Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii pentru sisteme si asistenta


Detaliu pentru invitatia numarul 351921
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul de Boli Infectioase si Tropicale "Dr. Victor Babes"
Numar invitatie: 351921/02.08.2013
Denumire contract: Servicii pentru sisteme si asistenta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul de Boli Infectioase si Tropicale "Dr. Victor Babes"Cod fiscal: 4266049, Adresa: Sos. Mihai Bravu Nr.281-283, Bucuresti, Telefon: +40 3172727, Fax: +40 3172721
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Mihai Bravu Nr.281-283, Bucuresti, Romania, cod postal: 030303, telefon: +40 3172727, fax: +40 3172721, persoana de contact: Mihai Stanciu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sos. Mihai Bravu Nr.281-283, Bucuresti, Romania, cod postal: 030303, telefon: +40 3172727, fax: +40 3172721, persoana de contact: Mihai Stanciu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii pentru sisteme si asistenta
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii pentru sisteme si asistenta.Valoarea aferenta prezentei proceduri, valoarea la care se vor raporta ofertele, este de 80000 lei.Valoarea maxima estimata, ce cuprinde si suplimentarea de 4 luni, este de 160000 leiOptiuni: Conform HG 925/2006 art.6 alin 3
II.1.6) CPV: 72250000-2 - Servicii pentru sisteme si asistenta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 000 - 160, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1600 lei(cont RO30TREZ7035006XXX011125 - Trezoreria sector 3)(se accepta si in euro calculata la cursul BNR din data anterioara cu 5 zile termenului limita de depunere a ofertelor.)-mod constituire conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.Perioada de valabilitate - 90 zile de la data limita a depunerii ofertei. In situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, contestatarului i se va retine suma prevazuta la art..2781 alin.1 din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVA a contractului; se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratii privind eligibilitatea-formularu A- Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta- formularul A1- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69?1?? din OUG 34/2006(persoane ce detin functii de decizie: Emanoil Ceausu, Simin Aysel Florescu, Carmen Furdu, Catalin Vlaicu, Mihai Stanciu, Cristian Pitea, Rodica Hirsan, Lavinia Tanase)- formularu A2- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006- formularul B2- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) - original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) - original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. -Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. ? copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale (Formularul B3 din Sectiunea III), din care sa reiasa cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani. Media cifrei de afaceri globala care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani respectiv 2010, 2011, 2012 trebuie sa fie cel putin egala cu 160000 lei.Cursul leu/valuta se va calcula prin raportare la BNR pentru fiecare an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: In cazul existentei subcontractantilor-prezentarea urmatoarelor formulare: 1.Acord de subcontractare 2.Partea sau partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, Prezentare copii a maxim 3 contracte similare cu obiectul prezentei proceduri ale caror valori cumulate sa fie de minim 80000 lei, insotite de certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte prestarea de servicii.Cursul leu/valuta se va calcula prin raportare la BNR., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de o echipa de proiect ai carei membrii trebuie sa indeplineasca cerintele solicitate pentru urmatoarele roluri: Manager de proiect Calificari si abilitati Absolvent al unei institutii de invatamant superior. Absolvent al unui curs de project management autorizat CNFPA sau echivalent Experienta profesionala Experienta dovedita de minim 3 ani in dezvoltarea si/sau implementarea proiectelor IT&C. Echipa instruire utilizatori - Formatori ? minim 3 persoane Calificari si abilitati Absolvent al unei institutii de invatamant superior. Certificat de absolvire pentru ocupatia Formator cu autorizare CNFPA sau echivalent (sunt necesare competentele specifice ocupatiei conform Standardului Ocupational) Experienta profesionala Experienta in calitatea de instructor/formator pentru cel putin un proiect . Echipa implementare si suport ? minim 3 persoane Calificari si abilitati Absolvent al unei institutii de invatamant superior.Experienta profesionala Experienta in calitatea de responsabil implementare pentru cel putin un proiect.Pentru informatii suplimentare privind produsul si serviciile ofertate, autoritatea contractanta va putea solicita informatii sau vizitarea altor clienti beneficiari ai produsului si serviciilor ofertate. Prezentarea unor documente emise de organisme acreditate care sa certifice ca furnizorul a implementat un sistem de management al securitatii informatiilor, in domeniul ce face obiectul contractului, in conformitate cu standardul ISO 27001 sau echivalent, Certificat de atestare pentru managementul calitatii (ISO 9001:2001/2008 sau echivalent) corespunzator cu obiectul contractului ? copie legalizata sau conform cu original, Certificat de atestare pentru managementul mediului (ISO 14001 sau echivalent) corespunzator cu obiectul contractului ? copie legalizata sau conform cu originalPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Componenta financiara
Durata de implementare
25
Descriere: Durata de implementare
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.08.2013 10:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer