scris al autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale. Se va prezenta certificatulISO 9001, care atesta respectarea standardelor de calitate, pentru servicii conforme cu serviciile care fac obiectul achizitiei, societatii care depune oferta sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; Certificatul trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelor si se va prezenta in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- nu vor fi luate in considerare firmele in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
40
Descriere: Pi = pretul ofertei Punctajul financiar se va acorda dupa cum urmeaza: - pentru oferta avand pretul cel mai scazut (Pmin) se acorda punctajul maxim, respectiv 40 de puncte; - pentru celelalte oferte, avand preturile Pi, punctajul se acorda conform formulei: Pmin/ Pi x 40
Elemente de natura tehnica sau alte avantaje rezultate din oferta tehnica, care contribuie la imbunatatirea realizarii manualului de identitate*
60
Descriere: Aduce cel putin 6 avantaje calitative fata de cerintele din caietul de sarcini-60;Aduce 5 avantaje calitative fata de cerintele din caietul de sarcini-50;Aduce 4 avantaje calitative fata de cerintele din caietul de sarcini-40;Aduce 3 avantaje calitative fata de cerintele din caietul de sarcini-30;Aduce 2 avantaje calitative fata de cerintele din caietul de sarcini-20;Aduce 1 avantaj calitativ fata de cerintele din caietul de sarcini-10;Nu aduce niciun avantaj suplimentar fata de cerintele standard din caietul de sarcini- 0.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.08.2012 12:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer