Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii postale de distributie a corespondentei D.G.F.P. Covasna


Detaliu pentru invitatia numarul 342814
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE - COVASNA
Numar invitatie: 342814/18.02.2013
Denumire contract: Servicii postale de distributie a corespondentei D.G.F.P. Covasna
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE - COVASNACod fiscal: 4404648, Adresa: STR. JOZEF BEM NR. 9, Sfantu Gheorghe, Telefon: 0267-352573/2042, Fax: 0267-352643
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DGFP Covasna: Camera 304, Str. Jozef Bem, Nr. 9, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520023, telefon: +40 267352573 / 2042, fax: +40 267352643, persoana de contact: ABRAHAM Istvan-Zsolt
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DGFP Covasna: Camera 302, Str. Jozef Bem, Nr. 9, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520023, telefon: +40 267352573 / 2042, fax: +40 267352643, persoana de contact: ABRAHAM Istvan-Zsolt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii postale de distributie a corespondentei D.G.F.P. Covasna
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii postale de distributie a corespondentei D.G.F.P. Covasna pentru anul 2013
II.1.6) CPV: 64112000-4 - Servicii postale de distribuire a corespondentei (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 235, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
4000 lei (care se poate constitui prin: scrisoare de garantie bancara - Formularul nr. 8, in numerar, ordin de plata, sau orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari - conform art. 86 din HG nr. 925/2006 actualizata). Plata garantiei se poate face in contul RO17TREZ2565005XXX000129 deschis la Trezoreria municipiului Sfantu Gheorghe. In cazul in care garantia se constituie in alta moneda decat lei, atunci conversia in lei se va face la cursul de schimb oficial al BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 180 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare de garantie bancara, aceasta va trebui sa fie emisa de o banca din Romania sau de o banca din strainatate, care are drept corespondent o banca din Romania, sau care are sucursala in Romania, in favoarea autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 (Persoanele cu functii de decizie privind procedura de achizitie publica sunt urmatoarele: Ambrus Attila, Hejja Elisabeta, Fulop Piroska, Bucuresteanu Adriana, Abraham Istvan-Zsolt, Berde Rozalia, Kovacs Tunde, Sala Petru, Veress Ibolya).Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Depunerea certificatelor fiscale privind situatia taxelor si impozitelor la bugetele locale, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in copie vizata conform cu originalul (semnat de ofertant si stampilat).Depunerea certificatului fiscal privind situatia taxelor si impozitelor la bugetul de stat, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in copie vizata conform cu originalul (semnat de ofertant si stampilat). Ofertele depuse de ofertantii care au datorii la bugetul local si/sau la cel de stat cu scadenta de plata depasita vor fi considerate neconforme. Depunere certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului - ONRC, valabil la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatiile generale ale operatorului economicOfertantul va completa si depune formularul cu informatiile generale ale operatorului economic (Formularul nr. 6 - tel, fax, adresa, cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, etc.).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va trebui sa depuna autorizarea ANCOM conform prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 31/2002 si ale Deciziei presedintelui ANRCTI nr. 2.858/2007, cu modificarile si completarile ulterioare., Personal de specialitate: numarul acestora nu trebuie sa fie mai mic de 25.Ofertantul va trebui sa depuna o declaratie pe propria raspundere privind numarul angajatilor cu contracte de munca, care se ocupa cu distributia corespondentei pe teritoriul Romaniei. Certificat valabil ISO 9001 privind sistemul de management al calitatii sau echivalentOfertantul va trebui sa depuna Certificatul ISO 9001, sau echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin descarcare din S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.02.2013 13:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer