Achizitie publica - Servicii pentru silvicultura
Detaliu pentru invitatia numarul 342834
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342834/18.02.2013
Denumire contract: Servicii pentru silvicultura
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOcolul Silvic Sebes R.A.Cod fiscal: RO 16041457, Adresa: str. Mircea cel Mare nr. 109, Sebes, Telefon: +40 0258735725, Fax: +40 0258735725
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Mircea cel Mare (Gaterului) nr. 109, Sebes, Romania, cod postal: 515800, telefon: +40 0258735725, fax: +40 0258735725, persoana de contact: Oprita Ioan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Mircea cel Mare (Gaterului) nr. 109, Sebes, jud.Alba, Romania, cod postal: 515800
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura si alte activitati forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii pentru silvicultura
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii pentru silvicultura
II.1.6) CPV: 77200000-2 - Servicii pentru silvicultura (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 89, 258 USD
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
893 RON, Perioada de valabilitate a garantiei este cel putin egala cu perioada de valabilitatea ofertei; se permite si posibilitetea depunerii la casierie a unei sume in numerar. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
In cuantum de 5% din valoarea contractului, se va constitui treptat, raportat la valoarea fiecarei facturi emise de prestator, modalitatile de constituire sunt in conformitate cu art.90 alin.(1)-(3) sau, in functie de valoare, cu art.90 alin.(1) si (2) din H.G.nr.925/2006. Se va tine seama si de prevederile H.G.nr.1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Documente care, potrivit art.182 din OUG 34/2006, demonstreaza faptul ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 si 181 din acelasi act normativ. - Certificat constatator emis de ONRC, pentru candidatii inregistrati in Romania sau documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Satisfacerea necesitatilor privind transportul, cazarea si asigurarea cu hrana, apa si medicamente a unui numar de cel putin 30 muncitori in conditii de izloare fata de zone locuite, - Efectivele medii anualeale personalului angajat in ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.03.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.12.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.02.2013 09:58