Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII PENTRU SILVICULTURA


Detaliu pentru invitatia numarul 321694
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Regia Publica Locala a Padurilor Sacele RA.
Numar invitatie: 321694/12.03.2012
Denumire contract: SERVICII PENTRU SILVICULTURA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Publica Locala a Padurilor Sacele RA.Cod fiscal: RO 18856511, Adresa: Sacele strada Canalului nr.16, Sacele, Telefon: 0268/274056, Fax: 0268/274059
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Canalului nr. 16, mun. Sacele jud. Brasov, Sacele, Romania, cod postal: 505600, telefon: +40 268274056, fax: +40 268274059
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Canalului nr. 16, mun. Sacele jud. Brasov, Sacele, Romania, cod postal: 505600, telefon: +40 268274056, fax: +40 268274059
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SILVICULTURA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII PENTRU SILVICULTURA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestatorul va executa urmatoarele lucrari silvice: punerea in valoare a arborilor, lucrari de ingrijire in arborete tinere, impaduriri, lucrari in pepiniere, lucrari de protectia padurii, colectare masa lemnoasa provenita din taieri ilegale de arbori.
II.1.6) CPV: 77200000-2 - Servicii pentru silvicultura (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 534, 306.05 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Garantia de participare are valoarea de 10000 lei, si se va constitui conform HG nr. 925/2006 art.86 alin 1). In cazul constituirii garantiei prin virament bancar, aceasta se va vira in contul ROBRDE080SV37189640800 deschis la BRD Sacele jud. Brasov, considerandu-se constituita doar in momentul confirmarii existentei sumei respective in contul RPLP SACELE RA.- Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 zile).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta obligatorie, atat pentru ofertant cat si pentru tertul sustinator, daca este cazul: - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. nr. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular A);
- Cazier judiciar pentru administratori/actionari;
- Cazier fiscal pentru firma.Cerinta obligatorie, atat pentru ofertant cat si pentru tertul sustinator daca este cazul: - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. nr. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Formular B).- Certificat de atestare fiscala (original sau copie legalizata) privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre: - 1. bugetele componente ale bugetului general consolidat ? cerinta generala pentru toti ofertantii;
- 2. bugetul local al mun. SACELE jud. BRASOV ? cerinta numai pentru ofertantii cu sediul social sau cu puncte de lucru in mun. SACELE- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. nr. 691(evitarea conflictului de interese din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-- Nota 1: Se vor prezenta certificate de atestare fiscala pentru toate punctele de lucru ale ofertantilor si terilor sustinatori.- Nota 2: Din cerificatele de atestare fiscala prezentate, trebuie sa reiasa ca ofertantul/candidatul/tertul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.- Nota 3: Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni vor fi prezentate in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? - Cerinta obligatorie: Certificat constatator conform Legii nr. 26/1990, emis de catre Oficiul Registrului Comertului, nu mai vechi de 60 zile.- Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis in temeiul Legeii nr. 359/2004, de catre Oficiul Registrului Comertului, care atesta ca ofertantul a depus declaratia pe propria raspundere conform careia firma indeplineste conditiile de functionare, specifice pentru fiecare autoritate publica, pentru activitatea care face obiectul contractului de achizitie publica.- Cerinta obligatorie: CERTIFICAT DE ATESTARE emis in baza ord. nr. 718/2010 al ministrului Mediului si Padurilor, pentru grupele de activitati prevazute la art. nr. 7 lit. c) si/sau d) (proiectare si imbunatatiri funciare in domeniul silvic).- Cerinta obligatorie: Certificat de atestare pentru exploatari forestiere, eliberat conform HG nr. 85/2004.Nota 1: Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni vor fi prezentate in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Capacitatea economica si financiara
Descriere: I. RISC PROFESIONAL, II. Bonitate/acces la resurse1. Cifra de afaceri
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara, Utilaje (Dotari), Personal CERTIFICARE ISO 14001 (mediu), CERTIFICARE ISO 9001 (calitate)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este prezentata integral in format electronic atasata invitatiei de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.03.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.03.2012 12:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer