Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII PENTRU VIDANJAREA FOSELOR SEPTICE din statiile electrice de transformare Smardan si Barbosi


Detaliu pentru invitatia numarul 319897
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Numar invitatie: 319897/03.02.2012
Denumire contract: SERVICII PENTRU VIDANJAREA FOSELOR SEPTICE din statiile electrice de transformare Smardan si Barbosi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021 3035617, Fax: 021 3035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Alexandru Lapusneanu, nr. 195A, bl LAV1, parter, Constanta, Romania, cod postal: 900472, telefon: +40 241607579, fax: +40 241607552, persoana de contact: Serviciul Comercial
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Alexandru Lapusneanu, nr. 195A, bl LAV1, parter, Constanta, Romania, cod postal: 900472
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII PENTRU VIDANJAREA FOSELOR SEPTICE din statiile electrice de transformare Smardan si Barbosi
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciile de vidanjare fose septice sunt necesare eliminarii apelor uzate produse la cele doua puncte de lucru, deoarece nu exista retea de canalizare. Pentru statia Smardan este necesara si o analiza a apelor uzate rezultate din vidanjare.
II.1.6) CPV: 90460000-9 - Servicii de golire a puturilor de decantare sau a foselor septice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 084 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 180, 00 leia) Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile (de la termenul limita de depunere a ofertelor)b) Modul de constituire: - prin OP sau fila CEC, (Cod IBAN: RO54 BUCU 4115 9277 2511 RO01 Alpha Bank), prin instrument de garantare, emis in conditiile legii sau numerar la casierie.c) Conditii de retinere a garantiei de participare: Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: *Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010 (Formular F 4)*Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 conform OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formular F 5)(Nota: persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, sunt Director Teodor Stoenescu si Director tehnic Marian Vaju, in calitate de inlocuitor al Directorului.)*Declaratie privind eligibilitatea (Formular F 6)*Declaratie privind situatia personala a ofertantului privind neincadrarea in prevederile art. 181 (Formular F 7)*Indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidatsi bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit. (*Certificat de taxe si impozite locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale in conformitate cu prevederile legale in Romania sau in tara in care este stabilit (datorii la bugetele locale);*Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in Romania sau in tara in care este stabilit (datorii la bugetul consolidat general)) - Certificatele se vor prezentain original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de operatorul economic pentru ?conformitate?cu originalul. -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului prin care sa se faca dovada ca operatorul economic nu este in stare de faliment si din care sa reiasa obiectul de activitate;
-Autorizatia de mediu pentru colectarea si epurarea apelor uzate cod CAEN 3700, cf. Ordinului 337/2007 privind actualizarea clasificarii activitatilor din economia nationala, revizia 2 si pentru transportul apelor uzate;
-Permis de deversare ape uzate sau prezentare a dovezilor privind destinatia apelor uzate vidanjate din statiile de transformare;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii similare prestatein ultimii3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Partea/partile din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o/le subcontracteze, Informatii privind asociatii (daca exista) Certificat de atestare ISO-9001 sau echivalent, Certificat de atestare ISO-14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau la solicitare Sucursala de Transport Constanta o poate transmite prin fax, e-mail, posta, curierat (serviciile de curierat sunt suportate de solicitant)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.02.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.02.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.02.2012 12:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer