Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii postale de distribuire a corespondentei


Detaliu pentru invitatia numarul 347024
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SERVICIUL PUBLIC PENTRU FINANTE PUBLICE LOCALE SECTOR 6
Numar invitatie: 347024/21.05.2013
Denumire contract: Servicii postale de distribuire a corespondentei
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC PENTRU FINANTE PUBLICE LOCALE SECTOR 6Cod fiscal: 12380248, Adresa: Str. Drumul Taberei Nr.18, sector 6, Bucuresti, Telefon: 0214137790, Fax: 0214137789
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Drumul Taberei Nr.18, sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 061385, telefon: +40 214137790, fax: +40 214137789, persoana de contact: MARIANA DANIELA ANDREI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (colectarea taxelor, impozitelor si a altor venituri la bugetul local)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii postale de distribuire a corespondentei
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii postale de distribuire a corespondentei, conform caietului de sarcini, in Sectorul 6, in Bucuresti, in Romania.
II.1.6) CPV: 64112000-4 - Servicii postale de distribuire a corespondentei (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 31.95 - 313, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in cuantum de 6276 lei, valabila pe o perioada de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita, in urmatoarele forme: a) ordin de plata in contul autoritatii contractante RO14TREZ7065006XXX008317 deschis la Trezorerie Sector 6, Bucuresti (pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea nr. procedurii pentru care se constituie);b) scrisoare de garantie bancara pentru participarea la licitatie/instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si in perioada prevazuta.In conformitate cu art. 278 ind. 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, se va retine garantia de participare in cuantumul de 1% din valoarea estimata a acordului-cadru, adica 3138 lei.Garantia de participare se va constitui la jumatate, in situatia in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM si face dovada in acest sens
Garantie de buna executie
Cuantum 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna exectutie: conform art. 90, alin. (1) din HG 925/2006, care se prezinta in original, in cuantum si in perioada prevazuta.Garantia de buna executie se va constitui la jumatate, in situatia in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM si face dovada in acest sens.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea- completare Formular 1. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru incheierea acordului-cadru.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-completare Formular 2. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru incheierea acordului-cadru.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile art. 69^1 din OUG 34/2006-completare Formular 3 de catre ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru incheierea acordului-cadru. NOTA: Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documentele emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt: Director General ? Rus Daniela Cornelia, Director General Adjunct ? Stan Carmen Mioara, Comisia de evaluare: Angelescu Camelia, Andrei Daniela, Tambrea Robert, Ene Georgiana, Matei Sebastian. Lista completa cu membrii CLS6 (conform Ordinului ANRMAP nr.170/2012), care aproba bugetul aferent S.P.F.P.L. S6, necesar finantarii contractelor de achizitie publica, se regaseste in formularul nr. 3.4. Certificat de atestare fiscala, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?.5.Certificat de atestare fiscala, privind impozitele si taxele locale, emis de catre Directiile de taxe si impozite locale din cadrul Primariei de pe raza careia ofertantul isi are sediul, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?.6. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta-completare Formular 4. Obligatia ofertantului de a prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.7. Declaratie privind calitatea de participant la procedura-completare Formular 5 Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa reiasa ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Certificatul constatator sa nu fie emis/eliberat cu mai mult de 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor. Va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea acestuia in original sau copie legalizata.Persoane juridice/fizice starine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ca persoana fizica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale - Informatii privind media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani. Media cifrei de afaceri globala trebuie sa fie egala sau mai mare decat 470000 lei fara TVA. In vederea indeplinirii cerintei se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru anii respectivi., Ofertantul trebuie sa prezinte, in copie, bilantul contabil la 30.06.2012, vizat si inregistrat de organele competentePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani., Fisa de experienta similara. Autoritatea contractanta solicita prezentarea cel putin a unui contract care a avut ca obiect prestari servicii postale de distribuire a corespondentei, in valoare de minim 235000 lei fara TVA. Prestarea serviciilor ce fac obiectul contractului prezentat se dovedeste cu document constatatot/procese-verbale de receptie/ si/sau facturi, contrasemnate de o autoritate ori de un client beneficiar.Se vor prezenta recomandari din partea beneficiarilor., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani din care sa rezulte: - asigurarea cu personal de specialitate;
- numarul si pregatirea cadrelor de conducere;
- persoanele direct responsabile de indeplinirea contractului, Certificat tip de atestare a dreptului de a furniza servicii postale pe baza regimului de autorizare generala., Ofertantii trebuie sa fie inscrisi in Registrul public al furnizorilor de servicii postale, disponibil pe pagina de internet a ANCOM, Declaratie pe propria raspundere privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloace de transport, necesare de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea acordului-cadru de servicii.Operatorul economic va face dovada ca are la dispozitie mijloace de transport, echipamentele si dotarile necesare indeplinirii acordului-cadru de prestari servicii postale de distribuire a corespondentei. Se va prezenta, in copie certificata ?conform cu originalul?, Certificat de management al Calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent, care confirma implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii pentru activitatile ce fac obiectul prezentei achizitii, respectiv servicii postale de distruire a corespondentei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.05.2013 09:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer