Achizitie publica - Servicii pentru silvicultura
Detaliu pentru invitatia numarul 343658
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343658/11.03.2013
Denumire contract: Servicii pentru silvicultura
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Publica Locala a Padurilor Sacele RA.Cod fiscal: RO 18856511, Adresa: Str. Piata Libertatii, nr. 17, Localitatea Sacele, Sacele, Telefon: +40 268274056, Fax: +40 268274059
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Piata Libertatii, nr. 17, Localitatea Sacele, Sacele, Romania, cod postal: 505600, telefon: +40 268274056, fax: +40 268274059, persoana de contact: str. Fagului nr. 46, mun. Sacele jud. Brasov
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Fagului nr. 46, mun. Sacele, jud. Brasov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (0210 - silvicultura si alte activitati forestiere))
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii pentru silvicultura
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestatorul va executa lucrari silvice: Punere in valoare a arborilor, lucrari de ingrijire in arborete tinere, impaduriri, lucrari in pepiniere, lucrari de protectia padurii.
II.1.6) CPV: 77200000-2 - Servicii pentru silvicultura (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 529, 297.74 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Garantia de participare are valoarea de 10.000 lei, si se va constitui conform HG nr. 925/2006 art. 86 alin1). In cazul constituirii garantiei prin virament bancar, garantia se va vira in contul RO53 BRDE 080 SV371 896 40800, deschis la BRD ? Sacele.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 zile).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta obligatorie, atat pentru ofertant cat si pentru tertul sustinator, daca este cazul: - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. nr. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular A);
- Cazier judiciar pentru administratori/actionari;
- Cazier fiscal pentru firma.Cerinta obligatorie, atat pentru ofertant cat si pentru tertul sustinator daca este cazul: - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. nr. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Formular B).- Certificat de atestare fiscala (original sau copie legalizata) privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre: - 1. bugetele componente ale bugetului general consolidat ? cerinta generala pentru toti ofertantii;
- 2. bugetul local al mun. SACELE jud. BRASOV ? cerinta numai pentru ofertantii cu sediul social sau cu puncte de lucru in mun. SACELE- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. nr. 691(evitarea conflictului de interese din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-- Nota 1: Se vor prezenta certificate de atestare fiscala pentru toate punctele de lucru ale ofertantilor si terilor sustinatori.- Nota 2: Din cerificatele de atestare fiscala prezentate, trebuie sa reiasa ca ofertantul/candidatul/tertul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.- Nota 3: Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni vor fi prezentate in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? - Certificat constatator conform Legii nr. 26/1990, - Certificat constatator emis in temeiul Legeii nr. 359/2004, de catre Oficiul Registrului Comertului, care atesta ca ofertantul a depus declaratia pe propria raspundere conform careia firma indeplineste conditiile de functionare, specifice pentru fiecare autoritate publica, pentru activitatea care face obiectul contractului de achizitie publica.- CERTIFICAT DE ATESTARE emis in baza ord. nr. 718/2010 al ministrului Mediului si Padurilor, pentru grupele de activitati prevazute la art. nr. 7 lit. c) si/sau d) (proiectare si imbunatatiri funciare in domeniul silvic).Nota 1: Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni vor fi prezentate in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globalaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Resurse umane: Coordonatorul tehnic al activitatilor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie publica si ulterior a contractului de prestari servicii pentru silvicultura, sa fie absolvent de studii superioare de silvicultura (inginer silvic)., - Spatii de cazare mobile de tip Vagoane dormitor sau rulote, cu un numar minim de 15 paturi pentru cazare., Experienta similara. Suma valorilor contractelor de servicii similare (servicii pentru silvicultura), executate in ultimii 3 ani (2010-2012), sa fie de minim 500.000 lei (Formular). Certificare ISO 9001, Certificare ISO 14001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.03.2013 10:27