Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII PENTRU SILVICULTURA


Detaliu pentru invitatia numarul 343078
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: OCOLUL SILVIC SAPCEA CUGIR R.A.
Numar invitatie: 343078/25.02.2013
Denumire contract: SERVICII PENTRU SILVICULTURA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOCOLUL SILVIC SAPCEA CUGIR R.A.Cod fiscal: 16181981, Adresa: Str. Serelor, Nr. 6, Loc. CUGIR, Jud. ALBA, Cugir, Telefon: 0258770128, Fax: 0258770128
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Serelor, Nr. 6, Loc. CUGIR, Jud. ALBA, Cugir, Romania, cod postal: 515600, telefon: +40 258770128, fax: +40 258770128, persoana de contact: DANA SUZANA BOCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Serelor, Nr. 6, Loc. CUGIR, Jud. ALBA, Cugir, Romania, cod postal: 515600
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SILVICULTURA SI EXPLOATARI FORESTIERE)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII PENTRU SILVICULTURA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII PENTRU SILVICULTURA: PEPINIERE, SOLARII, CULTURA SI REFACERE, TAIERI DE INGRIJIRE, LUCRARI DE PROTECTIE A PADURILOR SI LUCRARI DE PUNERE IN VALOARE A MASEI LEMNOASE
II.1.6) CPV: 77200000-2 - Servicii pentru silvicultura (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 245, 577 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
CUANTUMUL GARANTIEI DE PARTICIPARE ESTE DE :2456 LEI (IN CONFORMITATE CU H.925/2006, ART.85.ACEASTA SE DEPUNE IN NUMERAR LA CASIERIA OCOLULUI SAU PRIN VIRAMENT BANCAR IN CONTUL RO68RNCB0009021517850001 DESCHIS LA BCR CUGIR, SI CONFORM H925/2006 ART.86, ALIN.6, DOVADA CONSTITUIRII GARANTIEI DE PARTICIPARE TREBUIE PREZENTATA CEL MAI TARZIU LA DATA SI LA ORA STABILITE PENTRU DESCHIDEREA OFERTELOR.OFERTANTII CE SE INCADREAZA IN CATEGORIA IMM CONF. LEGII 349/2004 AU DREPTUL DE A CONSTITUI GAR. PARTICIP IN CUANTUM REDUS CU 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. Art. 180- Declaratie privind eligibilitateaCerinta obligatorie: Prezentare anexa nr 10Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentruatribuirea contractului de achizitie publica.II. Art. 181- Documentre care demonstreaza neincadrarea in art.1811) Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea aresediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata, valabil ladata deschiderii ofertelor;2) Certificat de atestare fiscala eliberat de de organul de administrare fiscala al unitatii administrative teritoriale de pe raza careia societateaare sediul social care sa ateste ca societatea ofertanta nu are dedite la bugetul general consolidate, in original sau copie legalizata, valabil ladata deschiderii ofertlor.Pentru persoanele juridice straineOperatorul economic va prezenta documente edificatoare(certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente)prin care sadovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducerelegalizata.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractuli de achizitie publica. 1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sauxerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate alsocietatii.2. Certificatul de inregistrare (CUI/CF) eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata, pentruconformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.Pentru persoane juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare princare sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Declaratia privind cifra de afaceri-conform Art.185, alin.1, lit.c, O34/2006Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si alcadrelor de conducere;
- Declaratie pe propria raspundere, referitor la respectarea cerintelor dinCaietul de sarcini.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.03.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.02.2013 11:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer