Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii pentru realizarea unui film documentar de prezentare al siturilor Ramsar si a unui album foto de arta tematic pentru promovarea acestora cu ocazia COP11 Ramsar


Detaliu pentru invitatia numarul 322866
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Ministerul Mediului si Padurilor
Numar invitatie: 322866/27.03.2012
Denumire contract: Servicii pentru realizarea unui film documentar de prezentare al siturilor Ramsar si a unui album foto de arta tematic pentru promovarea acestora cu ocazia COP11 Ramsar
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Mediului si PadurilorCod fiscal: 16335444, Adresa: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 316.37.04, Fax: 316.37.04
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 040129, telefon: +40 213163704, fax: +40 213163704, persoana de contact: Florica Baitan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti, Sala de consiliu etaj 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii pentru realizarea unui film documentar de prezentare al siturilor Ramsar si a unui album foto de arta tematic pentru promovarea acestora cu ocazia COP11 Ramsar
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia publica de servicii pentru realizarea unui film documentar de prezentare al siturilor Ramsar si a unui album foto de arta tematic pentru promovarea acestora cu ocazia COP11 Ramsar
II.1.6) CPV: 92111250-9 - Productie de filme de informare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 241, 935.48 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de paticipare este de 4.838, 70 lei(2%din valoareafara TVA a contractului).Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare-60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare1)Scrisoare de garantie bancara conforma cu Formularul nr.17, atasata in original la coletul cu documentele de calificare si selectie.2)Garantia de participare se poate plati si in numerar la sediul institutiei.3)Ordin de plata confirmat de banca emitenta pana la data deschiderii ofertei.4)Plata se face in contul de Trezorerie al Municipiului Bucuresti RO 56 TREZ 700 5005 XXX 000 223, CUI 16335444.5)Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prezentat in original incuantumulsi pentru perioadaprevazuta mai sus.Ofertantii tip IMM care doresc sa depuna doar 50% din garantie vor anexa scrisorii de garantie de participare in conformitate cu legislatia in vigoare Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, documente prin care dovedesc ca sunt IMM.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractuluiin cuantum de 10 % din valoarea contractului, fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: in conformitate cu prevederile art. 90 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantii tip IMMcare doresc sa depuna doar 50% din garantie vor anexa, in conformitate cu legislatia in vigoare (Legea nr. 346/2004) cu modificarile si completarile ulterioare, documente prin care dovedesc ca sunt IMM.In cazul unei asocieri, garantia de participareva fi constituita de Liderul Asociatiei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Formularul nr. 1. Pentru confirmare, se vor prezenta: (CAZIER JUDICIAR SI CAZIER FISCAL). Nu se va prezenta de catre subcontractant/subcontractanti in cazul unei oferte individuale cu subcontractare si a unei oferte comune cu subcontractare. b) Declaratie peproprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Formularul nr.2. Nu se va prezenta de catre subcontractant/subcontractanti in cazul unei oferte individuale cu subcontractare si a unei oferte comune cu subcontractare. Pentru confirmare, se vor prezenta: Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) si Certificat privind plata impozitelor locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. Ofertantul va depune documentele in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.c) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 cumodificarile si completarile ulterioare-Formularul nr. 3. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt: LASZLO; BORBÉLY-Ministru, Cristian Apostol - Secretar de Stat, Elena PETRASCU-Secretar General, Daniel Serbanescu - Secretar General Adjunct, Lo;rant PARA-Secretar General Adjunct, Mihaela BATRINCA- Director General, Loredana HRISTODORESCU-Director General, Speranta MUNTEANU-Director General, Georgeta Terciu - director, Franciska Zsigmond - director. d) Declaratie privind calitatea de participant la procedura conf.prev. art. 41 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Formularul nr. 4. Nu se va prezenta de catre sustinator in cazul unei oferte individuale cu sustinere si a unei oferte comune cu sustinere si de catre subcontractant/subcontractanti in cazul unei oferte individuale cu subcontractare si a unei oferte comune cu subcontractare. e)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-Formularul nr. 5. Nu se va prezenta de catre sustinator in cazul unei oferte individuale cu sustinere si a unei oferte comune cu sustinere si de catre subcontractant/subcontractanti in cazul unei oferte individuale cu subcontractare si a unei oferte comune cu subcontractare. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana. Documente edificatoare privind obiectul de activitate al operatorului economic (conform prevederilor art. 183 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare). Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: se vor prezenta Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Din codul CAEN trebuie sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic trebuie sa aiba corespondent cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Ofertantul vadepune documentele in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care Certificatul Constatator va fi depus in copie, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea acestuia in original sau in copie legalizata, pentru conformitate. Nu se va prezenta de catre sustinator in cazul unei oferte individuale cu sustinere si a unei oferte comune cu sustinere si de catre subcontractant/subcontractanti in cazul unei oferte individuale cu subcontractare si a unei oferte comune cu subcontractare.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a)Bilanturi contabile pentru anii: 2008, 2009 si 2010, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul (individual sau asociere, caz in care fiecare asociat vaprezenta aceste documente), vizate si inregistrate de organele competente.Nu se va prezenta de catre sustinator in cazul unei oferte individuale cu sustinere si a unei oferte comune cu sustinere si de catre subcontractant/subcontractanti in cazul unei oferte individuale cu subcontractare si a uneioferte comune cu subcontractare.Persoanele fizice/juridice straine vor transmite documentele mentionate in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana, b)Fisa de Informatii generale. Media cifrei de afaceri pentru ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 480.000 lei. Convertirea in lei/euro se va realiza la cursul mediu stabilit de B.N.R. pentru anul respectiv: Anul 2008 1 ? = 3, 6827 lei, Anul 2009 1 ? = 4, 2373 lei, Anul 2010 1 ? = 4, 2099 lei. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoriaintreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra minima de afaceri. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM. In cazul ofertantilor(persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani si Declaratie privind personalul tehnic de specialitate de care se dispune pentru indeplinirea contractului de servicii.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decatcea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de otraducere legalizata a acestora in limba romana., 2.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal de specialitate, a carui implicare este justificata in derularea contractului ce urmeaza a fi atribuit.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune depersoane calificate, cu studii superioare acreditate in specialitatea la care participa in acest proiect.De asemenea, ofertantul trebuie sa prezinte informatii cu privire la expertii principali care urmeaza sa realizeze acest contract: director de imagine, regizor, editor de imagine, fotograf album, consultant stiintific., 3.Declaratia de disponibilitate a ofertantului cu privire la prestareacontractului., 4.Se va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestatre, beneficiari, indiferent daca acestiadin urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., 5.Informatii privind sustinatorul(daca este cazul).In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana (daca este cazul)., 6.Declaratie privind subcontractantii (daca este cazul).In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana (daca este cazul)., 7.Informatii privind asocierea.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana (daca este cazul)., 8.Declaratie referitoare la echipamente tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii., 9. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are experienta in productie de filme.Ofertantul va prezenta recomandari, din partea beneficiarilor/clientilor., 10.Prezentarea demostre pentru albumul foto Se va demonnstra ca detine certificare ISO 9001 sau echivalent . Ofertantul va depune documentele in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.Nu se va prezenta de catre sustinator in cazul unei oferte individuale cu sustinere si a unei oferte comune cu sustinere si de catresubcontractant/subcontractanti in cazul unei oferte individuale cu subcontractare si a unei oferte comune cu subcontractare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.03.2012 09:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer